Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

KeyserSoze

[4000-5000 zł] Laptop do gier

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Kupuję laptop, którego przeznaczeniem będą głównie gry i codzienny użytek (przeglądanie internetu, oglądanie filmów, czasem praca zdalna).

 

  • Cena: Początkowo założyłem, że będą to okolice 5000 zł, ale gdyby się dało taniej, to fajnie.
  • Rozmiary: Przekątna koniecznie 17+.
  • Mobilność: Bez znaczenia. Może być ciężki, a bateria nie musi długo trzymać.
  • System operacyjny: Windows 10.
  • Dysk: SSD. Wydaje mi się, że 500 GB byłby wystarczający (już bez HDD). Inne opcje (250 SSD + x HDD) też mógłbym rozważyć.
  • Pamięć RAM: 16 GB.
  • Grafika i procesor: Nie znam się. Co do procesora - celowałem w 4-rdzeniowy i7, ale o ile to jest lepsze od i5 i czy warto? Tak jak mówię - nie znam się. Podobnie z grafiką. z RAMem zresztą też (może 8 by wystarczyło?).
  • Wcześniej znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/lenovo-y700-17-i7-6700hq-16gb-512ssd-gtx960m-4gb-i6865884377.html

 

I już prawie byłem zdecydowany, ale doczytałem, że sprzęt pochodzi z wyprzedaży, może być obrysowany, etc., więc się rozmyśliłem.

 

 

W jakie gry mogę grać (o ile to istotne)? Najróżniejsze. Od strategii (Europa Universalis 4, Civilization 4,6, może Heroes 7), przez gry akcji (GTAV, Hitman, Mordhau, Mount&Blade 2), po różne starocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Acer Aspire 7 i5-7300HQ/8GB/1000/Win10 GTX1050Ti za 4399zł