Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Poszukiwacz195

Gigabyte GA-z270-k3 gaming

Rekomendowane odpowiedzi

Witam złożyłem taki zestaw https://www.morele.net/komputery/podzespoly-komputerowe/procesory-45/?konfigurator=konfigurator-zestawu-komputerowego&configId=155114

 

 

Przy wyborze płyty głównej z tych kompatybilnych morele pokazywało mi gigabyte z270 więc i ją dodałem do koszyka z tego powodu że wiele osób ją kupuje i pasuje do intela i5-7600k

 

niestety wszystko byłoby dobrze ale na necie doczytałem się że występuja KARYGODNE problemy z tą płytą typu że jakieś napięcie jest 1.40 co jest okrutnie wysokie i może spalić płyte i potem trzeba się głęboko grzebać w biosie żeby to przestawiać a płyta albo ustawia maxymalne albo minimalne oraz wyczytałem to że bios nie trzyma ustawień po wyłączeniu komputera z prądu.

Jestem laikiem totalnym jeżeli chodzi o grzebanie w biosie,podkręcanie ale mimo to wziąłem ten i5-7600k bo jest chyba najlepszym z procesorów 6 generacji.

 

Czy w tym wypadku do intela i5-7600k warto ją kupić czy jest jakaś inna płyta która będzie pasowała do tego zestawu i będzie lepsza?

 

cenowo nie więcej niż 600 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam mam tą płytę tylko w starczej gen na z170 i problemów nie ma z kręceniem i5 7600k :) Jeśli chcesz z270 to w porównywalnej cenie jest msi tomahawk, btw płacić prawie 2300zł za gtx 1060 to czyste szaleństwo ;p Ten sam model (i wiele innych tańszych) na amazonie jest za 373 euro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam mam tą płytę tylko w starczej gen na z170 i problemów nie ma z kręceniem i5 7600k :) Jeśli chcesz z270 to w porównywalnej cenie jest msi tomahawk, btw płacić prawie 2300zł za gtx 1060 to czyste szaleństwo ;p Ten sam model (i wiele innych tańszych) na amazonie jest za 373 euro.