Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

kurek99

Głośniki 2.0 - 2.1 do 1500 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Poszukuje głośników, kolumn bądź zestawu z amplituneram koniecznie z Bluetooth i aptx do 1500 zł.

 

Wstępnie upatrzyłem sobie Edifier s1000db ale jako ze jestem zielony w audio to chciałem zaczerpnąć waszej opinii czy to dobry wybór.

 

Zestaw będzie rozstawiony Na Ok 4m w katy pokoju. Źródło MacBook Pro, iPhone i tv samsung. Wiadomo do słuchani muzyki najczesciej rap ale i różne gatunki, filmy i spotify. Najbardziej zależy mi na odtwarzaniu dźwięku przez Bluetooth natomiast do tv będą podłączone po kablu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najczęściej rap mówisz? S1000DB niskiego zejścia na basie nie zapewnią, oczywiście nie są złe, ale czy dobre do tego typu muzyki? No nie wiem. Bardziej widzę tu S350DB. Też mają optyka i też mają BT, a są tańsze. Co do amplitunera, to tylko używany jeśli mamy się zmieścić w budżecie razem z kolumnami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najczęściej rap mówisz? S1000DB niskiego zejścia na basie nie zapewnią, oczywiście nie są złe, ale czy dobre do tego typu muzyki? No nie wiem. Bardziej widzę tu S350DB. Też mają optyka i też mają BT, a są tańsze. Co do amplitunera, to tylko używany jeśli mamy się zmieścić w budżecie razem z kolumnami.

 

 

Bardzo fajny zestaw :) ktoś ma? Może się wypowie?

 

Ampli używany odpada. Szukam czegoś z gwarancja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Użytkowników tego zestawu na razie nie widziałem na naszym forum. Są jedynie testy angielskie i jeden polski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Użytkowników tego zestawu na razie nie widziałem na naszym forum. Są jedynie testy angielskie i jeden polski.