Forum PCLab.pl: Prośba o wypełnienie ankiety (dla osób w związkach) - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Dodaj obrazek

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

• (2 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Prośba o wypełnienie ankiety (dla osób w związkach) Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   W_E_D 

• Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze

Napisany 10 Wrzesień 2017 - 14:59

Cześć ;)

Jestem studentką psychologii i przeprowadzam badanie na temat relacji interpersonalnych w związkach partnerskich. Jest to badanie na zaliczenie przedmiotu, w ciągu najbliższego semestru będę przeprowadzać analizy wyników, można powiedzieć, że ma mnie to przygotować do pracy magisterskiej.

Do października chciałabym zebrać wymaganą liczbę odpowiedzi i cały problem polega na tym, że o ile kobiety mam już praktycznie w 100%, tak od facetów udało mi się zebrać jedynie niecałe 40% odpowiedzi. I teraz prośba również do Was - może ktoś z Was miałby chwilę, by pomóc mi, wypełniając ankietę? Pytania jednokrotnego wyboru, brak błędnych odpowiedzi, jedynym warunkiem jest pełnoletność oraz bycie w związku partnerskim od minimum roku. Oczywiście badanie jest anonimowe :)

Link do ankiety: http://bit.ly/2uQhQcX

Z góry dziękuję!

P.S. Gdyby ktoś był zainteresowany wynikami, po opracowaniu tematu mogę podesłać co nieco ;)

Ten post był edytowany przez W_E_D dnia: 10 Wrzesień 2017 - 14:59

#2 Użytkownik jest niedostępny   kain 

• Aller Funkverkehr ist Landesverrat.
  • PipPipPipPipPip

Napisany 10 Wrzesień 2017 - 15:08

Zrobione. Ucz się pilnie, za mało mamy w kraju dobrych psychologów, za to mnóstwo złych.

#3 Użytkownik jest niedostępny   W_E_D 

• Dyskutant
  • PipPip

Napisany 10 Wrzesień 2017 - 15:18

Serdecznie dziękuję za pomoc! :D

#4 Użytkownik jest niedostępny   gruzin 

• Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip

Napisany 10 Wrzesień 2017 - 15:24

Poszło - powodzonkaDodaj obrazek