Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Herus

PC w jednym pomieszczeniu, a TV w drugim.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

 

Trochę dziwny temat to może być i nie do końca jestem pewny czy to aby na pewno w tym dziale, ale sądzę że ma najwięcej własnie wspólnego z grami.

Sprawa jest taka. Obecnie sobie mieszkam w mieszkaniu X, gdzie obok biurka z PC, znajduje się telewizor na którym czasem sobie pogram (jeśli gra jest kompatybilna z padami czyli: Fify, samochody, wiedzmin, gta itd..).

Telewizor jest podłączony z PC krótkim kablem HDMI i nie ma problemu.

 

Jednak w przeciagu najblizszych miesiecy bede sie przeprowadzal do nowego mieszkania- (na ta chwila jestem na etapie elektryki), i tu mam prośbę do Was o pomoc.

 

W jednym pokoju będę miał miejsce 'robocze' (biurko), natomiast w drugim pomieszczeniu - w salonie będzie stał TV. Odległość od PC do TV (łącznie ze ścianą) to będzie około 6 metrów.

Pytanie jest następujące: Jak zrobić, żeby pograć sobie na padzie na TV w salonie?. Proszę o nie pisanie komentarzy w stylu: 'kup sobie konsolę'- Prędzej czy później będzie ale na ta chwile szkoda mi pieniędzy oraz komputer jest póki co wystarczający.

 

1. Przeciągnąć po prostu w rurce kabel HDMI (oraz ewentualnie USB dla odbiornika dla pada) z jednego pokoju do drugiego i zrobić gniazdo HDMI podtynkowe?. Rozwiązanie dość proste, ale problem może być z odpalaniem czegoś co jest na 2 ekranie i to za ścianą... :/

 

2. Słyszałem o jakimś strumieniowaniu obrazu poprzez sieć LAN, ale nie moge znalezc konkretow....

 

Może znacie jakieś inne rozwiązanie tego tematu? Albo co wg Was jest najsensowniejsze?