Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

zieelony

Windows XP Problem z USB

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jestem nowy na forum i zielony w temacie komputerów ale troche ogarniam. Mianowicie mam problem z USB w Windowsie XP. Nie wykrywa on ani myszki ani klawiatury... Działają one na moim laptopie bez problemu. Myślałem, że to problem z płytą główną więc zmienilem dysk na ten z laptopa z Windowsem 8.1 a jednak działało... Nawet specjalnie podłączylem do komputera (spowrotem zmienilem dysk na ten z XP) telefon i zacząl się normalnie ładować więc nie wiem w czym problem. Mam nadzieje, że ktoś mi pomoże. Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy w biosie nie ma opcji legacy usb i włącz jeśli jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam jak tego sprawdzic bo usb nie dziala. (z przodu też bo moja płyta głowna nie obsługuje USB 3.0 a takie jest w obudowie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co ma do tego usb - masz sprawdzić w biosie - byłeś kiedyś w biosie - klawisz del zaraz po uruchomienu komputera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wgraj odpowiednie sterowniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do USB Legacy to miałem na Enabled

 

Niestety ale klawiatura i myszka działają tylko i wyłącznie w biosie :< Gdy z niego wyjde i włącza się Windows to przestają działać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach