Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Bassfreak

Głośniki 2.1 Edifier S730

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Z uwagi na nudę postanowiłem coś napisać o tych głośnikach , zaznaczam że jestem amatorem recenzji więc cudów się nie spodziewajcie ale będzie czytelnie ;)

Głośniki kupione 15 lub 16 grudnia ale zdążyły się już trochę "wygrzać" , co skłoniło mnie do ich zakupu ? głównie to raty 0% na allegro (:E) ale też to że poprzedni zestaw sprzedałem znajomej wiadomo że też zachęciły mnie opinie na necie więc do rzeczy.

 

Specyfikacja:

 

Pasmo przenoszenia:

Subwoofer : 20 Hz – 130 Hz (od razu zaznaczam że to wielkie kłamstwo ale o tym niżej w części o subwooferze)

Satelity: 160 Hz – 20 kHz

 

Całkowita moc RMS: 300 W

Moc RMS

Subwoofer: 150 W

Kolumny: 2 x 75 W

 

Wymiary:

Subwoofer: 367x397x489mm (szer. x wys. x gł.)

Satelitarne: 116x203x160mm (szer. x wys. x gł.)

Subwoofer : Głośnik 10" + dwie membrany bierne

Satelity : Dwu Drożne średniotonowy 3,5" i wysokotonowy 25 mm

Waga całego zestawu około 30 kg z czego sam subwoofer około 20kg

 

Wygląd:

 

Zdjęcia :

http://www7.zippyshare.com/v/qkVRjc9S/file.html satelita przód

http://www79.zippyshare.com/v/2RtLCl5o/file.html satelita tył

http://www4.zippyshare.com/v/yn655j8l/file.html satelita bok

http://www57.zippyshare.com/v/q1QpMz0g/file.html subwoofer przód

http://www12.zippyshare.com/v/DoSWrFfB/file.html pilot

http://www7.zippyshare.com/v/VDvRFNcx/file.html porównanie satelit do monitora

http://www8.zippyshare.com/v/jBSgQMJC/file.html subwoofer z każdej strony (filmik do pobrania)