Forum PCLab.pl: Odesłałem kartę na gwarancję a serwis twierdzi, że ma ślady wilgoci. - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Dodaj obrazek

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

  • (4 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Odesłałem kartę na gwarancję a serwis twierdzi, że ma ślady wilgoci. GTX 970, eMAG Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   flowek 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 684
  • Dołączył: Cz, 11 Gru 08

Napisany 25 Wrzesień 2017 - 10:36

Miałem problem z kartą graficzną więc odesłałem ją na gwarancję do serwisu eMAG. Dzisiaj odpisali mi, że na karcie znajdują się ślady wilgoci - karta nigdy nie miała kontaktu z żadnym płynem. Dosłali też 2 zdjęcia.
https://zapodaj.net/...dc47ae.jpg.html https://zapodaj.net/...ab6d39.jpg.html

Czy tak wygląda zalana karta? NIGDY nie miała ona kontaktu z żadną cieczą. Co mogę z tym zrobić? Stawiam, że producent odrzuci reklamacje.

#2 Użytkownik jest niedostępny   maxpower 

  • ..........
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 798
  • Dołączył: Nd, 23 Sie 09

Napisany 25 Wrzesień 2017 - 10:57

Wygląda mi to na zwykły brud z fabryki GPU (niektóre karty są fabrycznie przybrudzone).

#3 Użytkownik jest niedostępny   Mateusz31 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1263
  • Dołączył: So, 15 Cze 13

Napisany 25 Wrzesień 2017 - 11:00

Może być też tak, że w pomieszczeniu jest zbyt duża wilgotność i syf lepi się do płyty i może wyglądać to podobnie do zalania.

#4 Użytkownik jest niedostępny   Qwertypp10 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 599
  • Dołączył: Pt, 03 Lut 17

Napisany 25 Wrzesień 2017 - 11:00

Zobacz postmaxpower, o 25 Wrzesień 2017 - 10:57, napisał(a):

Wygląda mi to na zwykły brud z fabryki GPU (niektóre karty są fabrycznie przybrudzone).

W tym emag widzę, że pracują specjaliści od zalań :lol2:
Moja dźwiękówka Xonar wygląda tak samo, też ma takie ślady :P , mimo, że nigdy nie miała kontaktu z wodą :lol2:
https://www.youtube....ngroup/featured



Swego czasu oglądałem kanał na youtubie takiego gościa, który zajmuje się poważnymi naprawami elektroniki, na podstawie tego co mówił, przekazuję dalej: śladem po zalaniu powinna być korozja na elementach metalowych- może ktoś to uściśli jeszcze(ktoś kto nie ogląda tego tylko na youtube :D
A u Ciebie wszystkie elementy metalowe się błyszczą.
Jak mają ślady po zalaniu to chyba powinni Ci pokazać zdjęcia spod mikroskopu ze śladami np. patynopodobnymi :hmm:
Spróbowałbym oddać kartę na gwarancję do producenta :hmm: z pominięciem emag i darować sobie zakupy u nich w przyszłości, jak mają taki serwis...

Ten post był edytowany przez Qwertypp10 dnia: 25 Wrzesień 2017 - 19:19


#5 Użytkownik jest niedostępny   bartosz302 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 15227
  • Dołączył: Wt, 29 Lip 14

Napisany 25 Wrzesień 2017 - 11:15

Zobacz postflowek, o 25 Wrzesień 2017 - 10:36, napisał(a):

Miałem problem z kartą graficzną więc odesłałem ją na gwarancję do serwisu eMAG. Dzisiaj odpisali mi, że na karcie znajdują się ślady wilgoci - karta nigdy nie miała kontaktu z żadnym płynem. Dosłali też 2 zdjęcia.
https://zapodaj.net/...dc47ae.jpg.html https://zapodaj.net/...ab6d39.jpg.html

Czy tak wygląda zalana karta? NIGDY nie miała ona kontaktu z żadną cieczą. Co mogę z tym zrobić? Stawiam, że producent odrzuci reklamacje.

pozostałości po topniku (słabo domyte przez producenta), ale jeśli oni twierdzą, że to wilgoć i odrzucają reklamację to zostaje tylko sąd - chyba, że jest to karta, którą możesz sam wysłać do producenta (evga/zotac)

#6 Użytkownik jest niedostępny   flowek 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 684
  • Dołączył: Cz, 11 Gru 08

Napisany 25 Wrzesień 2017 - 11:19

Jest to Palit. Tak jak mówie, nie jest możliwe aby to była woda lub cokolwiek innego - karta nigdy nie miała kontaktu z żadną cieczą. Sklep stwierdził, że odeśle ją do producenta co prawdopodobnie pozbawi mnie karty na ponad miesiąc.

#7 Użytkownik jest niedostępny   bartosz302 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 15227
  • Dołączył: Wt, 29 Lip 14

Napisany 25 Wrzesień 2017 - 11:25

lepsze to niż nic - palit pewnie uzna reklamację

#8 Użytkownik jest niedostępny   Szczota 

  • n00b
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 8244
  • Dołączył: Wed, 29 Gru 04

Napisany 25 Wrzesień 2017 - 11:42

To sa slady po topniku. Dosc czesto takie zostaja

#9 Użytkownik jest niedostępny   flowek 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 684
  • Dołączył: Cz, 11 Gru 08

Napisany 25 Wrzesień 2017 - 12:11

Dzięki za pomoc. Mam nadzieję, że sklep sprawdzi jeszcze raz i zmieni swoją decyzję.

#10 Użytkownik jest niedostępny   bobrix 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1796
  • Dołączył: Wed, 21 Mar 07

Napisany 25 Wrzesień 2017 - 13:18

Dobrze wiedzieć gdzie nie kupować, dzięki za temat.

#11 Użytkownik jest niedostępny   smilehunter 

  • AMD, ufam tobie!
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9278
  • Dołączył: So, 30 Maj 09

Napisany 25 Wrzesień 2017 - 13:43

@up
A gdzie kupować? Na każdy sklepik wyciągnę ci temat tego pokroju. Co wtedy?

#12 Użytkownik jest niedostępny   bobrix 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1796
  • Dołączył: Wed, 21 Mar 07

Napisany 25 Wrzesień 2017 - 13:46

Nie takie karty wysyłałem w innych i leciały do producenta a tu jakieś polskie leśne dziadki wymyślają wilgoć.

Ten post był edytowany przez bobrix dnia: 25 Wrzesień 2017 - 13:46


#13 Użytkownik jest niedostępny   bartosz302 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 15227
  • Dołączył: Wt, 29 Lip 14

Napisany 25 Wrzesień 2017 - 13:52

w każdym sklepie można trafić na kombinatora - najważniejsze, że wyślą do producenta

#14 Użytkownik jest niedostępny   flowek 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 684
  • Dołączył: Cz, 11 Gru 08

Napisany 25 Wrzesień 2017 - 14:08

Fragment kolejnego maila z serwisu eMAG:

"Co do śladów widocznych na laminacie karty-są to zacieki, powstałe po wyschnięciu cieczy na laminacie karty. Są na niej tez oczywiście widoczne ślady topnika stosowanego w procesie produkcji karty(brunatne/bursztynowe ślady w okolicach niektórych elementów THT i SMD itd.), co jest rzeczą normalną, jednak biały nalot nie jest śladem po frakcjach upłynnionych topnika, zacieki są też widoczne w kilku odrębnych miejscach. oraz na naklejkach umieszczonych na laminacie karty. W załączniku przesyłam dokładniejsze zdjęcia."

Z czterech zdjęc wysłanych działa tylko jedno: https://zapodaj.net/...511eff.jpg.html


Jak już tutaj pisałem, nigdy karta nie miała styczności z żadną cieczą.

Ten post był edytowany przez flowek dnia: 25 Wrzesień 2017 - 14:12


#15 Użytkownik jest niedostępny   Wenez 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4974
  • Dołączył: Pt, 10 Sty 03

Napisany 25 Wrzesień 2017 - 14:11

Napisz mu żeby se wytarł i wysłał do producenta.

#16 Użytkownik jest niedostępny   bartosz302 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 15227
  • Dołączył: Wt, 29 Lip 14

Napisany 25 Wrzesień 2017 - 14:20

rączkami i nogami się zapierają, bo trzeba będzie kasiorkę zwrócićDodaj obrazek

#17 Użytkownik jest niedostępny   flowek 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 684
  • Dołączył: Cz, 11 Gru 08

Napisany 25 Wrzesień 2017 - 15:31

Napisali, że Palit ma 90 dni na rozpatrzenie. Serio? :hmm:

#18 Użytkownik jest niedostępny   Kaiketsu 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3512
  • Dołączył: Cz, 19 Maj 16

Napisany 25 Wrzesień 2017 - 15:54

Może mieć tyle, ile zechce - gwarancja jest dobrowolna i nie podlega regulacjom (innym, niż wynikające z warunków gwarancji).

Taki nalot widziałem już po tygodniu miningu na niektórych kartach - "cyna" nie wytrzymywała temperatur i część ulatywała do atmosfery :lol2:

#19 Użytkownik jest niedostępny   bobrix 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1796
  • Dołączył: Wed, 21 Mar 07

Napisany 25 Wrzesień 2017 - 15:55

Palit do najlepszych nie należy jeśli chodzi o serwis, podobnie MSI. Nie napisałeś też co było nie tak z kartą, chyba nie wysłałeś im z powodu piszczących cewek Dodaj obrazek

Ta cyna się topi od kopania normalnie czego to się człowiek na pclolu nie dowie. Dla porównania karty bardziej się grzeją w takim wiedźmaku niż przy kopaniu eth.

Ten post był edytowany przez bobrix dnia: 25 Wrzesień 2017 - 16:00


#20 Użytkownik jest niedostępny   Kaiketsu 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3512
  • Dołączył: Cz, 19 Maj 16

Napisany 25 Wrzesień 2017 - 15:56

W ogóle Palit robi się niesławny na forum ze swoim żałosnym podejściem do reklamacji :kwasny:

tak na przyszłość, to takie coś łatwo zeskrobać kawałkiem plastiku bez porysowania karty, sam usuwałem taki syf parę razy :E

Zobacz postbobrix, o 25 Wrzesień 2017 - 15:55, napisał(a):

Ta cyna się topi od kopania normalnie czego to się człowiek na pclolu nie dowie. Dla porównania karty bardziej się grzeją w takim wiedźmaku niż przy kopaniu eth.


no co ja Ci poradzę że widziałem tylko po miningu taki syf ;)

Ten post był edytowany przez Kaiketsu dnia: 25 Wrzesień 2017 - 16:01


  • (4 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych