Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

rampage90

Laik szuka pomocy i5 2500k

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć i czołem na początek specyfikacja:

Gigabyte GA-P67A-UD3-B3

Ram ( tak tutaj mnie zjecie) - ocz 1333 2x2 i kingston 2x2 1066

corsair 850w

i5 2500k ( aktualnie 4.1 )

Cooler Master HYPER 212X

MSI GeForce GTX580

Dobra, przejdę teraz do sedna, jestem zielony w sprawach OC, jeżeli chodzi o stricte OC bawiłem się jedynie mnożnikiem, nie ruszałem napięć, domyślnie jest 1.340 (auto), na procesorze jest w tej chwili wyciśnięte 4.1 ghz, dalej niestety jest BSOD, 4.2 po 10 minutach w occt powodował bsoda, na 4.1 occt po 40 minutach nie spowodował żadnego BSODA, póki co na 4.1 temperatury ~70C +/- 2 i tu kończy się moja przygoda z OC bo dalej nie wiem jak postępowac, prosiłbym o pomoc :)chciałbym wycisnąć z tego co mamostatnie soki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie trafiła ci się sztuka łasa na napięcie , jak mój ;) przy 4,2ghz mam 1,32v, 4,5ghz stabilne już musze na 1,38v ustawiać

po tempach widze, że coś nie tak z chłodzeniem, może pasta do wymiany? ustaw manualnie vcore na 1,35-1,36v i mnożnik na 4,2ghz i potestuj - do 1,4v możesz śmiało dawać (tylko coś z tym chłodzeniem zrób, żeby ci 75st nie przekraczało) ludzie na tych cepach latami nawet i po 1,5v trzymają, oczywiście z dobrymi chłodziwami ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj robiłem dokładne czyszczenie kompa wszystko rozebrane na czesci i wyczyszczone, pasta zalozona thermal grizzly kryonaut ale pokombinuje jeszcze z tymi napieciami, do 4,5 pewnie nawet nie dojde :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach