Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

MajkiBuger

Laptop do gier/multimediów do 2500 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Poszukuję laptopa najlepiej w granicach 2500 zł ( może być troszkę więcej,jeżeli będzie warto :P )

Do czego potrzebuję ? W zasadzie do gierek jestem graczem, który lubi starsze gry ( może kiedyś przejdę na jakieś nowsze tytuły),

zależy mi bym miał komfort grania w League of Legends , Heroesy 3 czy Metina.

Studiuję w tym roku piszę licencjat, więc przyda mi się też trochę do pisania i notatek na uczelni( choć to nie jest priorytet)

Uwielbiam w wolnej chwili obejrzeć jakiś serial, facebook etc.

 

Na ten czas znalazłem tylko jednego laptopa :

 

https://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/76714716#from40663

 

Jakby sytuacja na nim wyglądała ?

Chciałbym oczywiście by laptopik pochodził mi z kilka dobrych lat i służył mi tak samo pięknie jak stary poczciwy pc :P

 

Pytanie 2 : Czy warto poczekać do okresu świątecznego z kupnem laptopa ? Jest szansa na dobre promocje czy to tylko takie triki marketingowe ?

 

Liczę na podrzucenie innych propozycji ;) Z góry bardzo dziękuję za poświęcony czas oraz za pomoc w znalezieniu dobrego sprzętu. Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lenovo Ideapad 320-15 i5-7200U/8GB/256 GT940MX Srebrny

Ja bym wybrał tego lenovo w tym budżecie, masz tutaj już 8GB ram i 256 dysk ssd. i5-7200U i GT940mx to najlepsza opcja w tych pieniądzach.

 

Lenovo Ideapad 320-15 i5-8250U/8GB/128/Win10 MX150

Najlepiej trochę dorzucić i wziąć nowszy model, już z intelem 8 generacji (4 rdzenie, 8 wątków) i MX150 - tutaj już będzie znacznie lepsza wydajność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi