Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

fmxCross

Telewizor 55 cali do 2700 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, szukam telewizora do salonu o przekątnej 55 cali, znalazłem kilka typów, jednak nie znam się na tym na tyle dobrze, aby wiedzieć czy warto dopłacać do droższego. Doradźcie, który najlepiej wybrać i czy różnice w nich są jakieś znaczące? Nie wiem gdzie najlepiej kupić tv, w sensie w jakim sklepie, czy może lepiej przez internet? ;)

https://www.mediaexpert.pl/telewizory/telewizor-lg-led-55lh6047,id-124995#tab_opinions

https://www.mediaexpert.pl/telewizory/telewizor-samsung-led-ue55k5600,id-650952

https://www.mediaexpert.pl/telewizory/telewizor-sharp-led-55cuf8472,id-766709

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym wyborem do podobnej kwoty cenowej będzie Philipsa 6401 - ale jest to model zeszłoroczny, w związku z czym jeśli mocno zależy Ci na tym zakupie powinieneś pomyśleć o szybkim zamknięciu sprawy. :) Najlepiej byś pojechał na miejsce i po prostu sprawdził czy obraz Ci się podoba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym wyborem do podobnej kwoty cenowej będzie Philipsa 6401 - ale jest to model zeszłoroczny, w związku z czym jeśli mocno zależy Ci na tym zakupie powinieneś pomyśleć o szybkim zamknięciu sprawy. :) Najlepiej byś pojechał na miejsce i po prostu sprawdził czy obraz Ci się podoba.

 

A gdzie w powyższych linkach widzisz odnośnik do Philipsa ??????

 

Dlaczego wpuszczasz w maliny????? Polecam mój post poniżej........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam Philipsa, bo w linkach powyżej wybór ogranicza się do trzech marek. To nie komuna by trzeba było, żeby wybór ograniczał się do kilku producentów. Poza tym nakłaniałem autora by przyjrzał się TV przed zakupem.