Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Tomek1623

Dysk na dane strasznie zwolnił

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od kilku dni dysk na dane/gry strasznie mi zwolnił. System mam postawiony na SSD-ku i wszystko dobrze chodzi, ale jak przyjedzie włączyć jakąś grę, czy skopiować coś na HDD to trwa to naprawdę długo.

Mój dysk, Western Digital WD10EZEX. Prosiłbym o pomoc w diagnozie co mu dolega. Może wykonać jakiś test, jestem zielony w tej dziedzinie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to te wyniki SMART, ale takie dane mi się wyświetlają.

dv9blhh7.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to za wyniki? Zerowe wręcz... Tak na szybko, to reinstalacja sterowników/ zmiana kabla (ew. portu dysku Sata) Potem myślimy dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to za wyniki? Zerowe wręcz... Tak na szybko, to reinstalacja sterowników/ zmiana kabla (ew. portu dysku Sata) Potem myślimy dalej.

Jakie sterowniki masz na myśli? Kabel przepinam i robię test jeszcze raz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepiąłem sata do innego portu, i zrobiłem test.

Wynik

utm4j2b2.jpg

 

MultiPhantom, po tym co mi doradziłeś, zauważyłem ze problem zniknął, śmiga normalnie :) Ale jestem jeszcze ciekawy co powiesz na temat tego drugiego wyniku benchmarku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że znowu zaczyna się problem. Wynik benchmarku w HD Tune. Hmm, macie jakieś rady? Port sata ten, do którego przepiąłem ostatnio, jakiś czas było dobrze i znów strasznie zwolnił.

5brvxusd.jpg

 

Dziwna sprawa, tutaj wynik świeżo po zresetowaniu kompa

 

3xh42p29.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi