Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Kwazimordka

Problem z kartą graficzną? GTX 1060 6gb. Dwa ciche sygnały i inne dziwne dźwięki.

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, kupiłem komputer 2 miesiące temu. Karta graficzna Geforce GTX 1060 6gb. Od samego początku, gdy komputer się uruchamia za każdym razem występują takie dwa ciche, krótkie sygnały dzwiękowe "pip, pip". Nie wiem od czego to może być, nie znam się, coś może być źle przykręcone w budzie? Ogólnie też dodam, że od kilku dni poczas grania w wymagające gry typu Wiedźmin 3, czasem komputer tak jak by zaryje, jak by się wiatraczek momentalnie zaczął kręcić w drugą stronę i zaraz wraca do normalnego rytmu, oczywiście opisuję ten odgłos jaki występuje, jak jest nie wiem. Jeżeli możecie mi jakoś pomóc proszę o to, jeżeli dział zły to prosze o przeniesienie - jak widzicie jestem nowy na tym forum. Dorzucę w załączniku wersje biosa.

post-585054-15063613066798_thumb.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, kupiłem komputer 2 miesiące temu. Karta graficzna Geforce GTX 1060 6gb. Od samego początku, gdy komputer się uruchamia za każdym razem występują takie dwa ciche, krótkie sygnały dzwiękowe "pip, pip". Nie wiem od czego to może być, nie znam się, coś może być źle przykręcone w budzie? Ogólnie też dodam, że od kilku dni poczas grania w wymagające gry typu Wiedźmin 3, czasem komputer tak jak by zaryje, jak by się wiatraczek momentalnie zaczął kręcić w drugą stronę i zaraz wraca do normalnego rytmu, oczywiście opisuję ten odgłos jaki występuje, jak jest nie wiem. Jeżeli możecie mi jakoś pomóc proszę o to, jeżeli dział zły to prosze o przeniesienie - jak widzicie jestem nowy na tym forum. Dorzucę w załączniku wersje biosa.