Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

nygusinsky

ASRock Extreme 4 Z270 - aktualizacja sterowników

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

 

Zakupiłem nowy zestaw komputerowy dzięki Waszej pomocy. Mam płytę główną ASRock Extreme 4 Z270. No i wczoraj do mnie doszedł, zacząłem coś tam na nim instalować w tym aplikację do zarządzania podświetleniem płyty. No i wyskoczyło mi, że mam nieaktualny sterownik od integry dźwiękowej, więc ściągnąłem ze strony producenta i zainstalowałem. Ale jak zacząłem patrzeć dalej to się okazało, że większość sterowników nie mam aktualnych, a na dodatek na stronie są jeszcze jakieś sterowniki, których ja nie widzę. I teraz do meritum - jestem całkowicie zielony w tych tematach i aktualizacja integry dźwiękowej to był mój 1 raz aktualizowania sterowników (chyba tylko raz instalowałem sterowniki, ale to był automat). No i w takim wypadku nie mam na ten temat bladego pojęcia (aktualizacja Realteku była automatyczna). I teraz pytanie: Czy wszystkie aktualizacje sterowników są tak bezproblemowe jak tej integry dźwiękowej? tzn. jest prosta instrukcja i praktycznie program robi wszystko za Ciebie? A jeśli nie to, które z tych sterowników są takim automatem i mogę zrobić to ja? A do reszty jest jakaś instrukcja? Boję się dosłownie, że coś zepsuje i będę musiał odsyłać do serwisu :/ . Dodatkowo - które powinienem zaktualizować? A które zainstalować, bo nie wszystkie mam? Tutaj jest screenshot sterowników na stronie z numerami wersji i od razu moich sterowników (link).

Wiem, że dla Was to jest chleb powszedni i pewnie macie ze mnie ubaw, ale ja na prawdę nie wiem i przez całe życie raczej nie musiałem robić takich rzeczy :) a człowiek uczy się przez całe życie, więc w końcu musiał nastać ten dzień i o to nastał :) będę Wam bardzo wdzięczny za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach