Forum PCLab.pl: Techplanet Katowice upadł - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Dodaj obrazek

Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

  • (3 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Techplanet Katowice upadł Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   predatormax 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 719
  • Dołączył: Cz, 08 Lip 10

Napisany 18 Czerwiec 2017 - 12:57

Techplanet Katowice upadł.Tracicie na swoje produkty gwarancję*.

*Sklepową. Gwarancja producenta wciąż obowiązuje (ale nie może być realizowana przez sklep).

#2 Użytkownik jest niedostępny   Wojownik303 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 43
  • Dołączył: Wt, 21 Cze 16

Napisany 18 Czerwiec 2017 - 13:41

Źródło?

btw. Czy to coś zmienia z moim Zotac GTX 1080 AMP Extreme! którego kupiłem u nich rok temu (gwarancja poducenta 3+2), czy to dotyczy tylko gwarancji sprzedawcy?

#3 Użytkownik jest niedostępny   mefisto777 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 15597
  • Dołączył: Nd, 04 Lis 07

Napisany 18 Czerwiec 2017 - 13:44

Zobacz postWojownik303, o 18 Czerwiec 2017 - 14:41, napisał(a):

Źródło?

btw. Czy to coś zmienia z moim Zotac GTX 1080 AMP Extreme! którego kupiłem u nich rok temu (gwarancja poducenta 3+2), czy to dotyczy tylko gwarancji sprzedawcy?

Nic nie zmienia i tak masz 5 lat gwarancji producenta.

#4 Użytkownik jest niedostępny   DjXbeat 

  • Król na zamku
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6082
  • Dołączył: Pn, 26 Maj 08

Napisany 18 Czerwiec 2017 - 13:46

Zobacz postmefisto777, o 18 Czerwiec 2017 - 14:44, napisał(a):

Nic nie zmienia i tak masz 5 lat gwarancji producenta.

Pod warunkiem, że jakiś sklep zgodzi się wysłać sprzęt do producenta.

#5 Użytkownik jest niedostępny   unadarek 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3875
  • Dołączył: Wed, 01 Sty 03

Napisany 18 Czerwiec 2017 - 13:51

na konkurencyjnym forum juz ktos pisal ze padla mu k.graficzna i teraz ma wielki problem nikt nie chce jej przyjac na gwarke tzw.spycholandia.troszke szkoda bo kilka tych zakupów bylo w techplanet i jakies wysylki na gwarancje tez byly i nigdy nie robili problemow.obecnie mam od nich procka i plyte z prockiem nie bedzie problemu bo intel bez problemu przyjmuje po s/n a w razie wu z plyta trzeba bedzie troszke pokombinowac z gwarantem ale mysle problemu nie bedzie :E jakies swoje zrodla są ;)

#6 Użytkownik jest niedostępny   Antagoniss 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 703
  • Dołączył: Pt, 20 Sty 12

Napisany 18 Czerwiec 2017 - 14:02

Ciekawe że strona dalej funkcjonuje, jednak nie robiłbym tam zakupów.
Znalazłem taki wpis na Opineo:

Cytuj

Witam w listopadzie ub.roku kupiłem części komputerowe w sklepie techplanet . w marcu br.komputer przestał działać ,wielokrotne próby kontaktu ze sklepem (telefoniczne i emailowe ) nie przyniosły efektu . Osobista wizyta bezskuteczna ­­było czynne od 9.30 do 17.30 stałem pod drzwiami 1.5 godziny od 9.30 do 11.00 w celu złożenia reklamacji nie otwarto sklepu słychać było rozmowy wewnątrz . Następnie przesłałem reklamację za potwierdzeniem odbioru po miesiącu wróciła nieodebrana . Jednoosobowym prezesem i pracownikiem firmy Techplanet jest Mariusz Mend*** . po sprawdzenie przeze mnie czytając opinie w opineo wyszło że wiele osób ma podobne problemy . Rzecznik spraw konsumenckich stwierdził że już prowadził sprawę przeciwko Mariuszowi Mend*** i sklepowi techplanet bezskutecznie . sklep nie przyjmuje reklamacji . Men*** założył sklep techplanet , plajtując założył firmę Axam technology następnie : I­DOTCOM SP. Z O.O., WARSZAWA Adres 00­807 WARSZAWA AL. JEROZOLIMSKIE 96, następnie : Ingre sp. z o.o. katowice ul jana III sobieskiego 27 . tel :535730671 ten telefon odbiera . Stwierdził że ogłosił upadłość i nie interesują poprzednie firmy .w/g prawa powinien dezaktywować stronę sklepu techplanet jednak stwierdził że musi sobie dorobić . jutro zgłaszam sprawę z pełną dokumentacja na policję do do działu PG zajmującymi się oszustami ten email też będzie jednym z dokumentów


Wyedytowałem nazwisko na wszelki wypadek, w oryginale jest bez gwiazdek.
Mój link

#7 Użytkownik jest niedostępny   adashi 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1406
  • Dołączył: Wt, 20 Lis 12

Napisany 18 Czerwiec 2017 - 14:18

Ale zaraz, jak upadł?

Toż ten sklep to zawsze była 1-osobowa działalność osoby fizycznej.

#8 Użytkownik jest niedostępny   superpepesza 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 205
  • Dołączył: Wt, 29 Mar 16

Napisany 18 Czerwiec 2017 - 16:00

Zobacz postunadarek, o 18 Czerwiec 2017 - 13:51, napisał(a):

na konkurencyjnym forum juz ktos pisal ze padla mu k.graficzna i teraz ma wielki problem nikt nie chce jej przyjac na gwarke tzw.spycholandia.troszke szkoda bo kilka tych zakupów bylo w techplanet i jakies wysylki na gwarancje tez byly i nigdy nie robili problemow.obecnie mam od nich procka i plyte z prockiem nie bedzie problemu bo intel bez problemu przyjmuje po s/n a w razie wu z plyta trzeba bedzie troszke pokombinowac z gwarantem ale mysle problemu nie bedzie :E jakies swoje zrodla są ;)

Też czytałem ten temat, masakra. Koleś próbował ratować się pomocą Komputronika i x-Kom, ale nie ma szans, x-Kom odpisał mu: "Nie będziemy jednak w stanie pośredniczyć w czynnościach reklamacyjnych, gdy produkt nie został zakupiony w x-kom.pl Jedyną możliwością jaką wcześniej proponowaliśmy jest odpłatna naprawa karty w nieautoryzowanym serwisie." Karta jest MSI, które powiedziało mu, że nie naprawią karty bo jest osobą fizyczną a nie sklepem, spekulowali że dystrybutor mógł kupić kartę w Czechach a nawet jak by chcieli to nie pomogą bo nie mają kolesia jak wrzucić w serwis bo obsługują tylko podmioty gospodarcze.

#9 Użytkownik jest niedostępny   kieros 

  • kato-talib
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6360
  • Dołączył: So, 04 Maj 13

Napisany 18 Czerwiec 2017 - 16:00

Zobacz postWojownik303, o 18 Czerwiec 2017 - 13:41, napisał(a):

Źródło?

btw. Czy to coś zmienia z moim Zotac GTX 1080 AMP Extreme! którego kupiłem u nich rok temu (gwarancja poducenta 3+2), czy to dotyczy tylko gwarancji sprzedawcy?


To zależy czy producent przyjmuje towar od klientów końcowych i czy ma oddział w Polsce. W ogóle jak ta gwarancja wygląda. Może door to door. Wtedy nie ma żadnego problemu.
Jeżeli nie ma oddziału w Polsce to pewnie do Niemca albo Holandii ~16 euro wysyłka.
Jak nie przyjmuje od klienta końcowego to trzeba szukać sklepu który zrealizuje gwarancje odpłatnie. Często komputronik to robi za kilkadziesiąt zł.

#10 Użytkownik jest niedostępny   superpepesza 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 205
  • Dołączył: Wt, 29 Mar 16

Napisany 18 Czerwiec 2017 - 16:12

Zobacz postWojownik303, o 18 Czerwiec 2017 - 13:41, napisał(a):

Źródło?

btw. Czy to coś zmienia z moim Zotac GTX 1080 AMP Extreme! którego kupiłem u nich rok temu (gwarancja poducenta 3+2), czy to dotyczy tylko gwarancji sprzedawcy?

Gwarancja jest 2 + 3, w tej sytuacji jak zarejestrowałeś kartę na stronie Zotaca to pozostawało by chyba tylko wysłać kartę gdyby coś się stało czego nie życzę bezpośrednio do producenta czyli do Makao i liczyć, że Zotac ją przyjmie a nie będzie robił pod górkę jak, np. MSI (po upływie 2 lat od zakupu, czyli gdy w grę wchodzi już Twoja indywidualna gwarancja to już spokojnie Zotac ją przyjmie).

Zobacz postkieros, o 18 Czerwiec 2017 - 16:00, napisał(a):

To zależy czy producent przyjmuje towar od klientów końcowych i czy ma oddział w Polsce. W ogóle jak ta gwarancja wygląda. Może door to door. Wtedy nie ma żadnego problemu.
Jeżeli nie ma oddziału w Polsce to pewnie do Niemca albo Holandii ~16 euro wysyłka.
Jak nie przyjmuje od klienta końcowego to trzeba szukać sklepu który zrealizuje gwarancje odpłatnie. Często komputronik to robi za kilkadziesiąt zł.

Z tego co wiem to Komputronik już raczej nie pośredniczy w takich sytuacjach (wiem, że dawniej pośredniczył przy awariach Gigabyte gdy padł sklep, który sprzedał ich towar ale to już się skończyło).

Ten post był edytowany przez superpepesza dnia: 18 Czerwiec 2017 - 16:19


#11 Użytkownik jest niedostępny   lukadd 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5287
  • Dołączył: Wt, 24 Kwi 12

Napisany 18 Czerwiec 2017 - 16:17

Normalne. Wszyscy umywają ręce :E

A tak na serio jedyne wyjście jak sklep padł i nie ma gdzie oddać karty to pisać/dzwonić do oficjalnego przedstawiciela danej marki w Polsce i tam się dowiadywać w jaki sposób można oddać kartę na gwarancję.

Pewny wyjątek to EVGA tam można bezpośrednio do Niemiec do serwisu.

Ten post był edytowany przez lukadd dnia: 18 Czerwiec 2017 - 16:17


#12 Użytkownik jest niedostępny   kosiarz66 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 555
  • Dołączył: Wt, 24 Kwi 12

Napisany 18 Czerwiec 2017 - 16:20

Dlatego ja nie kupuje u firm krzak i spółka.
Jak już muszę coś brać to czasami morelowców wybieram chociaż nie zawsze bo swoje z nimi przeżyłem.

#13 Użytkownik jest niedostępny   Antagoniss 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 703
  • Dołączył: Pt, 20 Sty 12

Napisany 18 Czerwiec 2017 - 16:40

Techplanet swego czasu był całkiem popularny i miał konkurencyjne ceny, często był polecany na forach obok morele, agito czy esc.pl, żaden sklep krzak i jestem zdziwiony że pomimo pewnej marki i doświadczenia na rynku sklep poszedł z torbami, w dodatku szef wywija takie numery.

#14 Użytkownik jest niedostępny   Grobel 

  • master of toster
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2060
  • Dołączył: Nd, 04 Wrz 05

Napisany 18 Czerwiec 2017 - 16:50

Zobacz postsuperpepesza, o 18 Czerwiec 2017 - 17:12, napisał(a):

(wiem, że dawniej pośredniczył przy awariach Gigabyte gdy padł sklep, który sprzedał ich towar ale to już się skończyło).

Z tego co się orientuje, to nadal pośredniczy. Ale to tylko przy kartach gb i nic więcej nie ugrasz

Zobacz postlukadd, o 18 Czerwiec 2017 - 17:17, napisał(a):

A tak na serio jedyne wyjście jak sklep padł i nie ma gdzie oddać karty to pisać/dzwonić do oficjalnego przedstawiciela danej marki w Polsce i tam się dowiadywać w jaki sposób można oddać kartę na gwarancję.

Ewentualnie popytać w lokalnych sklepach, może jest możliwość przepchnięcia karty. Kiedyś nie było z tym problemu, jak jest teraz to nie wiem.

#15 Użytkownik jest niedostępny   superpepesza 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 205
  • Dołączył: Wt, 29 Mar 16

Napisany 18 Czerwiec 2017 - 17:03

Zobacz postGrobel, o 18 Czerwiec 2017 - 16:50, napisał(a):

Z tego co się orientuje, to nadal pośredniczy. Ale to tylko przy kartach gb i nic więcej nie ugrasz


Ewentualnie popytać w lokalnych sklepach, może jest możliwość przepchnięcia karty. Kiedyś nie było z tym problemu, jak jest teraz to nie wiem.

Ostatnio Komputronik odpisał gościowi, który pytał się ich o pośredniczenie w naprawie kart, że współpraca odnośnie Gigabyte została zakończona.

#16 Użytkownik jest niedostępny   Kaiketsu 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3109
  • Dołączył: Cz, 19 Maj 16

Napisany 18 Czerwiec 2017 - 17:20

dlatego cenię sobie produkty EVGA - tam nie potrzeba żadnego pośrednictwa sklepu.

#17 Użytkownik jest niedostępny   Grobel 

  • master of toster
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2060
  • Dołączył: Nd, 04 Wrz 05

Napisany 18 Czerwiec 2017 - 17:23

Zobacz postsuperpepesza, o 18 Czerwiec 2017 - 18:03, napisał(a):

Ostatnio Komputronik odpisał gościowi, który pytał się ich o pośredniczenie w naprawie kart, że współpraca odnośnie Gigabyte została zakończona.

Dobrze wiedzieć, a formularze i informacje o tym nadal wiszą na ich stronie. Ja kontaktowałem się w tej sprawie jakoś w grudniu i jeszcze pośredniczyli.

#18 Użytkownik jest niedostępny   ODIN85 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3301
  • Dołączył: So, 02 Maj 15

Napisany 18 Czerwiec 2017 - 17:31

Procpu chyba bedzie nastepne.
Od srody nie wyslali mojego zamowienia a na meile tez nie odpisuja :cry:

#19 Użytkownik jest niedostępny   Kaiketsu 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3109
  • Dołączył: Cz, 19 Maj 16

Napisany 18 Czerwiec 2017 - 17:48

za to Net-S się trzyma... :E

#20 Użytkownik jest niedostępny   Kris194 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2891
  • Dołączył: Pn, 23 Sie 10

Napisany 18 Czerwiec 2017 - 18:05

@Kaiketsu a daj spokój z tym net-s, sklep robi wałki od lat i tak jak mówisz, trzyma się, podobnie jak pewien handlowiec RTV i tym samym właściciel pewnego forum o hdtv.

Aż dziwne, że sklep upadł, bo był na rynku wiele lat, wiele osób tam kupowało, w tym ja i nic tego nie zwiastowało. Co do tej upadłości to ciekawe komu ją zgłosił bo w KRS nic o tym nie ma. No cóż, teraz został tylko x-kom albo komputronik.

Ten post był edytowany przez Kris194 dnia: 18 Czerwiec 2017 - 18:11


  • (3 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych