Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Bartek255

Którą płytę wybrać ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na dniach będę składał sobie zestaw i rozważam kilka opcji:

- Gigabyte GA-Z170-GAMING K3

- Płyta główna MSI Z170A TOMAHAWK

- MSI Z170A GAMING PRO CARBON Z170 BCM

 

Do tego będzie zasilacz:

- SilentiumPC Vero L1 600W (najtańszy jaki znalazłem na morele)

 

Ramy:

- G.Skill Ripjaws V DDR4, 8GB (4GBx2), 3000MHz, CL15 (kupuje używane)

 

Procesor:

- Póki co kupie najtańszy jaki będzie z tym chipsetem aby tylko był + wentylator za 15 zł :lol2: , a w przyszłości na 100 % będzie i5 6660k z przyzwoitym chłodzeniem.

 

i obudowa:

Obudowa BitFenix Nova

 

Można powiedzieć że jestem laikiem w temacie stąd też mam kilka pytań:

 

1. Płyty mają złącze HDMI i czy jak podłącze pod nie monitor bez karty graficznej to będzie obraz ?

2. Kupując najtańszy procesor np. Intel Core 2 Duo E8400 3,0GHz (koszt 40 zł :lol2: ) lub Intel Celeron G3900 2x2.8GHz będę mógł to podkręcić na tej płycie ? Jeśli tak to jakie najtańsze, używane chłodzenie byście polecali żeby to miało sens.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Procesora nie kupisz takiego jak Ci się wydaje bo pod te płyty wchodzą tylko nowe LGA1151.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to właśnie taki używany procesor, jeszcze na gwarancji :lol2: jestem w stanie kupić za jeszcze mniejsze pieniądze na przejściowy okres czasu.

 

Nadal nikt mi nie powiedział czy to będzie chodzić bez karty graficznej ? Chyba chodzi o zintegrowaną moduł graficzny który posiada procesor ?

 

Jak z chłodzeniem by było gdyby zechciało mi się delikatnie podkręcić ten procesor, boxowe "chłodzenie" wtedy odpada ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach