Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Windfaker

Jak sprawdzić sprawność karty graficznej.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,jak sprawdzić kartę graficzną czy jest w 100% sprawna? bo przy pewnej grze bez przerwy mam crashe a po nich blue screen,słyszałem że może to też być wina zasilacza ale najpierw chcę kartę graficzną sprawdzić,tylko prosze was o wytłumaczenie mi tego jak chłopu z wioski,bo nie znam się na raportach itp więc bardzo dokładnie proszę mi opisać krok po kroku,dziękuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem Furmark nadaje się jedynie do palenia kart, nie do testowania stabilności.

Ja polecam Superposition oraz Wiedźmina 3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw czyścisz sterowniki w trybie awaryjnym za użyciem najnowszej wersji programu Display Driver Uninstaller i po restarcie instalujesz najnowsze pobrane ze strony producenta karty graficznej Nvidii/AMD i do innych podzespołów jak np. chipsetu, lan, WAN, karty dźwiękowej/muzycznej itd. ze strony producenta pod dokładny model płyty głównej lub innego dodatkowego komponentu. Aby wykluczyć ewentualne problemu z błędnymi ustawieniami biosu/UEFI lub o/c najlepiej przywrócić ustawienia standardowe, robi się to po wejściu do biosu/uefi i wyborze opcji (Load Setup Default/Optimized Default), po czym zapisujesz ustawienia. Warto też zrobić aktualizację biosu/uefi płyty głównej do najnowszej dostępnej wersji.