Forum PCLab.pl: Laptopy Asus - prosze o opinie. - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Dodaj obrazek

Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

  • (2 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Laptopy Asus - prosze o opinie. Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   asus2345 Ikona

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5
  • Dołączył: Wed, 09 Lis 05

Napisany 10 Listopad 2005 - 12:06

Witam

Chcialbym sie dowiedziec czegos wiecej na temat laptopow asusa.

Prosze wlascicieli o opinie dotyczace awaryjnosci, jakosci obudowy, zywotnosci nagrywarek DVD, gloscnosci itp.

pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi

#2 Użytkownik jest niedostępny   astrodemia Ikona

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 841
  • Dołączył: Pt, 02 Wrz 05

Napisany 10 Listopad 2005 - 12:12

Zobacz postasus, o Nov 10 2005, 12:06, napisał(a):

Witam

Chcialbym sie dowiedziec czegos wiecej na temat laptopow asusa.

Prosze wlascicieli o opinie dotyczace awaryjnosci, jakosci obudowy, zywotnosci nagrywarek DVD, gloscnosci itp.

pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi


Awaryjność znikoma, dobra jakość wykonania, znakomity serwis

#3 Użytkownik jest niedostępny   asus2345 Ikona

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5
  • Dołączył: Wed, 09 Lis 05

Napisany 10 Listopad 2005 - 12:30

Zobacz postastrodemia, o Nov 10 2005, 12:12, napisał(a):

znakomity serwis


Witam

Gdzie znajduje sie serwis asusa?? czy to prawda ze we Wroclawiu?

podoba mi sie ten laptop - gwarancja door-to-door 24 mc

http://www.gral.pl/p...WinXPHPL_79.php

Ciekawi mnie czy ma on matryce taka jak np. Toshiba czyli TruBrite

pozdrawiam

#4 Użytkownik jest niedostępny   astrodemia Ikona

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 841
  • Dołączył: Pt, 02 Wrz 05

Napisany 10 Listopad 2005 - 12:33

Zobacz postasus, o Nov 10 2005, 12:30, napisał(a):

Witam

Gdzie znajduje sie serwis asusa?? czy to prawda ze we Wroclawiu?

podoba mi sie ten laptop - gwarancja door-to-door 24 mc

pozdrawiam


Serwisem Asusa zajmuje się firma Orika. Bardzo szybko naprawiają i mają kompetentną obsługę chętnie odpowiadającą na pytania

#5 Użytkownik jest niedostępny   platypus Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 175
  • Dołączył: So, 02 Lip 05

Napisany 12 Listopad 2005 - 12:54

Jestem szczesliwym posiadaczem laptopa firmy Asus. Model A25xxDcB, typu desktop-replacement, kupiony pol roku jako najtanszy firmowy laptop na rynku. Laptop jest swietny (moze poza wzglednie glosnym chlodzeniem - kiedy jest oczywiscie wlaczone). Jakosc jest zadowalajaca. Nie jest to moze IBM serii T ;) ale daje rade.

Z serwisem jeszcze nie mialem doczynienia :) a to chyba dobrze :Up_to_s:

#6 Użytkownik jest niedostępny   kskup Ikona

  • ...
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1080
  • Dołączył: So, 19 Mar 05

Napisany 12 Listopad 2005 - 14:26

asusa nie mam, ale slyszalem same dobre rzeczy o tych laptopach, sam rozwazalem kupno asusa.
pozdro

#7 Użytkownik jest niedostępny   darek_dade Ikona

  • pccentre.pl Team
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1384
  • Dołączył: Wed, 28 Sty 04

Napisany 15 Listopad 2005 - 02:55

Zobacz postasus, o Nov 10 2005, 12:06, napisał(a):

Witam

Chcialbym sie dowiedziec czegos wiecej na temat laptopow asusa.

Prosze wlascicieli o opinie dotyczace awaryjnosci, jakosci obudowy, zywotnosci nagrywarek DVD, gloscnosci itp.

pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi

Miałem w testach laptopa Asusa, bardzo miło go wspominam.
Tu artykulik
http://pccentre.pl/Article12700.htm

#8 Użytkownik jest niedostępny   motofan Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 186
  • Dołączył: Wt, 06 Wrz 05

Napisany 15 Listopad 2005 - 14:54

Bardzo dobry sprzęt,sam posiadam,kuzyn posiada i zero problemów,jedyna wada to poziom głośności. w razie czego tu: http://forum.tweak.p...=145241&hl=asus masz moją recenzję Asusa. Ze swej strony mogę tylko polecić.

#9 Użytkownik jest niedostępny   Aqligator Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 378
  • Dołączył: So, 21 Lut 04

Napisany 15 Listopad 2005 - 17:11

glosno pracuja jezeli chodzi o chlodzenie ,ale w porownaniu np z delll,ibm to zdecydowanie glosno.Osiagi wporzadku ,materialy tez... jest ok .Mam dosprzedania jak Ci interesuje ?... athlon mobile 2800 ,768 ddr,radeon 9600 64 ,40 gb, combo ,irda itd.... za hmmm 3200 ? ze wszystkim ,nie caly rok ma.Instrukcje itd...i rachunek (kosztowal podnad 4500..)

#10 Użytkownik jest niedostępny   agata105 Ikona

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2
  • Dołączył: Wt, 01 Gru 09

Napisany 10 Grudzień 2009 - 11:29

A wchodziliście już na www.ogarnijmoc.pl? ASUS jeszcze do 13 stycznia prowadzi konkurs, w ramach którego można wygrać najnowszy model laptopów z serii UL, UL30A! Już do 17-stego XII nowa gra- Izzy (mobilność). Polecam:)

#11 Użytkownik jest niedostępny   jankooss Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4756
  • Dołączył: Nd, 30 Mar 08

Napisany 10 Grudzień 2009 - 12:51

Miałem Asusa, model F3, nie pamietam dokładnie jakie oznaczenie ale z konfiguracją T7500 i 8600GS i moge powiedziec ze był to dobry sprzet, lecz troche sie grzał... Mimo to swietna klawiatura, to chyba najwiekszy plus, z serwisem nie mialem do czynienia.

Dobre laptopy :thumb:

#12 Użytkownik jest niedostępny   komar Ikona

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2306
  • Dołączył: So, 04 Mar 06

Napisany 10 Grudzień 2009 - 15:58

od 2 lat uzywam asusa a8jr.
Z rzeczy mechanicznych uszkodzil sie naped.
I pekla mi obudowa
Obie awarie usuniete w przeciagu tygodnia.
Ja wysylalem laptopa do koszalina do seriwsu.
Moim zdaniem swietne laptopy.
Oczywiscie te wyzsze serie. Na temat nizszych sie wypowiadac nie bede bo nie posiadam.

#13 Użytkownik jest niedostępny   as13 Ikona

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 15
  • Dołączył: Pn, 16 Lis 09

Napisany 10 Grudzień 2009 - 17:12

Używam laptopa ASUS już chyba 4 lata i w sumie nie narzekam. Zepsuł się napęd dwa dni przed końcem gwarancji, zgłosiłem na stronie przyjechał kurier zabrał laptopa po wymianie napędu laptopa także dostarczył kurier. Jedyna jego wada to to, że latem procek (SEMP 3000+) się trochę grzeję. Ogólnie polecam.

#14 Użytkownik jest niedostępny   baq1 Ikona

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 63
  • Dołączył: Pt, 28 Lis 08

Napisany 10 Grudzień 2009 - 18:29

Z awaryjnością jeszcze nie miałem kontaktu (posiadam model M51Tr od listopada 2008), Obudowa dość dobrze wykonana i dość wytrzymała ( laptop wytrzymał 4 podróże samolotem w WALIZCE a jak wiadomo one są rzucane itp więc jest dobrze), co do serwisu/gwarancji to wiem że jest to doortodoor więc za to jest duży plus. Jeśli chodzi o głośność to w moim przypadku mogę narzekać tylko na napęd DVD jest dość głośny ale znośny jeśli chodzi o chłodzenie to jest dość ciche nie przeszkadza w zasypianiu :). Ogólnie jestem bardzo zadowolonym posiadaczem Asusa :)

#15 Użytkownik jest niedostępny   Jackyy Ikona

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 525
  • Dołączył: Cz, 26 Lis 09

Napisany 10 Grudzień 2009 - 19:46

Sam posiadam Asusa z serii A6JC od 3 lat i żadnej najmniejszej usterki nie miałem. (odpukać :P ). Jak ktoś pisał troszkę jest głośny, u mnie tylko gdy się go obciąży użyciem proca na 100%. Wszystko jest w jak najlepszym porządku. Dla mnie wystarcza, a w nowsze gierki da się zagrać np. NFS: Shift na LOW.

#16 Użytkownik jest niedostępny   picasso_24 Ikona

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1
  • Dołączył: Cz, 25 Lut 10

Napisany 25 Luty 2010 - 14:03

Nie polecam tych laptopow!!!!!

Od pewnego czasu renoma tej firmy lezy na dnie. Mnie po 4 miesiacach polowa komponentow juz nie dzialala m.in: naped optyczny, karta dzwiekowa, pamiec RAM!!! W regulaminie karty gwarancyjnej nie ma napisanego maksymalnego czasu naprawy ani nie daja zamiennego laptopa!!! Zazwyczaj gwarancja nie trwa krocej niz 1 miesiac. Ogolnie zenada!!!!!

Zobacz postpicasso_24, o 25 Luty 2010, 14:02, napisał(a):

Nie polecam tych laptopow!!!!!

Od pewnego czasu renoma tej firmy lezy na dnie. Mnie po 4 miesiacach polowa komponentow juz nie dzialala m.in: naped optyczny, karta dzwiekowa, pamiec RAM!!! W regulaminie karty gwarancyjnej nie ma napisanego maksymalnego czasu naprawy ani nie daja zamiennego laptopa!!! Zazwyczaj gwarancja nie trwa krocej niz 1 miesiac. Ogolnie zenada!!!!!



Gwarancja mialem na mysli naprawa gwarancyjna. Minimalny okres naprawy to 1 miesiac. Tak bylo w przypadku moim i mojego kolegi.

#17 Użytkownik jest niedostępny   MrSmyk Ikona

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1
  • Dołączył: Pt, 16 Lip 10

Napisany 16 Lipiec 2010 - 13:19

Jestem niestety posiadaczem modelu ASUS UL30VT i również NIE POLECAM. Wystąpił poważny problem z wbudowanym mikrofonem. Żeby podczas rozmowy na skypie druga osoba cokolwiek usłyszała, muszę mówić praktycznie z ustami przy mikrofonie. Dalszych dźwięków mikrofon w ogóle nie zbiera. Co więcej, tak się dzieje na maksymalnych poziomach mikrofonu (+30db wzmocnienia i 100% mocy podstawowej).
Jestem totalnie zawiedziony, ponieważ jednym z głównych zadań laptopa miały być rozmowy przez skypa.

Serwis firmy X-kom stwierdził, że nie ma tutaj niezgodności ze specyfikacją i nie naprawi mi komputera.

Tak że - odradzam! Dawno już komputer mnie tak nie wku..rwił.

#18 Użytkownik jest niedostępny   dawidabc Ikona

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1
  • Dołączył: Wed, 27 Paź 10

Napisany 27 Październik 2010 - 15:15

NIE POLECAM laptopów firmy ASUS. Chodzi oczywiście o serwis bo sprzęt jest OK. Zepsuć może się wszystko ale ich serwis jest żałosny. Oczywiście kontakt jest tylko przez infolinię Asusa a konsultanci na infolinii są bezczelni(pewnie firma każe im kłamać ani robią co muszą:)) Laptopa wysłałem 27.09.2010. Po dwóch tygodniach dowiaduję się że mają 30dni na naprawę (trochę długo). Jeżeli się nie wyrobią to dostaję należność, ewentualnie coś innego(inny sprzęt). Dzisiaj dzwonię(31 dzień) i dowiaduję się rano że jeszcze jakaś część, jeszcze coś. Ja na to mówię że przecież jest 31 dzień ale to gościa nie rusza i mówi że będzie zwrot kasy lub jakaś inna propozycja sprzętowa jeśli dziś laptop nie wyjdzie. Następny telefon wykonałem po godz, 15ej. i dowiedziałem się że laptop jest przygotowany do wysłania. Ale nie jest wysłany:) Ciekawe ile będzie "przygotowany do wysłania"? Dla porównania netbook Samsung- w serwisie był niecały tydzień (wymiana matrycy LCD). Zakupiłem laptopa ASUS aby mieć dobry markowy sprzęt. Niestety obsługa po sprzedażowa jest żałosna. Nikomu NIE POLECAM marki ASUS. Ja też już na pewno NIE KUPIĘ nic z ASUSa. Żale się na forum gdyż nie ma żadnych środków prawnych przeciwdziałania takim praktykom. Jeżeli będą chcieli to będą mieli 60 dni a nie 30 dni albo i więcej. Dlatego jeszcze raz przestrzegam przed firmą ASUS. Bo w miarę upływu czasu może być tylko gorzej.

#19 Użytkownik jest niedostępny   kaja1122 Ikona

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1
  • Dołączył: Cz, 10 Lut 11

Napisany 10 Luty 2011 - 19:06

Najgorszemu wrogowi bym nie życzyła takich problemów z komputerem jakie ja mam z moim notebookiem Asusa dokładnie z modelem K70IC.
Na początku wszystko ładnie pięknie. Wygląd notebooka idealny wielkość również. Ale po 8miesiącach padła płyta główna. Oddałam go do serwisu bo był na gwarancji. Trzymali go 1,5miesiąca. odebrałam go 2 dni temu.
Zadowolona że wkońcu bede mogła normalnie funkcjonować a nie latać co 10min do biblioteki po materiały włączam. No gitara gra zaczyna się ładować po czym znów te same problemy bluescreen co chwila wyskakuje, sam sie wyłącza do tego pojawił sie komunikat że mam nieoryginalne oprogramowanie (wyprzedzając wasze przypuszczenia kupiłam notebooka z oryginalnym oprogramowaniem windowsa7). Prawdopodobnie znów bede musiała go oddać. Mam nadzieje że coś z tym zrobią a nie bedą płaszczyć tyłków.
Ja jestem bardzo niezadowolona z tego zakupu. I owy kompyter nie spełnia moich oczekiwań jako konsumenta.
Mam nadzieje ze U was jest lepiej.

Pozdrawiam

#20 Użytkownik jest niedostępny   kauzka Ikona

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2
  • Dołączył: Pt, 24 Cze 11

Napisany 24 Czerwiec 2011 - 21:15

Nie polecam Asusa ze względu na beznadziejny serwis. Laptopa mam na gwarancji,ułamała mi się wtyczka od zasilacza i została w gnieździe. Musiała być od początku wteraliwa, bo dziwne że się ułamała...Napisałam do serwisu co się stało a oni powiedzieli że przyjedzie po niego kurier i zawiezie do nich. Pomyślałam świetnie! Niestety okazało się że gwarancja nie obejmuje naprawy czegos takiego i muszę zapłacić 300 zł za naprawę, 150 zł za nowy zasilacz i 50 zł za odesłanie komputera! 500 zł - 1/3 wartości kompa! Chyba ktos oszalał, nie dosć że sprzedali mi uszkodzony zasilacz to musze zapłacić 500 zł za naprawę tego badziewia. Sprzęt [ciach] i zarabiają na serwisie, na ludzkiej naiwności. Znalazłam inny niezależny serwis, który naprawi mi to za 120 zł, mam gdzieś taka gwarancję!!!

Ten post był edytowany przez prabab dnia: 14 Lipiec 2011 - 11:07
Powód edycji: Słownictwo.


  • (2 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

4 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych