Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

♫ musique ♫

Zewnętrzna karta graficzna do laptopa - Jak to zrobić?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Chciałbym kupić jakąś dość wydajną GPU i użyć jej jako zewnętrznej karty graficznej do mojego laptopa MSI. Jest to możliwe ? Nie znam się na tym kompletnie, ale interesuje mnie cena i jak to wgl zrobić ? Myślę, że aż tak drogo to raczej nie wyjdzie . Czy się mylę ?

 

Proszę o pomoc kogoś doświadczonego !

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisz jaki to laptop - nie każdemu się chce szukać i sprawdzać Twoje poprzednie tematy.

 

Teoretycznie można wygrzebując wifi i w jego miejsce łącząc adapter.

W praktyce mija się to z celem zarówno wydajnościowo jak i logistycznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MSI GE70. Wymieniłem teraz procesor na b.wydajny i zastanawiam się właśnie jak to zrobić...

 

Nie biorąc pod uwagę ceny karty graficznej, to ile "podłączenie" czegoś takiego może mnie wynieść ? "Plus , minus" ?

 

Jak sprawdzić wgl czy istnieje możliwość zrobienia tego w moim laptopie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Z tego co widzę, zestawy eGPU są tanie. Tylko powiedz mi jak to zrobić, co mam kupić oprócz zasilacza i karty graficznej, żeby to działało w MSI GE70. Co jest tym "łącznikiem" i gdzie to kupić i czy będzie kompatybilne. Wyjaśni ktoś zasadę działania ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu tworzysz post pod postem, poczekaj na odpowiedz, mało ludzi się tym zajmuje proponowałbym Ci się spytać tam gdzie podałem linki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach