Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

buty

Do gier 2500

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Chciałbym prosić o radę dot. złożenia zestawu z używanych części za max 2500 zł. Nie mam w tym doświadczenia. Moje pierwsze strzały (poprawcie mnie jeżeli się mylę)

 

Procesor: i5 ivy bridge

Grafika: gtx 960

Płyta główna: coś pod z77 1155

RAM: 8 gb 2133 mhz

Dysk: i tutaj jest problem bo osoba, dla której to robię w ogóle nie chce już dysku talerzowego. W grę wchodzi tylko SSD ok 200-250 GB. Proszę o poradę.

Zasilacz: obstawiam ok 400 w, również sugestie mile widziane

Obudowa: dowolna

Cooler: j/w

 

Gdybym mógł dostać od was jakieś sugestie wraz z cenami lub korektę tego co tutaj napisałem byłbym bardzo wdzięczny. Dodam, że cena nie może przekroczyć 2500 zł - to jest absolutne maksimum, rozumiem, że to może być ciężkie do osiągnięcia ze wzglęgu na drogi dysk ssd. Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za 2500pln zlozysz przyzwoity zestaw z nowych czesci wiec mysle ze w tej kwocie branie uzywek mija sie z celem.nizej wrzucam przykladowe czesci jakos sie cholernie drogie wszystko zrobilo procesor kosztowal 769pln teraz 80pln drozszy pamieci tez ceny z kosmosu.trzeba popatrzyc w innych sklepach byc moze bedzie taniej,wiadomo zlotówka na dnie okres swiateczny to i ceny winduja dla naszego bogatego kraju i bogatych obywateli :E

 

Procesor:

Intel Core i5-6400 /2.7GHz, 6MB, LGA1151, BOX/

849 zł

 

Płyta główna:

MSI H110M PRO-VD /intel H110, DDR4, LGA1151/

230 zł

 

Pamięć RAM:

GoodRam 8GB 2400MHz CL15 Play

215 zł

 

Dysk twardy:

GoodRam Iridium PRO 240GB SATA3 (560/530MB/s) MLC

339 zł

 

Karta graficzna:

Palit GeForce GTX1050Ti StormX 4GB DDR5 128bit (1392/7000)

699 zł

 

Obudowa:

SilentiumPC Gladius M20 Pure Black (b/z)

139 zł

 

Zasilacz:

Antec VP-PC 500W 120mm

179 zł