Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

m4tekt

Ryzen 7 1700 oc do 3.8 GHZ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym podkręcić Cpu Ryzen 1700 do 3,8 GHZ lub 3,5GHZ tylko nie specjalnie wiem jak to zrobić, jestem zielony. Czy mógłby ktoś poprowadzić mnie krok po kroku co i jak?

CPU- Ryzen 7 1700

Ram- 2x8GB Adata XGW 3000mhz

GPU_ Radeon Rx 460 2gb

Plyta- MSI b350 Tomhawk

Zasilacz: skleroza... muszę do sprzedawcy zadzwonić ale był porządny

Chłodzenie CPU: Fortris 3

Dajcie znać czy to warto w ogóle kręcić i czy w programach typu Adobe Lightroom, PhotoShop, i obróbce video będzie widoczna różnica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym podkręcić Cpu Ryzen 1700 do 3,8 GHZ lub 3,5GHZ

Wartości pomiędzy już nie są akceptowalne? :E

 

Odpuść sobie na tej płycie. Na niej można jeszcze na upartego kręcić, ale 6 rdzeni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisze jezyk daj pan spokoj z krecenem na tej plycie ugotujesz pan sekcje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do sprzedawcy i zapytaj o ten porządny zasilacz bo jak Ci takiego kompa poskładał to sory ale zasilacz będzie gówno warty ;]

 

PS

 

Obudowy nie możesz rozkręcić i zobaczyć jaki zasilacz tam siedzi? Pewnie plomby ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok no to dzięki za info bo na yt naoglądałem się oc na tej płycie i myślałem, że jest wporzo ;) a wartości pomiędzy mogą być ale skoro piszecie, że płyta lipa to chyba nici z kręcenia :P myślałem, że takie oc do 3.8 zwiększyło by szybkość programów ale też się dowiedziałem, że poprawa znikoma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach