Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Nevone

Problem - komputer stacjonarny

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Od pewnego czasu męczę się z pewnym problemem otóż:

Złożyłem komputer samodzielnie, troche pomocy znalazłem w internecie reszta od znajomych oraz własnego "doświadczenia"

Komputer:

Karta graficzna: MSI GeForce GTX 980 Ti Lightning, 6 GB

Procesor: I7 6700K

32 GB RAM

Chłodzenie: Corsair Hydro Series™ H100i GTX

Płyta główna: GA-z170x-gaming G1

Dysk SSD 500GB Samsung 850 EVO oraz Dysk WD 2TB

System operacyjny: windows 10

 

Początkowo wszystko było w porządku, nie ukrywając kupując ten komputer myślałem głównie aby jak najdłużej utrzymał się goniąc nowe gry itp.

 

Niestety, ja nie jestem informatykiem nie znam się aż tak dobrze na sprzęcie więc ciężko stwierdzić mi dokładną wadę, aczkolwiek przechodząc do problemu:

 

Przykładowo, jedna z najbardziej znanych gier jaka teraz istnieje "Counter Strike Global Offensive" na samym początku same FPS były w okolicach 600-800 wszystko super fajnie, oczywiście ustawienia max 300 fps aby nie było spadków.

W tym momencie liczba moich FPS nie przekracza 300 a nawet spada poniżej 200

Dzisiaj zauważyłem "ścine/zacięcie się gry" podczas rozgrywania jednego meczu doświadczyłem zacięcia się gry następnie Czarnego ekranu następnie powrót do gry trwało to łącznie tak hmm 5 sekund ? wyglądało to plus minus jakbym zminimalizował gre i włączył ją spowrotem.

 

Tom Clancys Ghost Recon - Na wysokich ustawieniach mając ustawione 60 fps stabilnych odczuwam spadki, gra nie chodzi płynnie przez co tracę przyjemność z gry.

League Of Legends - Spory Spadek fps, stałe 144 jest w porządku bardziej martwi mnie ich spora utrata.

GTA V - drobne ściny w niektórych sytuacjach.