Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Omega07

Kabel do monitora

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Jako, że przez większość życia korzystałem z laptopów, to nie mam doświadczenia z komputerami stacjonarnymi. Niecałe dwa miesiące temu zdecydowałem się na kupno takiego (cały zestaw zapiszę poniżej). Przez ten czas nie grałem w żadne wymagające gry, więc wydawało mi się, że wszystko działa w porządku. Dzisiaj jednak przy Final Fantasy 13 zauważyłem, że mam bardzo mało fpsów, spadają w okolice 20 co bardzo utrudnia rozgrywkę i jest zaskakujące przy karcie graficznej, która miała umożliwić swobodną grę w Wiedźmina 3. Zacząłem więc szukać informacji na czym może polegać problem i końcu doszedłem do tego, że mam podłączony monitor w zły sposób, przez co komputer korzysta z wbudowanej karty graficznej zamiast tej znacznie bardziej zaawansowanej.

Sprawdziłem i kabel jest podłączony do wejścia z ikonką komputera. W monitorze jest wejście HDMI, ale brakuje kabla, i to dlatego tak późno doszedłem do rozwiązania, bo na początku uznałem, że skoro jest jedno pasujące wejście to tak trzeba podłączyć i będzie dobrze działać.

Podsumowując, chciałem się zapytać czy rzeczywiście na tym polega problem, a jeżeli tak to proszę o polecenie odpowiedniego kabla HDMI do mojego monitora.

 

Procesor Intel Core i7-6700

Karta graficzna MSI GeForce GTX 1060 Gaming

Pamięć Kingston HyperX FURY 8GB (2x4GB) DDR4 2133MHz CL14

Płyta główna MSI B150M PRO-VDH

Dysk twardy Western Digital Caviar Blue 1TB

Obudowa Zalman R1

Zasilacz Be Quiet! SYSTEM POWER 8 500W

Napęd Asus 24F1MT

 

Monitor LG 24MP48HQ-P

 

System Windows 10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, to jest problem jezeli podlaczyles monitor do zaintegrowanej karty tj do wejsca na mobo (plyta glowna)