Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

NaPatencie

Wejście vga w płycie

Rekomendowane odpowiedzi

Siema zakupiłem sobie ostatnio taki sprzęt

http://allegro.pl/komputer-do-gier-fx-8x4-2ghz-16gb-1tb-gtx1050ti-oc-i6627067558.html

I mam kilka pytań, wybrałem może zły dział no ale do rzeczy ;

1. W płycie głównej mam wejście pod vga, ale nie czyta mi ono monitora, więc mam podpięte hdmi w karcie, jak włączyć vga w płycie ?

2. Strasznie głośno chodzi mi zasilacz i szybko się komp grzeje z głupich czynności jak np instalowanie jakiś programów, czym to jest spowodowane ? Czy to przez to że monitor jest podłączony pod hdmi i to jakoś więcej enegrii zabiera ? Jestem troszkę zielony w tych sprawach, więc nie śmiejcie się

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. może dlatego że zintegrowana karta graficzna jest automatycznie wyłączana w biosie, gdy podłączona jest dedykowana karta graficzna?

2. ten procesor pobiera dużo energii więc jest też bardzo głośny, można ewentualnie dokupić lepsze chłodzenie, zasilacz i obudowa pewnie też niskiej jakości, jest to jeden z powodów dlaczego nie powinno się kupować gotowych zestawów komputerowych z allegro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak włączyć ta zintegrowaną kartę ?

Może wyłączyć kilka rdzeni to odciąży trochę zasilacz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to wszystko można zrobić w biosie, jak się nie orientujesz to znajdź w instrukcji płyty głównej gdzie konkretnie tam to znaleźć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema zakupiłem sobie ostatnio taki sprzęt

http://allegro.pl/komputer-do-gier-fx-8x4-2ghz-16gb-1tb-gtx1050ti-oc-i6627067558.html

I mam kilka pytań, wybrałem może zły dział no ale do rzeczy ;