Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

mars28

GTX 1050Ti 4GB - który model wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

1050Ti: Zotac - 5 lat gwarancji

Zasilacz: SPC Vero L1 600W < Corsiar CX450M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zasilacz liczyłem do 250zł

czyli zamówię Corsair CX450M 450W

do piątku powinien dojść :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ze wgledu ze jestem laikiem potrzebna mi pomoc w wyborze modelu wersji GTX'a 1050ti. Przeglądając oferty widzę ze niektóre modele maja dodatkowe zasilanie, czy to oznacza ze te modele maja większa wydajność? Pod spodem linki z przykładem takich kart

Bez zasilania http://www.euro.com.pl/karty-graficzne/gigabyte-geforce-gtx-1050-ti-oc-4g-4gb-gddr5-128-bit.bhtml

Z zasilaniem http://www.euro.com.pl/karty-graficzne/gigabyte-geforce-gtx-1050-ti-windforce-oc-4g-4gb-gddr5-128-bit.bhtml

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie szybsza, bo 1050Ti nie pobiera więcej niż 75W. Bierz najtańszą, ewentualnie Zotaca, bo ma 5 lat gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ewentualnie Zotaca

 

który dokładnie model?

 

W takim razie po co niektóre modele maja dodatkowe złącze zasilania? Czy wszystkie modele GTX 1050TI maja taka sama wydajność?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze byc lepsza w oc z dodatkowym zasilaniem :thumbup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze byc lepsza w oc z dodatkowym zasilaniem :thumbup:

 

Czy ja wiem?

 

Bierz najtańsza wszystko zależy jaką sztukę trafisz i nie warto dokładać według mnie do lepszego chłodzenia bo te karty są bardzo chłodne