Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Piot321

Pytanie o zintegrowana karte graficzną

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Koledzy mam pytanko. posiadam tą oto płytę główną

 

https://www.morele.net/plyta-glowna-msi-b250m-pro-vdh-b250-ddr4-vga-dvi-hdmi-usb-c-matx-975956/

 

moje pytanie brzmi , jestem zielony w temacie. Dostaję sprzeczne info , jak widać w opisie ma ona zintegrowną karte graficzną. Aktualnie posiadam Nivide Geforce GTX 1060 3GB , czy to iż ma moja płyta główna zintegrowaną kartę oznacza , że w przyszłości nie będę mógł wsadzić w nią lepszej karty grafiki ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Zintegrowana karta graficzna jest w procesorze, nie w płycie głównej.

 

2. Możesz wsadzić swoją kartę, ponieważ płyta główna ma odpowiednie złącze PCI-Express.

 

3. Gdy podłączysz monitor do jednego z wyjść obrazu na swojej karcie, karta zintegrowana będzie wyłączona i będziesz korzystać z 1060 normalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to czy bede mógł wsadzić jakąś mocniejszą w przyszłości od tego gtx 1060...

Znaczy ze nie bede mógł zmienić procka , aktualnie mam i5 6500 3.2-3.6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to czy bede mógł wsadzić jakąś mocniejszą w przyszłości od tego gtx 1060...

 

Możesz wsadzić dowolną, pasującą do złącza na płycie.

 

Znaczy ze nie bede mógł zmienić procka , aktualnie mam i5 6500 3.2-3.6

Możesz wsadzić któryś z listy na stronie producenta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz. Czyli dostalem błede info. I ost pytanko , jak np odpukac spali sie karta czy pojdzie razem z plyta glowna ?