Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

VikLin

Poszukuje używanej płyty głównej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chcę kupić używaną ale w pełni sprawna płytę główną do procesora amd 64 x2, jaki dokładnie model, to nie jestem w stanie sprawdzić, grafiki Gigabyte GV-N440D3-1GI rev 1.1 i ramy Patriot PDC22G6400ELK, elixir m2y2g64tu8hb0j-3c. Znalazłem taki oto model mobo https://www.olx.pl/oferta/plyta-glowna-asrock-alivexfire-esata2-socket-am2-CID99-IDpa97J.html#07af2abed0 opłaca się ją brać, czy polecacie jakieś inne, bądź sami macie może jakieś na zbyciu ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zestaw bardzo antyczny. Na jaki socket jest ten A64 x2? Byly na S.939 i AM2 takze uwazaj z zakupem plyty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na płycie głównej pisało socket940, i w zasadzie sam już za bardzo nie wiem, czy to jest am2 czy 940, czy znowu ten co piszesz. Tak wiem że antyczny zestaw, ale to komputer moich teśców, którzy chcieli, żeby go doprowadzić do ładu po awarii. Wiem że płyta główna na pewno poszła, i jedna kość ram, a dokładniej ten elixir o jakim pisałem wyżej. Nie mam pewności co do procesora, bo nie mam jak go nawet sprawdzić. Model starej płyty głównej był Asus M2N DH rev. 1.02G. W specyfikacji tej płyty pisze, że jest niby na am2, aczkolwiek nie wiem czemu na płycie głównej pisze socket 940

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

940 to bedzie AM2. Samo "Socket 940" to raczej nie jest bo ten byl do serwerów.

Sprawdz najpierw co tam jest za zasilacz bo wywali kolejna plyte...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zasilacz to Tracer Be Cool 520W Power Supply Silent

 

Najpierw się dowiedz jaki dokładnie to procesor.