Forum PCLab.pl: Final Fantasy XV Windows Edition - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

  • (16 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Final Fantasy XV Windows Edition PC - wątek zbiorczy

#1 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10133
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 30 Sierpień 2017 - 16:59

Final Fantasy XV trafi na PC (już oficjalnie) w podrasowanej wersji z dodatkowymi bajerami od NVIDII.

Nowa produkcja Square Enix w wydaniu na PC otrzyma tekstury w rozdzielczości 4K, oraz dźwięk z pełnym wsparciem dla Dolby Atmos. Na tym oczywiście ilość dobrobytu się nie kończy bowiem Windows Edition obejmie NVIDIA wraz całym pakietem technologii GameWorks. W grze będziemy mogli podziwiać istny przepych realistycznych symulacji - za generowanie trawy i włosów będzie odpowiadać NVIDIA Turf Effects oraz NVIDIA HairWorks. Deweloperzy wykorzystali ponadto rozwiązanie NVIDIA Flow do symulacji ognia i dymu, nie zabraknie też nowych rozwiązań jak NVIDIA Hybrid Frustum Traced Shadows do prezentacji płynnych przejść między cieniami i NVIDIA Voxel Ambient Occlusion, a więc okluzję otoczenia bazującą na wokselach.

Jeśli jesteście ciekawi jak całość prezentuje się w akcji obejrzyjcie poniższy filmik.



Oczywiście tak mocno podrasowana grafika okupiona będzie wysokimi wymaganiami sprzętowymi które prezentują się następująco:

Zalecane wymagania sprzętowe.

- Procesor: Intel Core i7 3,4 GHz lub AMD Ryzen 7 1700,
- Pamięć RAM: 16 GB,
- Karta graficzna: GeForce GTX 1080 Ti

Na zakończenie warto też wspomnieć iż gra otrzyma pełne wsparcie dla monitorów oraz TV z obsługą HDR.

Zapowiada się kolejny wymagający Benchmark ;).

Ten post był edytowany przez azgan dnia: 03 Marzec 2018 - 10:19


#2 Użytkownik jest niedostępny   crush 

  • Sony Defense Force
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 16194
  • Dołączył: Pn, 23 Sty 06

Napisany 30 Sierpień 2017 - 17:16

Wyczuwam gównoport. :E
Od 10 nie grałem w dobre FF, a od 12 w przyzwoite więc zobaczymy.
Miałem nawet zagrać na PS4 ale się powstrzymałem, słusznie jak widać.

#3 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10133
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 30 Sierpień 2017 - 17:26

Ja właśnie ogrywam na PS4 kupiłem za 70 zł - nie chciało mi się czekać do 2018 roku (dokładnej daty Square Enix nie podaje). Final Fantasy XV na konsole zebrał dobre recenzje oraz opinie graczy.

Mój ostatni FF to VII i VIII od tamtej pory nie grałem w kolejne części :P.

Na tym Gameplay'u od Eurogamer z Gamescom 2017 gra działa płynnie nawet z tym bajerami od NVIDII więc jest spora szansa na dobry port ;).

PS. Osobiście czekam najbardziej na Remake Final Fantasy VII :D.

Ten post był edytowany przez azgan dnia: 30 Sierpień 2017 - 17:30


#4 Użytkownik jest niedostępny   crush 

  • Sony Defense Force
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 16194
  • Dołączył: Pn, 23 Sty 06

Napisany 30 Sierpień 2017 - 17:30

A ja się od 12 tak po drodze zawiodłem, że niespecjalnie mi się spieszyło.
Zebrał dobre recenzje i opinie ale jednak sporo elementów dotyczących historii było krytykowanych, szczególnie końcówka i samo zakończenie.

Na remake czekam i nie czekam. Pomijając już durnowate kombinacje z wydawaniem gry w częściach pewnie namieszają w rozgrywce i scenariuszu.
Usprawnienia czasem okazują się być "usprawnieniami". ;)

Ciekawe na czym to było odpalane w tym 4k@60.

Ten post był edytowany przez crush dnia: 30 Sierpień 2017 - 17:31


#5 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10133
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 30 Sierpień 2017 - 17:35

Na PC'tach wreszcie doczekacie się prezentacji możliwości Luminous Engine w pełnej krasie a dla wielu było to marzeniem zobaczyć tak wyglądającą grę na tym silniku :E


Ten post był edytowany przez azgan dnia: 08 Marzec 2018 - 00:10


#6 Użytkownik jest niedostępny   crush 

  • Sony Defense Force
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 16194
  • Dołączył: Pn, 23 Sty 06

Napisany 30 Sierpień 2017 - 17:38

Szkoda tylko, że FFXV nie wygląda aż tak dobrze jak to tech demo. :E

Ten post był edytowany przez crush dnia: 30 Sierpień 2017 - 17:38


#7 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10133
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 30 Sierpień 2017 - 17:50

No na konsolach nie bo są na to za słabe, ale na PC ma pokazać pazur. Wystarczy zerknąć, ile technologicznych bajerów od NVIDII dostanie wersja na PC a to robi już sporą różnicę.

Na konsolach Final Fantasy XV i tak wygląda bardzo dobrze jak na bebechy tych maszynek. Na PC powinno być już tylko lepiej czego przykładem są powyższe filmiki.

Wiadomo nowy FF zawsze może zaliczy downgrade po drodze, ale w 2018 roku pojawią się nowe GPU i CPU więc czymś ludzi będą chcieli zachęcić do zmiany sprzętu :E.

A chyba sam przyznasz że prezentuje się to okazale ;)

Ten post był edytowany przez azgan dnia: 30 Sierpień 2017 - 17:52


#8 Użytkownik jest niedostępny   crush 

  • Sony Defense Force
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 16194
  • Dołączył: Pn, 23 Sty 06

Napisany 30 Sierpień 2017 - 17:51

Nie oszukujmy się ale nawet na PC nie będzie to poziom tego tech dema. ;)

#9 Użytkownik jest niedostępny   Kazubin 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10739
  • Dołączył: So, 06 Sty 07

Napisany 30 Sierpień 2017 - 17:56

To nie jest te tech demo, gdzie jak się okazało dużą część nie byłą w czasie rzeczywistym ? :)

#10 Użytkownik jest niedostępny   crush 

  • Sony Defense Force
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 16194
  • Dołączył: Pn, 23 Sty 06

Napisany 30 Sierpień 2017 - 17:58

No ja cały czas mam na myśli to do czego link jest wyżej i demo "witch", gdzie pokazywali ruch i zmiany w scenie... Co oczywiście też można było zmontować. :E

#11 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10133
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 30 Sierpień 2017 - 18:13

Nie sięgam tak daleko pamięcią, żeby sobie to przypomnieć bo to Tech Demo Luminous Engine od Square Enix jest z 2012 roku ale wiem jedno poziom detali i szczegółów będzie bardzo wysoki i to odbije się mocno na wymaganiach. Wiedźmin 3 z samym HairWorks drastycznie ubija wydajność nawet najszybszych kart graficznych efekt jest świetny, ale sporym kosztem wydajności. W Final Fantasy XV Windows Edition dostaniemy całą masę takich bajerów np. Turf Effects odpowiadający za generowanie trawy który pojawił się do tej pory tylko w Ghost Recon: Wildlands i też GPU mocno się pociły przy tym. Pomyślcie co się będzie działo, jak odpalicie pozostałe poprawiacze grafiki typu Flow do symulacji ognia i dymu, Hybrid Frustum Traced Shadows do prezentacji płynnych przejść między cieniami i NVIDIA Voxel Ambient Occlusion, a więc okluzję otoczenia bazującą na wokselach. Na bank nawet topowe karty graficzne będą miał problem z udźwignięciem tego wszystkiego :E. Jak dosadzili by jeszcze taki poziom jak w tym Tech Demo to nie wiem jakiego PC trzeba by mieć, żeby pograć w nowego FF ;).

Ten post był edytowany przez azgan dnia: 30 Sierpień 2017 - 18:19


#12 Użytkownik jest niedostępny   crush 

  • Sony Defense Force
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 16194
  • Dołączył: Pn, 23 Sty 06

Napisany 30 Sierpień 2017 - 18:26

Ja nie twierdzę, że ta gra będzie wyglądać źle bo już na konsolach prezentuje się całkiem ładnie.
Tylko do poziomu tych ich tech demek jednak brakuje. ;)

#13 Użytkownik jest niedostępny   ODIN85 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7522
  • Dołączył: So, 02 Maj 15

Napisany 30 Sierpień 2017 - 19:43

Kolojna gra w ktora zagramy na ultra za 4 lata :E

#14 Użytkownik jest niedostępny   Dominix1910 

  • twitch/dominixtv
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 8698
  • Dołączył: Pn, 19 Sty 09

Napisany 30 Sierpień 2017 - 19:55

Oglądałem ten gameplay z wersji PC, coś tam że 1080ti jest za słaba do 60fps w 4k.
Po filmie jakiegoś opadu szczeny to tam nie widziałem więc nie wiem czym się jarać :E

#15 Użytkownik jest niedostępny   ODIN85 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7522
  • Dołączył: So, 02 Maj 15

Napisany 30 Sierpień 2017 - 19:59

Obejrzyj w 8k :P

#16 Użytkownik jest niedostępny   Dominix1910 

  • twitch/dominixtv
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 8698
  • Dołączył: Pn, 19 Sty 09

Napisany 30 Sierpień 2017 - 20:04

za słabe łącze (15mb/s ;/ ) brak fizyki trawy, koles przechodzi i nic się nie ugina, animacje jakieś takie :E
Wygląda jak black desert online, tyle że tekstury nie renderują się 10m od postaci :E

#17 Użytkownik jest niedostępny   Stjepan 

  • Hostis humani generis
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 10869
  • Dołączył: Wed, 10 Maj 06

Napisany 30 Sierpień 2017 - 20:24

Ta gra ma zajmować 170GB na HDD, ciekawe co chyba tekstury, ale "tylko" w 4K, mogli by pójść na całości i walnąć 8K/16K tekstury i gra by zajmowała 400GB, a co tam. :E

#18 Użytkownik jest niedostępny   ODIN85 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7522
  • Dołączył: So, 02 Maj 15

Napisany 30 Sierpień 2017 - 20:25

150gb to pewnie beda filmiki ;)

#19 Użytkownik jest niedostępny   Lypton 

  • hardkorowy casual
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13399
  • Dołączył: Wt, 14 Gru 04

Napisany 30 Sierpień 2017 - 20:27

Zobacz postStjepan, o 30 Sierpień 2017 - 21:24, napisał(a):

Ta gra ma zajmować 170GB na HDD (...)

Zdementowane, jak i całe opublikowane wymagania sprzętowe: https://www.gamespot...-/1100-6452790/

To, co wcześniej trafiło do neta, to specyfikacja kompa, na którym odpalili gameplay. Jak na 4K i 60 klatek, nie wygląda to źle.

Ten post był edytowany przez Lypton dnia: 30 Sierpień 2017 - 20:32


#20 Użytkownik jest niedostępny   lukadd 

  • there is a near zero risk
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9199
  • Dołączył: Wt, 24 Kwi 12

Napisany 30 Sierpień 2017 - 20:30

Zobacz postODIN85, o 30 Sierpień 2017 - 20:43, napisał(a):

Kolojna gra w ktora zagramy na ultra za 4 lata :E

SLI z volty powinno dać radę w 4k i 60fps+, no może po delikatnych cięciach :E

Ten post był edytowany przez lukadd dnia: 30 Sierpień 2017 - 20:31


  • (16 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych