Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

chudy191090

Monitor do 1500 zł - gry, filmy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Przymierzam się do kupienia nowego monitora mój obecny 9 letni już LG Flatron W2252TQ z rozdzielczością 1680x1050 to praktycznie eksponat muzealny.

 

Szukam monitora 24 calowego (ewentualnie 27 ale lepszy by był 24) go gier, filmów itd nie znam się na kompletnie na monitorach i nie wiem czy szukać modelu 60 czy 140 hz, cena tak do 1500 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samsung C24FG73FQUX Curved czarny Quantum Dot

 

144hz, full hd z kropką kwantową, freesync (niestety Twoja karta za stara na obsluge freesynca jest), w gratisie słuchawki (po wpisaniu kodu)

Jednak moim zdaniem (patrząc na Twoją specyfikację) taki monitor nie ma sensu i wolałbym zrobić taką inwestycję:

Zotac GeForce GTX 1060 MINI 3GB GDDR5 Dzięki niej wykorzystasz potencjał monitora + ASUS VZ249HE czarny Bardzo fajny monitor 76hz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a coś bez wymiany karty? nie gram w żadne nowe gry, no może poza Overwatch (pewnie prędzej zmienię PC niż będę potrzebował nowego GPU), więc zmiana karty mia raczej niepotrzebna ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tego proca można śmiało ładować wersje 6gb 1060. Zmiana karty graficznej da Ci potężnego kopa. Do overwatch może się przydać 144hz a nie tak wcale dawno pojawił się w sklepach monitor z matrycą VA 144hz od samsunga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega właśnie to dał w linku fajna opcja gdyby nie Amd sync brał bym go tak apropo jakie słuchawki są ok wpisaniu kodu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach