Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Wojtasoxox

Dysk SSD na system

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, szukam dysku SSD tylko i wyłącznie na system, ponieważ mam drugi 1 TB i mi w zupełności wystarcza, a chodzi mi tylko o to, aby szybko uruchamiał się system. Mam komputer 2 lata , wtedy mój budżet nie pozwalał mi na 2 dyski, a po takim czasie i po zaintalowanych grach, widzę spadek mocy :D. Chciałbym wydać nie więcej niż 350 zł. Nie znam się kompletnie na dyskach, więc prosiłbym o odpowiedź czy będzie widoczna zmiana w szybkości uruchamianiu i czy to się opłaca oraz jaki dysk SSD wybrać.

 

Pozdrawiam Wojtek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, będzie zauważalna różnica.

Miałem dysk HDD a teraz mam SSD na system i HDD na resztę, różnica jest widoczna. System działa zauważalnie szybciej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość RMS_84

Moim zdaniem szukaj używanego SSD na pamięciach 3D TLC lub 3D MLC lub dłuż więcej i kup nowy na 3D TLC lub droższy 3D MLC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Crucial MX300 275GB na Amazonie za ~290zł z darmową wysyłką do Polski w 2 dni. Warto przemyśleć. Mimo wszystko czekałbym do piątku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W morele ten MX300 jest za 355 zł (po wpisaniu kodu):

https://www.morele.net/blackfriday/

 

Mam w laptopie, polecam. No i jak ktoś patrzy na cenę to trzeba pamiętać, że zawsze to też trochę większa pojemność w stosunku do dysków 240-256 GB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość RMS_84

W morele ten MX300 jest za 355 zł (po wpisaniu kodu):

https://www.morele.net/blackfriday/