Forum PCLab.pl: DiRT 4 - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

  • (11 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

DiRT 4 Główny wątek

#1 Użytkownik jest niedostępny   Pawelek6 

  • ...
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6832
  • Dołączył: Pn, 24 Mar 08

Napisany 07 Luty 2017 - 15:15

Dodaj obrazek

DiRT 4

Cytuj

Twórcy, niepewni sukcesu Dirt Rally, wypuścili grę kilka miesięcy przed premierą w formie wczesnego dostępu na platformie Steam. Entuzjazm recenzentów i graczy (średnia ocen na metacriticu to 86/100) najwyraźniej uświadomił im, że warto pójść za ciosem i kolejna produkcja z Dirt w tytule znowu traktuje z pietyzmem temat wyścigów rajdowych – zupełnie jak za czasów, gdy gra nosiła jeszcze w nazwie człon "Colin McRae".

W nowej rajdówce Codemasters do dyspozycji dostaniemy ponad 50 samochodów, w tym Forda Fiestę R5, Mitsubishi Lancera Evolution VI, Subaru WRX STI NR4 czy takie rajdowe monstra jak Audi Sport Quattro S1 E2. Odwiedzimy Australię, Hiszpanię, Michigan, Szwecję i Walię. Nie zabraknie zaawansowanego tuningu oraz ulepszonego modelu zniszczeń. Naturalnie wszelkiego rodzaju problemy z wozem naprawimy w pit stopach, pomiędzy rajdami.

Ponadto autorzy kontynuują swoje partnerstwo z FIA World Rallycross Championship, co pozwoli nam na wzięcie udziału w zawodach na trasach o zamkniętym torze. W specjalnie przygotowanych trybach zasiądziemy za sterami różnych off-roadowych wozów, takich jak crosskarty czy ciężarówki, a odwiedzimy choćby portugalskie Montalegre, norweskie Hell, czy francuskie Lohéac Bretagne.

Codies udostępnią nam kilka trybów gry, takich jak kariera (kompletujemy zespół i pniemy się po szczeblach popularności), oficjalny tryb FIA WRC, Landrush (pościgamy się wspomnianymi wyżej ciężarówkami i buggy na krótkich odicinkach), a także Dirt Academy, w którym podszlifujemy nasze umiejętności. Ponadto twórcy serwują nam tryb Your Stage, gdzie stworzymy swoje własne odcinki. Tak przygotowanymi trasami będzie można dzielić się ze znajomymi.

Premiera już w te wakacje, 6 czerwca na PC, PS4 i XBO. Screeny zaś znajdziecie na kolejnej stronie.

Źródło: CDA




Nie pozostaje nic innego jak tylko czekać na premierę. Mam tylko nadzieję, że obejdzie się bez płatnych dodatków i jak coś będą dodawać to za free. Ostatnio wraca taki system do łask całe szczęście, więc zobaczymy co Codemasters zrobi. Ogólnie mam wrażenie, że DiRT Rally był takim przejściowym tytułem aby sprawdzić reakcję graczy na powrót do korzeni z bardziej realistycznym modelem jazdy. Część się przyjęła i DiRT 4 widać zapowiada na pełnoprawną nową odsłonę cyklu i godnego następcę... pierwszego DiRT'a z 2007 roku, który nie miał tych wszystkich wieśniackich dupereli i miał znacznie więcej wspólnego z realizmem w porównaniu do następnych odsłon 2 i 3.
Czekamy, no nie? Dodaj obrazek

Ten post był edytowany przez Pawelek6 dnia: 07 Luty 2017 - 15:19


#2 Użytkownik jest niedostępny   Flying Spirit 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2375
  • Dołączył: Pn, 25 Kwi 16

Napisany 07 Luty 2017 - 15:20

Czekamy. Ciekawe ile tym razem będzie bugów. :D

#3 Użytkownik jest niedostępny   Pawelek6 

  • ...
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6832
  • Dołączył: Pn, 24 Mar 08

Napisany 07 Luty 2017 - 15:23

Nie wiem, bo jak dotąd jeszcze nie grałem w Rally, cena w okolicach 150zł skutecznie mnie odstrasza Dodaj obrazek Ciekawe kiedy się doczekam jakiejś konkretnej obniżki. Choć zakładam też wersję, że wykosztuję się na pełnoprawną czwórkę na premierę, bo Rally wydaje mi się taki niepełny jakoś, a mam ogromną ochotę na porządne rajdy, ileż można upalać w pierwszego DiRT'a albo Colina 4...

P.S. Gdzie twoja laska z avatara? Dodaj obrazek

@down

Nie wiem, nie znam się na tych gwiazdkach, kto kim jest :E

Ten post był edytowany przez Pawelek6 dnia: 07 Luty 2017 - 17:03


#4 Użytkownik jest niedostępny   Flying Spirit 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2375
  • Dołączył: Pn, 25 Kwi 16

Napisany 07 Luty 2017 - 16:30

Jaka moja, to była Lana Del Rey..

CMR04 był dobry. Ciupaliśmy w niego online aż do 2012 roku, a więc do momentu zakończenia supportu dla rozgrywek sieciowych przez GameSpyArcade, a więc przez 8 [sic!] lat. Pewnymi sposobami wciąż można jeżdzić. Może ten tytuł nie miał wiele wspólnego z realizmem ale skoro w ostatnich miesiącach było tyle aktywnych sesji to coś bezpośrednio oznaczało. A największa wisieńka tej gry to jazda AudiQuattro. Jak się nim wygrywało odcinki online to się było kozakiem..

To prawda, kupno Dirt Rally na teraz mija się z celem kiedy nowy tytuł jest na horyzoncie. Najbardziej zastanawiająca jest nieobecność rajdu Monte Carlo. Najwidoczniej pod kątem silnika gry zbytnio się nie zmieniło, przez co nie potrafiłby ogarnąć tyle obliczeń, :lol2: tym bardziej kiedy jest zapowiedziany tryb multiplayer dla odcinków specjalnych.

Znajomi graficy wściekają się, gdyż już nie będzie możliwe podobno tworzenie własnych malowań. Prosta sprawa, ograniczenia licencyjne.
Jeden kolega miał zaproszenie na testy już w listopadzie do ich studia, i mógł mieć dostęp do najnowszych wersji alpha. Nie skorzystał, bo jaki to interes płacić kilkaset złotych za transport, aby pograć kilka godzin. :E

Ten post był edytowany przez Flying Spirit dnia: 07 Luty 2017 - 16:31


#5 Użytkownik jest niedostępny   Zas 

  • Xyź
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6398
  • Dołączył: Pt, 25 Lip 08

Napisany 07 Luty 2017 - 20:34

Ale w DiRT 4 nie będzie więcej rajdów niż w Rally, będą za to ciężarówki, Rallycross i buggy :E
Wy się dobrej gry o rajdach spodziewacie? :D

To kupcie tego Rally, a kto nie ma parcia na symulator, to niech jeszcze weźmie Loeba. Przyjemna rozrywkowa gra z ładną grafiką.

Ten post był edytowany przez Zas dnia: 07 Luty 2017 - 20:35


#6 Użytkownik jest niedostępny   Dominix1910 

  • Interceptor
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 8256
  • Dołączył: Pn, 19 Sty 09

Napisany 07 Luty 2017 - 20:37

Ja bym chciał takiego odświeżonego CMR4, bardzo fajnie mi się w niego grało.

#7 Użytkownik jest niedostępny   kieros 

  • kato-talib
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7902
  • Dołączył: So, 04 Maj 13

Napisany 07 Luty 2017 - 20:52

dirt 2 jedna z moich ulubionych samochodówek :D
obok stoi most wanted 2005, TDU2, NFS rivals, the crew, forza 3 a więcej na tą chwilę nie pamiętam :D

Ten post był edytowany przez kieros dnia: 07 Luty 2017 - 20:53


#8 Użytkownik jest niedostępny   Pawelek6 

  • ...
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6832
  • Dołączył: Pn, 24 Mar 08

Napisany 07 Luty 2017 - 21:45

Zobacz postZas, o 07 Luty 2017 - 20:34, napisał(a):

Ale w DiRT 4 nie będzie więcej rajdów niż w Rally, będą za to ciężarówki, Rallycross i buggy :E
Wy się dobrej gry o rajdach spodziewacie? :D


Grałeś w pierwszego DiRT'a? Jakoś tam się to dało sensownie połączyć i było miłe urozmaicenie. Zawody były rzeczywiste, mieli licencję CORR na buggy i pickupy. Nie było całej tej wieśniackiej otoczki, która nadeszła w drugiej części

#9 Użytkownik jest niedostępny   mikolaj612 

  • -Rapture-
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5469
  • Dołączył: So, 09 Lut 08

Napisany 08 Luty 2017 - 22:28

Pierwszy DiRT był świetny.
W swoim czasie kozacka grafika, spory wybór wyścigów oraz aut.

Sam do dziś uwielbiam wyścigi Lancią Delta S4 (ależ to demon prędkości) czy podjazd pod górkę Audi Quattro czy ciężarówką.
Podobnie wielkim sentymentem darzę GRID-a.

DiRT Rally jest świetny, ale ilość tras, aut oraz cena zniechęca.
Gra też nie jest szczególnie sprawiedliwa, czasem można piruety robić co drugi zakręt i wygrać odcinek, a innym razem jeden mały błąd i nie odrobisz strat.

#10 Użytkownik jest niedostępny   Master Husky 

  • życie to nie je bajka
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3464
  • Dołączył: Wt, 24 Cze 08

Napisany 08 Luty 2017 - 22:43

Zobacz postmikolaj612, o 08 Luty 2017 - 22:28, napisał(a):

Pierwszy DiRT był świetny.



Nie zapomnę swojego poziomu wkur*ienia i zażenowania jak po 2 godzinach ćwiczenia się z kierownicą przeczytałem, że ta gra ich praktycznie nie obsługuje, a samochody skręcały po chyba 3 sekundach. Jedyne co z niego pamiętam to świetny kawałek jaki leciał w menu.

DIRT rally odniósł sukces bo reprezentował jakikolwiek poziom jeśli chodzi trudność prowadzenia przy wyłączonych asystach, takie moje zdanie. Jak spieprzą to w dwójce to dostaną po dupie.

#11 Użytkownik jest niedostępny   Zas 

  • Xyź
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6398
  • Dołączył: Pt, 25 Lip 08

Napisany 08 Luty 2017 - 23:06

Cytuj

Grałeś w pierwszego DiRT'a? Jakoś tam się to dało sensownie połączyć i było miłe urozmaicenie. Zawody były rzeczywiste, mieli licencję CORR na buggy i pickupy. Nie było całej tej wieśniackiej otoczki, która nadeszła w drugiej części


Grałem. zachwycił mnie grafiką. Rajdy były bardzo przyjemne. Rallycross dawał radę, reszta to byłą nudna i niepotrzebna kupa do odbębnienia, no, od biedy Hill Climb miał to coś.

A rajdy - co z tego, że fajne? Te 20 OS-ów (było ich w ogóle aż tyle? po trzy-cztery na kraj - Włochy, Anglia, Hiszpania, Japonia, Australia... no, chyba tyle) szybko się nudziło. Tzn. jeździło isę jednak fajnie i było ładnie, więc nie było to tempo ekspresowe, ale jednak...

Nigdy nie dałbym za tę grę premierowej ceny, warta byłą maks 35 zł, za niewiele mniej kupiłem na Steam.

A tymczasem niektórzy tutaj oczyma wyobraźni widzą nowego CMR04 :lol2:

Ten post był edytowany przez Zas dnia: 08 Luty 2017 - 23:08


#12 Użytkownik jest niedostępny   FXmAniac 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 699
  • Dołączył: Pn, 08 Maj 06

Napisany 08 Luty 2017 - 23:11

@Master Husky

A nie pomyliły Ci się gry przypadkiem? Grałem na G25 i wygrałem wszystkie wyścigi kariery na poziomie "eksperta", czy jak to tam się nazywało (ten najwyższy). Nie pamiętam, żebym miał jakieś problemy z opóźnieniem reakcji, wręcz przeciwnie, było bardzo przyjemnie.

#13 Użytkownik jest niedostępny   Zas 

  • Xyź
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6398
  • Dołączył: Pt, 25 Lip 08

Napisany 08 Luty 2017 - 23:22

ustawienia były takie same jak w GRID, kółka musiały wiec raczej działać i w DiRT.

#14 Użytkownik jest niedostępny   Pawelek6 

  • ...
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6832
  • Dołączył: Pn, 24 Mar 08

Napisany 09 Luty 2017 - 10:14

@Zas

Zapomniałeś o jednym kraju - Niemcy. Odcinków było łącznie 36 (z czego 15 było powtórzeniem w przeciwną stronę) i do tego 6 odcinków Super OS, czyli po jednym dla każdego kraju. Ogólnie mniejsza z tym.
Po prostu chodzi mi o to, że czwórka idzie podobnym tropem jak pierwszy DiRT, zapowiada się na jego następcę, podobna tematyka.

Poza tym, trochę filmików się pojawiło bezpośrednio z gry:
1. Fiesta R5
2. EVO VI
3. Impreza NR4
4. Buggy

Ten post był edytowany przez Pawelek6 dnia: 09 Luty 2017 - 10:18


#15 Użytkownik jest niedostępny   mikolaj612 

  • -Rapture-
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5469
  • Dołączył: So, 09 Lut 08

Napisany 09 Luty 2017 - 10:20

Ja bym tam chciał aby zrobili grę na wzór pierwszego GRID.

To była świetna gra, którą lata temu wymasterowałem na najwyższym poziomie trudności :)

#16 Użytkownik jest niedostępny   Pawelek6 

  • ...
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6832
  • Dołączył: Pn, 24 Mar 08

Napisany 09 Luty 2017 - 14:21

Hm... mam mieszane uczucia co do pierwszego GRID'a, miał swoje wady:
- bardzo miękko prowadzące się auta, zawieszenie nawet w osobowym aucie jest sztywniejsze,
- gra była przyspieszona (!), sekunda w grze nie była równa rzeczywistej sekundzie, pojazdy przez to także były sztucznie przyspieszone; przykładowo auta GT1 na Donington Park potrafiły osiągać 300 km/h, co w rzeczywistości jest niemożliwe, stanowczo za krótka prosta; albo Audi LMP1 ponad 400 km/h Dodaj obrazek,
- zbyt przeżółknięta grafika, trochę przegięli,
- mało tras,
- na klawiaturze i padzie nie było pełnego skrętu kół, nie można było odpowiednio mocno zacieśnić zakrętu; chodzi o to, że na szybkich łukach np. "eski" w końcowej części toru Le Mans przejeżdżaliśmy wyraźnie wolniej od pojazdów sterowanych przez komputer, po prostu musieliśmy mocniej hamować, na kierownicy nie było tego problemu, baaa... w żadnej innej grze wyścigowej chyba takiego ograniczenia nie było,
- no i jakby nie patrzeć, odgłosy samochodów były słabe, już bawiące się dzieci lepiej udają silniki Dodaj obrazek, tym bardziej mnie to zdziwiło, bo rok wcześniej właśnie DiRT miał na prawdę porządną warstwę dźwiękową.
Cała reszta była oczywiście w grze na plus.

I wracając już do głównego wątku. Na jakimś filmiku przewinął mi się jeszcze Peugeot 205 GTi. Nie B grupowa wersja T16, a zwykła 205-tka przygotowana do rajdów co mnie bardzo ucieszyło. Jeszcze jakby się miało więcej pojawić takich słabszych pojazdów, od których to przecież w rzeczywistości każdy kierowca rajdowy zaczynał, to już by było w ogóle fajnie. Taka odskocznia od mocnych "czterołapów".

Ten post był edytowany przez Pawelek6 dnia: 09 Luty 2017 - 14:25


#17 Użytkownik jest niedostępny   Zas 

  • Xyź
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6398
  • Dołączył: Pt, 25 Lip 08

Napisany 09 Luty 2017 - 19:44

Cytuj

Odcinków było łącznie 36 (z czego 15 było powtórzeniem w przeciwną stronę)

Czyli było ich dokładnie 15 + 6, razem 21 :E
No i fakt, były Niemecy.

Ten post był edytowany przez Zas dnia: 09 Luty 2017 - 19:45


#18 Użytkownik jest niedostępny   Pawelek6 

  • ...
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6832
  • Dołączył: Pn, 24 Mar 08

Napisany 09 Luty 2017 - 20:46

Nieee... Było 6 krajów. Z czego 3 kraje (WB, Japonia, Australia) miały 4 odrębne odcinki i 2 w odwrotną stronę, a kolejne 3 kraje (Hiszpania, Niemcy, Włochy) miały 3 odrębne odcinki i 3 w przeciwną stronę. A więc 21 całkowicie oddzielnie zaprojektowanych odcinków i 15 w przeciwnym kierunku. Super OS-ów nie wliczałem w to, który był dla każdego kraju dodatkowo. Ogólnie odliczając wszelkie powtórzenia itp. lista prezentowała się następująco: 21 odcinków specjalnych, 6 super os-ów, 2 trasy do wyścigów górskich, 3 tory do rallycrossu, 3 tory do CORR-u, 3 tory do wyścigów terenowych.
DiRT Rally raczej lepiej pod tym względem, czyli liczby tras nie wygląda... Oczywiście na to co było choćby w CMR04 nie ma co liczyć, gdzie mieliśmy 8 krajów, a w każdym po 6 odcinków specjalnych i to bez żadnych powtórzeń. Obecnie od kilku lat jest to problem wszystkich gier wyścigowych z tego co zauważyłem, że nie ma gdzie jeździć. Pomijam tutaj rzecz jasna gry z otwartym światem pokroju FH3. Mówię o tym dlatego, bo wbrew pozorom lepiej jest mieć więcej gdzie jeździć, a jeżeli czym. Gra potrafi zatrzymać wtedy przy sobie na dłużej, nie znudzi się tak szybko.

#19 Użytkownik jest niedostępny   qdyn 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1155
  • Dołączył: Wed, 07 Mar 12

Napisany 09 Luty 2017 - 20:56

Dirt Rally był za 96 zł na steam w święta, sam kupiłem jako 1 gre na tej platformie bo nigdzie nie widziałem pudełkowej :E

Grid był fajny, dobrze się driftowąło, gra chodziła stabilnie i wyglądała znośnie. 2 już mnie tak nie wciągnęła.

Szkoda że w Dirt 4 pewnie dalej będzie tak mało rozbudowane wyścigi jak w rally, sam nie moge przełknąć tych dziwactw z jazdą za pachołkami hooniganem innymi dziwactwami :E

#20 Użytkownik jest niedostępny   Zas 

  • Xyź
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6398
  • Dołączył: Pt, 25 Lip 08

Napisany 09 Luty 2017 - 21:34

Racja, teraz, gdy to opisałeś, to sobie wszystko przypomniałem.
Tak czy inaczej - było mało, będzie tak samo albo nawet gorzej. :E

  • (11 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych