Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

ula129

Otwieranie PDF

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam problem z otwieraniem plików pdf na dwóch monitorach. Do tej pory działało to tak, że nowy plik otwierał się na monitorze, na którym ostatnio zamknęłam plik. A teraz nie wiem co się stało, ale zawsze otwiera mi się na jednym monitorze, na tym na którym bym nie chciała żeby się otwierał. Próbowałam w Preferencjach coś pozmieniać, ale to nic nie dało.

 

Proszę o pomoc.

Dziękuję.

 

Edit.

Jak drukuję, to okienko z właściwościami drukowania pokazuje mi się na tym ekranie co plik pdf, ale już okienko pokazujące tak jakby postęp w przekazywaniu pliku do druku pokazuje się na drugim monitorze, na którym zawsze pliki pdf mi się wyświetlały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie znam się na tym za bardzo ale chyba zależy, jak traktowane są te 2 monitory - jako 2 niezależne, czy jako tzw rozszerzony pulpit - jeśli to 2 chyba? po prostu wystarczy przeciagnąć otwarty pdf na 2 ekran, wtedu chyba następne będą się tam otwierać; ewentualnie program zapisuje pozycję okna, i zależy od programu; ewentualnie spróbuj przed otwarciem przeciągnąć ikonkę pdf na 2 ekran

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oba monitory działają jako rozszerzony pulpit. Jak przeciągam dokument na drugi monitor, zamykam i ponownie otwieram to nie otwiera mi się na tym monitorze na którym zamknęłam, tylko znowu na tym pierwszym. Ikona pdf jest na tym głównym ekranie i na tym chcę, żeby się otwierał, a niestety tak się nie dzieje. Może przez przypadek ja jakiś skrót klawiszowy nacisnęłam?

 

Edit.