Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

gamset229

Problem myszka+Mysz do 230zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z moją myszą Roccat Kova 2016. Otóz problem polega na tym ze prawdopodobnie coś w środku myszki się poluzowało i kiedy potrząsam myszką słychać lekko jak coś w środku lata po całej myszce. Nie przeszkadza to w żaden sposób w użykowaniu myszy ale jako ze jestem osobą która czepia się okropnie szczegółów (Jakaś obsesja albo coś :D) Wkurza to nie miłosiernie i nie daje spokoju. Zastanawiam się czy nie oddać myszki na gwarancję z tego powodu. Byłby to juz drugi raz kiedy oddaję tę mysz w przeciągu półroku od zakupu na gwarancję. Za pierwszym razem scroll był strasznie luzny (Prawdopodobnie zle zamocowany albo coś) I po jakimś czasie zaczął lekko piszczeć przy scrollowaniu w dół. I zatem pojawia się pytanie czy jezeli oddaję tę mysz 2 raz na gwarancję w przeciągu pół roku od zakupu czy mogę domagać się zwrotu pieniędzy? Oraz jeżeli mogę to jaką mysz polecalibyście w jej cenie. Mysz kosztowała 229zł w RTV Euro AGD (Tak wiem teraz kosztuje około 190zł). Na oku mam Rivala 300 z ProCpu bo jest na przecenie za 199zł. DM1 Pro S matowa odpada, wiem ze super sensor i wgl ale jakoś za mało opcji customizacji, brak oprogramowania, mały wybór DPI. Gram głównie w CS:GO (Mój Roccat czasami się w niej gubi), oraz czasem w LoLa i rózne gry MMORPG. Dodam tez ze nie posiadam jakiś specjalnych kryteriów co do myszki, prędzej czy pózniej kazda myszka mi koniec końców lezała dobrze w dłoni. Wcześniej miałem Rivala 100 i do CSa był jak dla mnie dobrą myszką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli oddajesz w ramach gwarancji to karta gwarancyjna reguluje co możesz, a co nie.

Jeśli oddasz do sklepu w ramach rękojmi to możesz domagać się zwrotu gotówki, ale sklep może odmówić jeśli narazi to ich na nadmierne koszty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A rękojmia nie działa czasem tylko jeśli używam towaru jako firma/przedsiębiorca. Co powinienem powiedzieć w sklepie aby domagać się zwrotu pieniędzy? Zdaję sobie sprawę że mogą nie przyjąć z powodu nadmiernych kosztów ale wydawanie mi kolejnych myszek z powodu defektów poprzednich to chyba też duże koszty :D

 

EDIT: Ostatnio tez w myszce Roccata zaczeły się dziać dziwne rzeczy otóż przy dłuzszej grze w CSa gdy spoci mi się ręka a pot przejdzie na podkładkę przez co podkładka wsiąknie jest wilgotna, myszka zaczyna na niej wariować i się przycina. Jest to o tyle dziwne ze przez pół roku uzytkowania myszki tak się nie działo, zaczęło się to około 3-4 dni temu ale dobrze wiem ze na gwarancję tego nie przyjmą gdyż problem jest specyficzny i pojawia się tylko wtedy gdy podkładka jest wilgotna od potu, A czasami mam wrazenie ze gwarancję w takich specyficznych przypadkach są nieuznawane bo facet który się tym zajmuje podłączy myszkę do pcta odpali jakiś program do testowania sensora myszki pojezdzi nią 5 minut po podkładce i tyle, gwarancja nie uznana ponieważ wszystko działało tak jak powinno. Kiedyś oddawałem klawiaturę Razer DeathStalker Essential na gwarancję w Media Expert gdyż zacinała się tylko w CSie. Po naciśnięciu klawisza i spuszczeniu go on się przytrzymywał (działo się tak 2-3 razy na mecz) ale gwarancja nie uznana bo wszystko działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa w rtv wyglada w ten sposob.

 

Za 1 razem mozesz żądać rękojmi ale mogą się od tego uchylić i ci naprawić/wymienić na nową.

 

Za 2 razem możesz już prosić o rękojmię- odstąpienie od umowy i zwrot kasy.

 

O tyle jest problem że w rtv nie zrobi ci tego obsługa tylko spisują sobie protokół potem czekasz 2 tygodnie na rozpatrzenie przez ich rzeczoznawce i on podejmuje decyzje czy rzeczywiście jest uszkodzenie czy to takie widzimisie, jak się dopatrzy to prawdopodobnie nie mogą ci się wywinąć ze zwrotu gotówki.

 

W saturnie miałem tak - kupiłem tracer mecano ( świetny plastik polecam) wyłamały mi się tam w ciągu miesiąca 2 razy te same klawisze S za 1 razem wymieniłem na drugą licząc że to tylko przypadek natomiast jak padła za 2 razem to zażądałem zwrotu gotówki na rękojmie i odrazu mi zwrócili hajs bez procedur odsyłania itd blablabla. Pewnie zależy od obsługi i oddziału ale mogą to zrobić na te 2 sposoby.

 

W każdym razie jak 2 raz jest to samo uszkodzenie(problem z kółkem) to wio i zwrot hajsu roccat robi gunwo i tego bym palcem nie tykał :D

 

Jakby ktoś wredny postanowił zapytać czemu taki znawca klawiatur i myszek, świetny koneser kupił mecano to powiem tyle - dlatego że chciałem w rzeczywistości sprawdzić ten feeling kliku mechanika i powiem że nie głupi, ale jakość wykonania aka tracer szkoda tylko że zapomnieli o tym iż produkt ten był w cenie 100zł a nie 10 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa w rtv wyglada w ten sposob.

 

Za 1 razem mozesz żądać rękojmi ale mogą się od tego uchylić i ci naprawić/wymienić na nową.

 

Za 2 razem możesz już prosić o rękojmię- odstąpienie od umowy i zwrot kasy.

Prosić o rękojmię? Co to za bzdura. Przecież ustawa daje nam nieograniczone prawo do rękojmi.

Sklep nie musi zwracać kasy za towar, bo to go naraża na nadmierne koszta.

Kwestia tylko i wyłącznie wewnętrznej polityki jeśli zwracają kasę.

O tyle jest problem że w rtv nie zrobi ci tego obsługa tylko spisują sobie protokół potem czekasz 2 tygodnie na rozpatrzenie przez ich rzeczoznawce i on podejmuje decyzje czy rzeczywiście jest uszkodzenie czy to takie widzimisie, jak się dopatrzy to prawdopodobnie nie mogą ci się wywinąć ze zwrotu gotówki.

Żaden sklep w żadnym przypadku nie jest zobligowany do zwrotu gotówki. Zawsze może wymienić na nowy, naprawić lub nawet po prostu obniżyć cenę z racji na to, że towar jest wadliwy.

 

W saturnie miałem tak - kupiłem tracer mecano ( świetny plastik polecam) wyłamały mi się tam w ciągu miesiąca 2 razy te same klawisze S za 1 razem wymieniłem na drugą licząc że to tylko przypadek natomiast jak padła za 2 razem to zażądałem zwrotu gotówki na rękojmie i odrazu mi zwrócili hajs bez procedur odsyłania itd blablabla. Pewnie zależy od obsługi i oddziału ale mogą to zrobić na te 2 sposoby.

 

W każdym razie jak 2 raz jest to samo uszkodzenie(problem z kółkem) to wio i zwrot hajsu roccat robi gunwo i tego bym palcem nie tykał :D

Podaj podstawę prawną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyżby trafił się tutaj jakiś obrońca sklepów?

a wygogluj sobie że za 2-3 razem kiedy występuje wada w myszce czy innym produkcie to ma prawo do zwrotu i odzysku kasy od zaraz, w saturnie jak pisałem 2 razy wymieniałem klawiature tracer mecano ponieważ 2x klawisz się wyłamał i odrazu przy kasie oddali mi gotówke.

 

http://konsumentwsieci.pl/pierwsza-reklamacja-na-podstawie-rekojmi-procedura/

 

byc moze nie szlo to dalej bo trafilem na kierownika ktory mial moc zwrotu kasy.

 

Prosic o rekojmie tak mi sie napisalo, chodzilo mi bardziej ze juz moze żądać zwrotu za 2 razem kasy z powodu rękojmi i muszą mu to przyjąć, a nie że naprawa albo inne bzdety

 

http://konsumentwsieci.pl/kolejna-reklamacja-wadliwego-towaru-na-podstawie-rekojmi-procedura/ tutaj masz tabelke co do drugiej rękojmi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...