Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

xan10

jaka konsola do 120 hz matrycy telewizora

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Na poczatku mowie ze jestem zielony w tych sprawach ;)

Chce zapytac jakiego xbox wybrac one, s czy x a moze jakies ps.

Moj telewizor posiada 120 hz matryce w rozdzielczosci FullHd, 50 cali nwm czy ma to jakies znaczenie. Aaa i jak to jest w tych konsolach tu sa fps czy klatki

Ktora konsola osiagnie najlepsze osiagi na 120 hz matrycy. Gry w jakie gram to strzelanki, wyscigi lub gry podobne do wiedzmina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FPS to frame per second czyli klatki na sekundę, aktualnie chyba żadna z konsol nie osiąga wyniku 120 FPS (PC MUSZTARD RACE), nie wspominając o ''pseudo'' 4k czy niekompletnym fhd. Najlepszym urządzeniem które jest w stanie to osiągnąć to komputer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem więcej, żadna z konsol nie osiąga więcej niż 60fps, z tego faktu, że często na tym limicie są blokowane FPS'y. Cokolwiek ponad ten wynik to potrzebny PC jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

okej to co zakupic zeby gry chodzily w granicach 60 fps

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z dostępnych na już to PS4 PRO, jak chce Ci się czekać to możesz czekać na XBOXA One X. Ale najlepiej, to kup że Pan komputer. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach