Forum PCLab.pl: Resident Evil 7 / VII: Biohazard - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Dodaj obrazek

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

  • (33 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Resident Evil 7 / VII: Biohazard PC, wątek zbiorczy

#1 Użytkownik jest niedostępny   Jack White 

  • Why so serious?
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1719
  • Dołączył: Wed, 01 Maj 13

Napisany 19 Grudzień 2016 - 15:22

Dodaj obrazek

Producent: Capcom
Wydawca: Capcom
Wydawca PL: Cenega S.A.
Data premiery gry: 24 stycznia 2017
Strona Oficjalna: http://residentevil7.com/

"Budzisz się sam na podłodze opuszczonego gospodarstwa. Światło dnia szybko niknie. Musisz znaleźć wyjście..."

Resident Evil VII to siódma główna odsłona serii przygodowych gier akcji studia Capcom. Tym razem wcielamy się w zwykłego, szarego człowieka imieniem Ethan, który w poszukiwaniu zaginionej żony udaje się do ponurej i pozornie porzuconej rezydencji, zlokalizowanej na południu Stanów Zjednoczonych. To powrót do klimatów grozy i gatunku survival horroru. Spore zmiany zaszły w ukazywaniu akcji. Teraz wydarzenia obserwujemy z oczu bohatera. Gra kładzie większy niż poprzednio nacisk na eksplorację. Wysoki poziom oprawy graficznej bogatej w detale skutecznie wzmacnia klimat grozy.

Demo Resident Evil 7 nawiedziło Steam!
Premiera najnowszej części survival horroru CAPCOM już w przyszłym miesiącu.
W czerwcu wersję demonstracyjną mieli okazję przetestować posiadacze PS4.
Dzisiaj także posiadacze PC mogą wypróbować Resident Evil 7.
http://store.steampo...com/app/530620/

Początkowo myślałem że to projekt szczególnie pod VR więc nie zagłębiałem bliżej tematu. Teraz gdy udostępniono demo wersji PC jestem pozytywnie nastawiony.
Jako stary fan pierwszych części serii uważam że to może się udać. Ukończyłem demko i bardzo mi się podobało. Dużo bardziej niż ostatnie odsłony w trybie trzecioosobowym. W Resident Evil 7 wraca stary dobry klimat, czuć atmosferę grozy i znowu straszy!

#2 Użytkownik jest niedostępny   bocieque 

  • Death is the road to ave
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3602
  • Dołączył: Nd, 09 Sie 09

Napisany 19 Grudzień 2016 - 15:43

O, że też wcześniej tematu nawet nie było :E. Na RE7 czekam. Nie daruję Konami anulowania Silent Hills, po świetnym PT. Na szczęście będzie Resident. Demko ograłem na ps4 i mi się podoba, pełną wersję wezmę chyba jednak na PC. Ściągać demko ze steama i dzielić się wrażeniami. Podkreślę tylko, że demo można przejść w moment, ale jest bogatsze niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Kilka różnych zakończeń, sekretów i ciekawostek.

#3 Użytkownik jest niedostępny   ODIN85 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3641
  • Dołączył: So, 02 Maj 15

Napisany 19 Grudzień 2016 - 15:59

Jak optymalizacja?

#4 Użytkownik jest niedostępny   bocieque 

  • Death is the road to ave
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3602
  • Dołączył: Nd, 09 Sie 09

Napisany 19 Grudzień 2016 - 16:30

Na i5 4690 i gtx 1060 wszystko max 1080p 75-85 fps. Na ps4 stałe 60 fps przy niewiele gorszej grafice. Na PC są odbicia na większości nawierzchni, czego na ps4 chyba nie było. Muszę dokładniej porównać. Problem w tym, że te odbicia wyglądają dziwnie, dodatkowo są artefakty (np. na talerzach). Widać, że nie zostały poprawnie zaimplementowane. Odbicia oraz hbao+, którego na ps4 też chyba nie ma, zabierają sporo fpsów.

#5 Użytkownik jest niedostępny   Jack White 

  • Why so serious?
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1719
  • Dołączył: Wed, 01 Maj 13

Napisany 19 Grudzień 2016 - 16:57

Zobacz postbocieque, o 19 Grudzień 2016 - 15:43, napisał(a):

Podkreślę tylko, że demo można przejść w moment, ale jest bogatsze niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Kilka różnych zakończeń, sekretów i ciekawostek.

Nie grałem w demo na PS4 ale widziałem gameplay na youtubie i coś mi się nie zgadza.
Najwidoczniej dzisiejsza pecetowa wersja na steam jest chyba nieco okrojona względem konsolowej.
Nie można znaleźć bezpiecznika, nie można wejść na dach. Jest chyba tylko jedno zakończenie.

#6 Użytkownik jest niedostępny   kafaros 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1333
  • Dołączył: Pt, 06 Kwi 07

Napisany 19 Grudzień 2016 - 17:01

Już ściągam :D, a jak wygląda sprawa sterowania ?Pad czy myszek i klawa?

#7 Użytkownik jest niedostępny   bocieque 

  • Death is the road to ave
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3602
  • Dołączył: Nd, 09 Sie 09

Napisany 19 Grudzień 2016 - 17:22

Zobacz postJack White, o 19 Grudzień 2016 - 17:57, napisał(a):

Nie grałem w demo na PS4 ale widziałem gameplay na youtubie i coś mi się nie zgadza.
Najwidoczniej dzisiejsza pecetowa wersja na steam jest chyba nieco okrojona względem konsolowej.
Nie można znaleźć bezpiecznika, nie można wejść na dach. Jest chyba tylko jedno zakończenie.


Wersję PC tylko włączyłem, by zobaczyć jak działa, ale nie widzę sensu by było okrojone.
Spoiler
Okrojone były wczesne wersje dema na ps4. Bo co jakiś czas wychodził update dający więcej możliwości. Wersja Beginning Hour jest ostateczna.

#8 Użytkownik jest niedostępny   Jack White 

  • Why so serious?
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1719
  • Dołączył: Wed, 01 Maj 13

Napisany 19 Grudzień 2016 - 17:39

Zobacz postbocieque, o 19 Grudzień 2016 - 17:22, napisał(a):

Wersję PC tylko włączyłem, by zobaczyć jak działa, ale nie widzę sensu by było okrojone.
Spoiler
Okrojone były wczesne wersje dema na ps4. Bo co jakiś czas wychodził update dający więcej możliwości. Wersja Beginning Hour jest ostateczna.

Najpierw obejrzałem kasetę a później otworzyłem przejście. Z tego co wiem bezpiecznik powinien znajdować się zaraz po drugiej stronie na drewnianym stoliku. U mnie go nie było. Jedyne co znalazłem to amunicję, palec manekina z ukrytym w środku kluczem(nie wiem do czego), szczypce do cięcia, wcześniej wspomnianą kasetę oraz kluczyk do drzwi wyjściowych :hmm:

#9 Użytkownik jest niedostępny   bocieque 

  • Death is the road to ave
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3602
  • Dołączył: Nd, 09 Sie 09

Napisany 19 Grudzień 2016 - 17:44

Więc wejdź tam przed obejrzeniem kasety.

#10 Użytkownik jest niedostępny   HextorPL 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 502
  • Dołączył: Wed, 16 Lis 11

Napisany 19 Grudzień 2016 - 17:46

O co chodzi z całkowitą zmianą gameplayu. Przecież to w ogóle nie przypomina poprzednich Residentów. Nie jestem jakimś ogromnym fanem, ale grałem w te stare Residenty i kilka nowszych. Wyjaśni mi ktoś o co chodzi?

#11 Użytkownik jest niedostępny   ODIN85 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3641
  • Dołączył: So, 02 Maj 15

Napisany 19 Grudzień 2016 - 17:53

Sam sobie odpowiedziales :o

Cos slabo grales w te poprzednie :P

Ten post był edytowany przez ODIN85 dnia: 19 Grudzień 2016 - 17:54


#12 Użytkownik jest niedostępny   Crew 900 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7439
  • Dołączył: Cz, 28 Sie 08

Napisany 19 Grudzień 2016 - 17:54

Zobacz postJack White, o 19 Grudzień 2016 - 17:39, napisał(a):

Najpierw obejrzałem kasetę a później otworzyłem przejście. Z tego co wiem bezpiecznik powinien znajdować się zaraz po drugiej stronie na drewnianym stoliku. U mnie go nie było. Jedyne co znalazłem to amunicję, palec manekina z ukrytym w środku kluczem(nie wiem do czego), szczypce do cięcia, wcześniej wspomnianą kasetę oraz kluczyk do drzwi wyjściowych :hmm:


To samo. 17 minut mi zajęła gra :E
Tekstury raczej średniej jakości.

Ten post był edytowany przez Crew 900 dnia: 19 Grudzień 2016 - 17:55


#13 Użytkownik jest niedostępny   Jack White 

  • Why so serious?
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1719
  • Dołączył: Wed, 01 Maj 13

Napisany 19 Grudzień 2016 - 18:15

Zobacz postHextorPL, o 19 Grudzień 2016 - 17:46, napisał(a):

O co chodzi z całkowitą zmianą gameplayu. Przecież to w ogóle nie przypomina poprzednich Residentów. Nie jestem jakimś ogromnym fanem, ale grałem w te stare Residenty i kilka nowszych. Wyjaśni mi ktoś o co chodzi?

W pierwszych częściach serii bohater poruszał się w statycznych tłach tworzonych przez wiele nietypowo ustawionych kamer. Postacie zaś to były trójwymiarowe obiekty. Od momentu powstania Resident Evil 4 mechanika gry oraz poruszania się uległa zmianie. Odbywało się to z widokiem perspektywy trzecioosobowej, zza ramienia głównego bohatera. Mnie osobiście nie bardzo to odpowiadało. W najnowszej odsłonie serii czyli Resident Evil 7 postawiono na jeszcze większy realizm. Tym razem oddano nam widok pierwszoosobowy(jak w FPSie). Jesteś oczami bohatera. Tak samo jak w grze Outlast.

Zobacz postbocieque, o 19 Grudzień 2016 - 17:44, napisał(a):

Więc wejdź tam przed obejrzeniem kasety.

O kurde, faktycznie, miałeś racje, jest bezpiecznik. Dzieki! Ohoho idę grać :E

Ten post był edytowany przez Jack White dnia: 19 Grudzień 2016 - 18:18


#14 Użytkownik jest niedostępny   Crew 900 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7439
  • Dołączył: Cz, 28 Sie 08

Napisany 19 Grudzień 2016 - 18:18

Ta gra to będzie jakoś spójna czy w kawałkach ? Najpierw dom, potem inna lokacja?

#15 Użytkownik jest niedostępny   HextorPL 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 502
  • Dołączył: Wed, 16 Lis 11

Napisany 19 Grudzień 2016 - 18:44

Demo nie będzie zawarte w pełnej wersji gry więc nie wiadomo. Przynajmniej z tego co wyczytałem.

Nie wiem co sądzić o tym Residencie, chyba trzeba poczekać do premiery i się przekonać.

#16 Użytkownik jest niedostępny   Jack White 

  • Why so serious?
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1719
  • Dołączył: Wed, 01 Maj 13

Napisany 19 Grudzień 2016 - 18:48

Zobacz postCrew 900, o 19 Grudzień 2016 - 18:18, napisał(a):

Ta gra to będzie jakoś spójna czy w kawałkach ? Najpierw dom, potem inna lokacja?

Wydaję mi się że będą również inne lokacje. W pierwszej części serii też był niby wielki dom a pod nim jeszcze większy kompleks badawczy. Może i tutaj będzie coś podobnego.

Polecam zagrać w demko kilka razu na różne sposoby.
Tak jak wspomniał kolega @bocieque jest tutaj wiele różnych ukrytych sekretów i dodatkowych przejść.
Ja właśnie zszedłem sobie do piwnicy i o mało nie zesrałem się ze strachu :lol2:

Dawno się tak nie schizowałem przy gierkach. Ale paranoja.
Polecam grać w ciemnym pokoju na słuchawkach.
Kupa gwarantowana :lol2: :thumbup:

#17 Użytkownik jest niedostępny   Crew 900 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7439
  • Dołączył: Cz, 28 Sie 08

Napisany 19 Grudzień 2016 - 19:11

E tam, już usunąłem :E

#18 Użytkownik jest niedostępny   _Angel_ 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 330
  • Dołączył: Wed, 01 Lut 06

Napisany 19 Grudzień 2016 - 19:26

Kupe ? :PPP
Jest moc po ciemku i na słuchawkach- oj jest

#19 Użytkownik jest dostępny   amp41 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1264
  • Dołączył: Pt, 14 Maj 10

Napisany 19 Grudzień 2016 - 20:11

Oj jest :o

#20 Użytkownik jest niedostępny   smilehunter 

  • AMD, ufam tobie!
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9230
  • Dołączył: So, 30 Maj 09

Napisany 19 Grudzień 2016 - 20:40

Kurna, demo na PC.
Klimacik fajny, super oprawa graficzna. Ale czy jakoś przerażająco? Za dużo ograłem/widziałem gier tego typu.

Na sprzęcie z podpisu, 1440p @ max detal + SMAA daje od 30-45fps.
Zachęcili mnie, to muszę przyznać.

edit:
Dodaj obrazek

6.7GB, najs.

Ten post był edytowany przez smilehunter dnia: 19 Grudzień 2016 - 20:43


  • (33 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych