Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

grabekk

Podpięcie kabla jack do wzmacniacza

Rekomendowane odpowiedzi

A więc tak, jak w temacie chciałbym podpiąć zwykły kabel jack ze słuchawek do wzmacniacza,dzięki któremu chciałbym puszczać muzykę z telefonu.Wzmacniacz jest rozebrany z głośnika przenośnego na który wystarczy położyć telefon i muzyka gra,ale ja chciałbym zrobić to w inny sposób tylko nie wiem czy jest taka opcja podpięcia kabla do tej płytki i wgl czy się tak da, odrazu mówie,że nie znam się na tym najlepiej potrafię niewiele więc dodaje jpg. jeśli wiesz co i jak podpowiedz ;)

 

http://imgur.com/a/wKHwT - link do zdj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 razy musiałem przeczytać żeby zrozumieć o czym piszesz. Ogólnie jeżeli nie potrafisz rozszyfrować tak prostej rzeczy jak okablowanie jacków to jest szansa 50/50 że coś spalisz - wzmak lub to co będziesz do niego podłączał.

 

Rozumiem że masz wzmacniacz bezdotykowy, na który wystarczy położyć telefon i wzmacniacz gra przez domyślne głośniki tak? Głośniki odłączyłeś i chcesz żeby umieścić tam słuchawki? Jeżeli tak to masz 2 wyjścia OUT dla lewego i prawego głośnika. Masy (-) możesz połączyć ze sobą i tym samym otrzymujesz 3 wyjścia - 2 plusy i 1 minus. Podłącz je do jakiegoś gniazda jack według np. tego schematu

 

just-stereo-input-jack-01.jpg

 

1 - złączone ze sobą minusy

2 i 3 - kanały prawy i lewy

 

Sam musisz ustalić który + to kanał prawy lub lewy, jak się pomylisz to najwyżej przestawisz. Tylko nie pomyl się z masą.

 

Uwaga na koniec.

Do tak zamontowanego gniazda raczej spokojnie możesz podłączyć słuchawki. Natomiast z głośnikami uważaj, jak podłączysz głośniki ze zbyt dużą impedancją to spalisz wzmacniacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników