Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

GRASSS

Zakup Konsoli PS4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam zamiar kupić konsole PS4 jest to moja pierwsza konsola w tym temacie jestem zupełnie zielony i mam prośbę do was o doradzenie jaki model konsoli kupić a także zestaw.

Niestety ale przespałem święta w którę było pare fajnych okazji do nabycia PS4 jest nowy rok spodziewałem się również ciekawych wyprzedaży aczkolwiek brak takich wyprzedaży.

Jaka konsolę wybrać Slim/czy zwykłą i czy 500gb czy jednak 1TB wiadomo 500gb jest tańsza ale ma o połowe mniejszy dysk a słyszałem ,że gry zajmują od 30 do nawet 50gb więc nie wiem czy 500gb starczy jak sądzicie?.

Chciałbym wam pokazać pare zestawów w sklepach podeślę wam linki i chciałbym, żebyscie je ocenili i napisali co myślicie:

Nie wiem dlaczego ale linki nie działają tak więc opisze jak te zestawy wyglądają

1.Mój link

Konsola Ps4Slim1TB z 1 padem i do tego 3 gry takie jak.Uncharted4,TheLastOfUs,DriveClub CENA 1599zł

2.Mój link

Konsola PlayStation4 1TB z 1 padem i do tego 2 gry DriveClub Uncharted Kolekcja Nathana Drake'a Cena1500zł

3.Mój link

Playstation4 D-CHASSIS 1TB z jednym padem i z 2 grami:Mafia3+Fifa17 Cena 1500ZŁ

4.Mój link PS4Slim 1TB z 1 padem+ GTA V Cena 1500ZŁ

5.Mój link

PS4SLIM 1TB z jednym padem+Battelfield1 Cena1600ZŁ

6.Mój link

PS4 1TBz jednym padem+3GRY(CoD;infiniteWarfareLegacy,FarCry4,FarCry:Primal)Cena 1650ZŁ

Czy może kupić; Mój link PS4SLIm 1TBz 1 padem BEZ GIER CENA1350ZŁ

i do tego dokupić sobie jakąś grę ?

Słyszałem ponoć gdybym chciał kupić zestaw nr1 czyli Uncharted4,TheLastofUs i te gry sprzedać to jest ciężko gdyż są przereklamowane czy to prawda?.

I jeżeli nigdy nie grałem w poprzednie częśći Uncharted czy TheLastOfUs to zle się będzie grało nie znając histori poprzednich w najnowsze tytuły tych gier.