Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

ati11

Acer Aspire S7-392 wart swojej ceny ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Potrzebuję kupić laptopa. Wymagania: ma być cienki, biały lub złoty i mają chodzić simsy 4... O takie wymagania. Generalnie na laptopach nie znam się w ogóle. Kwota powiedzmy +/- okolice tego Acera. Przede wszystkim chciał bym się dowiedzieć czy w miarę wytrzymałą matrycę ma ten Acer i czy jest możliwość włożenia tam 8gb ram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że jak mamy takie wymagania to ma być laptop dla dziewczyny ;) Jaki jest budżet? Do komfortowej gry w simsy minimum to będzie coś takiego: ASUS R541UV-DM1227T-8 i3-6006U/8GB/256SSD/Win10 Biały

 

Ładnie wygląda, całkiem ogarnięte gpu jak na simsy, dysk ssd + matryca full hd.

 

Ewentualnie jeszcze ten dell: Dell Inspiron 5567 i3-6006U/8GB/256/Win10 R7 FHD biały

 

Też bardzo fajna propozycja, tańsza no i zawsze to dell - trochę słabsze gpu, ale do simsów bez problemu da radę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że jak mamy takie wymagania to ma być laptop dla dziewczyny ;) Jaki jest budżet? Do komfortowej gry w simsy minimum to będzie coś takiego: ASUS R541UV-DM1227T-8 i3-6006U/8GB/256SSD/Win10 Biały

 

Ładnie wygląda, całkiem ogarnięte gpu jak na simsy, dysk ssd + matryca full hd.

 

Ewentualnie jeszcze ten dell: Dell Inspiron 5567 i3-6006U/8GB/256/Win10 R7 FHD biały

 

Też bardzo fajna propozycja, tańsza no i zawsze to dell - trochę słabsze gpu, ale do simsów bez problemu da radę.

 

Dokładnie.. Dla dziewczyny :D . Ten asus całkiem fajny, tylko jak się ma to i7 do i3 ? I to gpu z acera do asusa, bo tego dela sobie odpuszczę nie chcę już sprzętu od nich. Miałem już dwa laptopy od nich i cyrk z gwarancją na dodatek po niespełna roku już praktycznie nie do użytku...