Forum PCLab.pl: Unity Engine - rywal Unreal Engine zyskał nowe szaty - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości


Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

  • (8 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Unity Engine - rywal Unreal Engine zyskał nowe szaty PC - wątek zbiorczy

#1 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12542
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 18 Styczeń 2018 - 12:53

Dodaj obrazek

Nowa wersja Unity Engine 2018 została właśnie zaprezentowana na imponującej prezentacji, którą możecie obejrzeć klikając w poniższy materiał.



Warto dodać, że sceny wygenerowano w czasie rzeczywistym.

Cytuj

„Projekt powstał w nowym procesie HDR, debiutującym wraz z Unity 2018, oraz dzięki różnym potężnym modyfikacjom wprowadzanym wraz z SPR” - wyjaśniają twórcy.


(SPR to Scriptable Render Pipeline, czyli możliwość dostosowania renderowania za pomocą skryptów).

Oczywiście, większość gier tworzonych na Unity nie wygląda tak dobrze i niewiele produkcji w ogóle może pochwalić się takim poziomem oprawy. Nie ulega jednak wątpliwości, że w utalentowanych rękach silnik jest bardzo potężnym narzędziem.

Źródło: Eurogamer.pl

Ten post był edytowany przez azgan dnia: 23 Styczeń 2018 - 00:04


#2 Użytkownik jest niedostępny   Phoenixsuple 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3882
  • Dołączył: Pt, 08 Wrz 17

Napisany 18 Styczeń 2018 - 13:12

ciekawe czy nowe metro jest na tym silniku badz anthem bo gry wygladaja bardzo podobnie do tego co tu widac.

#3 Użytkownik jest niedostępny   skunRace 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3139
  • Dołączył: Pt, 25 Lut 05

Napisany 18 Styczeń 2018 - 13:13

Zobacz postazgan, o 18 Styczeń 2018 - 12:53, napisał(a):

Nowa wersja Unity Engine 2018 została właśnie zaprezentowana na imponującej prezentacji, którą możecie obejrzeć klikając w poniższy materiał.

Warto dodać, że sceny wygenerowano w czasie rzeczywistym.

(SPR to Scriptable Render Pipeline, czyli możliwość dostosowania renderowania za pomocą skryptów).

Oczywiście, większość gier tworzonych na Unity nie wygląda tak dobrze i niewiele produkcji w ogóle może pochwalić się takim poziomem oprawy. Nie ulega jednak wątpliwości, że w utalentowanych rękach silnik jest bardzo potężnym narzędziem.

Zapomniałeś dopisać źródło Eurogamer.pl ;)

#4 Użytkownik jest niedostępny   Pulpit 

  • ಠ╭╮ಠ
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 26266
  • Dołączył: Pt, 11 Lis 05

Napisany 18 Styczeń 2018 - 13:16

Po wielu latach pracy przy unity i innych silnikach - śmiechłem jak zobaczyłem "godny rywal" i "unity" w jednym zdaniu.

Zobacz postPhoenixsuple, o 18 Styczeń 2018 - 13:12, napisał(a):

ciekawe czy nowe metro jest na tym silniku badz anthem bo gry wygladaja bardzo podobnie do tego co tu widac.

Nie są, Anthem jest na Frostbite, duże studia AAA mają własne silniki nikt się nie bawi w unity czy unreala

Ten post był edytowany przez Pulpit dnia: 18 Styczeń 2018 - 13:18


#5 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12542
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 18 Styczeń 2018 - 13:20

Zobacz postPulpit, o 18 Styczeń 2018 - 13:16, napisał(a):

Nie są, Anthem jest na Frostbite, duże studia AAA mają własne silniki nikt się nie bawi w unity czy unreala


Cała masa gier z Kickstartera i STEAM Early Access śmiga na Unity Engine podobnie zresztą jak na Unreal Engine.

Znane Escape from Tarkov też powstaje na Unity Engine ;)

Ten post był edytowany przez azgan dnia: 18 Styczeń 2018 - 13:27


#6 Gość_hoodedman_*

  • Grupa: Goście

Napisany 18 Styczeń 2018 - 13:21

takimi materiałami chwalą się studia od x lat. Tylko tak się składa że żadna gra na danym silniku nigdy nie osiągnęła takiej jakości jak na pokazach. Dopiero następne generacje lub inne silniki po 2-3 latach doganiały wizje roztaczane przez programistów w przygotowanych materiałach.

Takie materiały nigdy nie miały żadnej wartości. I nie mają w dalszym ciągu. Zanim gry z UE4 zaczną tak wyglądać- to developerzy tworzący na konsolę osiągną takie efekty indywidualnie tworząc za 2-3 lata gry na current geny. Wystarczy popatrzeć co już można osiągnąć w GOW4 czy TLoU P2.

#7 Użytkownik jest niedostępny   Pulpit 

  • ಠ╭╮ಠ
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 26266
  • Dołączył: Pt, 11 Lis 05

Napisany 18 Styczeń 2018 - 13:24

Na pytanie "czemu funkcja Y w edytorze unity nie działa?" developer odpowiada "no to tak jest od zawsze", ludzie panicznie boją się aktualizacji do unity, bo zawsze wypiernicza projekty w kosmos, ludzie siedzą na przestarzałych wersjach, bo nowe więcej psują niż naprawiaja, a nikt nie będzie przepisywał własnych haków na nowe wersje no, bo po co. No, ale wymagać od osoby, która jara się techdemem wiedzy...technicznej to jak wymaganie żeby unity było stabilne. Techdema unity wypuszcza co roku i jak co roku nic z tego nie wynika. Może zaczniemy wrzucać filmiki od Platige Image albo Blura i dumać jak taka technologia będzie wyglądać w grach, bo to ta sama szufladka tylko ludzie sobie marzą, że tak będzie się grało w grę na darmowym silniku.

Ten post był edytowany przez Pulpit dnia: 18 Styczeń 2018 - 13:26


#8 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12542
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 18 Styczeń 2018 - 13:25

Zobacz postPulpit, o 18 Styczeń 2018 - 13:16, napisał(a):

Po wielu latach pracy przy unity i innych silnikach - śmiechłem jak zobaczyłem "godny rywal" i "unity" w jednym zdaniu.


Pulipit zacytuje Twojego posta z tematu o Unreal Engine 4

Zobacz postPulpit, o 28 Listopad 2017 - 22:02, napisał(a):

Przystępność. Grę na Unity można wysr*ć w dwa weekendy jako zespół studentów, grę na Unreal Engine 4, która ma głębię (coś więcej niż 1 mechanika) robi się latami przez doświadczony zespół. Tekken 7, Hellblade, PUBG są na UE4, duże studia wolą jednak swoje silniki nad którą mają większą kontrolę. Dla niszowych indie Unity wydaje się lepsze (bo patrząc na UE4 jesteś po prostu przytłoczony jako zespół 5 osób), dla dużych gier studia mają swoje silniki, Snowdrop, RedEngine, Frostbite itd. ew wariacje unreala (Star Citizen) albo cryengine (Hunt: Showdown).

Sama lista gier na UE4 jest dość długa https://wiki.unreale.../Category:Games ale większość to niestety noname. Silnik jest świetny, ale jest za mocny dla indie i za słaby dla AAA.


Nowa wersja Unity Engine 2018 graficznie prezentuje się już zacnie i można śmiało powiedzieć że nie odstaje od Unreal Engine a jest przy tym przystępniejsza jak to sam stwierdziłeś ;)

Ten post był edytowany przez azgan dnia: 18 Styczeń 2018 - 13:30


#9 Użytkownik jest niedostępny   Pulpit 

  • ಠ╭╮ಠ
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 26266
  • Dołączył: Pt, 11 Lis 05

Napisany 18 Styczeń 2018 - 13:27

No dzięki, że potwierdzasz to co mówię cytując...mnie :hmm:

#10 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12542
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 18 Styczeń 2018 - 13:44

Oto jakie rezultaty można osiągnąć w grze na Unity Engine w starej wersji silnika - za przykład posłużył Escape from Tarkov.

Nowa wersja silnika oferuje jeszcze większe możliwości co bezpośrednio przełoży się na lepszą grafikę w rękach utalentowanych grafików.

Dodaj obrazek

Dodaj obrazek

Dodaj obrazek

Dodaj obrazek

Dodaj obrazek

PlayerUnknown's Battlegrounds który powstaje na Unreal Engine 4 i większym bardziej doświadczonym zespole wcale nie wygląda lepiej więc nie wiem Pulpit z czego Ty śmiechłeś?

Ten post był edytowany przez azgan dnia: 18 Styczeń 2018 - 13:50


#11 Użytkownik jest niedostępny   Lypton 

  • hardkorowy casual
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 14048
  • Dołączył: Wt, 14 Gru 04

Napisany 18 Styczeń 2018 - 13:45

Warte to tematu? Silnik dla indyków, żaden duży developer w to nie pójdzie.

#12 Użytkownik jest niedostępny   Pulpit 

  • ಠ╭╮ಠ
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 26266
  • Dołączył: Pt, 11 Lis 05

Napisany 18 Styczeń 2018 - 13:49

Zobacz postLypton, o 18 Styczeń 2018 - 13:45, napisał(a):

Warte to tematu? Silnik dla indyków, żaden duży developer w to nie pójdzie.

Ale nie rozumiesz, przecież jest filmik i screenshoty, assety i optymalizację do takiej gry się wyciąga z kapelusza, to wcale nie wymaga pracy, którą lepiej robić dla studia AAA za 3x takie pieniądze. Każdy zobaczy ten filmik i screenshoty i zostanie natchniony duchem bożym, przegryzie się przez milion błędów i haków w edytorze żeby stworzyć najlepiej wyglądającą grę na świecie, za 29,99$ a nie 59,99$ no to przecież indie studio. Hajs na kickstarterze zbiorą czy coś.

#13 Użytkownik jest niedostępny   cgdestroyer 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 211
  • Dołączył: Pn, 28 Paź 13

Napisany 18 Styczeń 2018 - 13:51

Kto nie zna to warto też rzucić okiem na serie filmów zrealizowanym w silniku Unity ale jeszcze tej starej, jak widać silnik daje radę w odpowiednich rękach :)




https://www.youtube....h?v=tSDsi2ItktY

Ten post był edytowany przez cgdestroyer dnia: 18 Styczeń 2018 - 13:52


#14 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12542
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 18 Styczeń 2018 - 13:56

Zobacz postLypton, o 18 Styczeń 2018 - 13:45, napisał(a):

Warte to tematu? Silnik dla indyków, żaden duży developer w to nie pójdzie.


PlayerUnknown's Battlegrounds to też indyk a jaki odniósł sukces? Większy niż Mass Effect: Andromeda i STAR WARS: Battlefront II na Frostbite 3.0 :E

Zobacz postPulpit, o 18 Styczeń 2018 - 13:49, napisał(a):

Ale nie rozumiesz, przecież jest filmik i screenshoty, assety i optymalizację do takiej gry się wyciąga z kapelusza, to wcale nie wymaga pracy, którą lepiej robić dla studia AAA za 3x takie pieniądze. Każdy zobaczy ten filmik i screenshoty i zostanie natchniony duchem bożym, przegryzie się przez milion błędów i haków w edytorze żeby stworzyć najlepiej wyglądającą grę na świecie, za 29,99$ a nie 59,99$ no to przecież indie studio. Hajs na kickstarterze zbiorą czy coś.


Escape from Tarkov mnie ani ziębi, ani grzeje, ale graficznie niczym nie ustępuje to grą które powstały na Unreal Engine 4.

Ten post był edytowany przez azgan dnia: 18 Styczeń 2018 - 13:57


#15 Użytkownik jest niedostępny   Pulpit 

  • ಠ╭╮ಠ
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 26266
  • Dołączył: Pt, 11 Lis 05

Napisany 18 Styczeń 2018 - 13:57

Film == gameplay :boink:

Zobacz postazgan, o 18 Styczeń 2018 - 13:56, napisał(a):

PlayerUnknown's Battlegrounds to też indyk a jaki odniósł sukces?

No tak, PUBG działa DOSKONALE, nie ma żadnych problemów technicznych

Hej patrzcie znalazłem techdemo silnika 3ds Max ciekawe kiedy trafi w dobre ręce i powstaną na nim gry :glodny:

Ten post był edytowany przez Pulpit dnia: 18 Styczeń 2018 - 13:59


#16 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12542
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 18 Styczeń 2018 - 14:08

Zobacz postPulpit, o 18 Styczeń 2018 - 13:57, napisał(a):

Film == gameplay :boink:


Pulpit o czym Ty pleciesz? Przecież Escape from Tarkov to nie filmiki czy screeny a gra, która wygląda tak jak widać i powstała na starszej wersji Unity Engine. Wyśmiałeś stwierdzenie, że Unity Engine to godny rywal Unreal Engine 4, ale niczym swoich wywodów nie poprałeś. Każdy może napisać anonimowo w internacie, że jest programistą czy grafikiem nawet jak tylko sprząta czy parzy kawę w takiej firmie ;)

To co zaprezentowali w tym TechDemo nie wygląda nie wiadomo jak lepiej od tego co można podziwiać już teraz w Escape from Tarkov na starszej wersji Unity Engine.



Usprawniania w silniku na pewno będą widoczne w grach które będą potrafiły zrobić z tego dobry użytek.

Ten post był edytowany przez azgan dnia: 18 Styczeń 2018 - 14:20


#17 Użytkownik jest niedostępny   Pulpit 

  • ಠ╭╮ಠ
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 26266
  • Dołączył: Pt, 11 Lis 05

Napisany 18 Styczeń 2018 - 14:12

Zobacz postazgan, o 18 Styczeń 2018 - 14:08, napisał(a):

Pulpit o czym Ty pleciesz?

Zobacz postcgdestroyer, o 18 Styczeń 2018 - 13:51, napisał(a):

Kto nie zna to warto też rzucić okiem na serie filmów zrealizowanym w silniku Unity ale jeszcze tej starej, jak widać silnik daje radę w odpowiednich rękach :)




https://www.youtube....h?v=tSDsi2ItktY


#18 Użytkownik jest niedostępny   Lypton 

  • hardkorowy casual
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 14048
  • Dołączył: Wt, 14 Gru 04

Napisany 18 Styczeń 2018 - 14:23

Zobacz postazgan, o 18 Styczeń 2018 - 13:56, napisał(a):

PlayerUnknown's Battlegrounds to też indyk a jaki odniósł sukces?

No i? Ani to ładne, ani nie działa dobrze, raczej kiepska reklama silnika.

Ten post był edytowany przez Lypton dnia: 18 Styczeń 2018 - 14:24


#19 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12542
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 18 Styczeń 2018 - 14:25

Pulpit nadal się nie odniosłeś do

Zobacz postPulpit, o 18 Styczeń 2018 - 13:16, napisał(a):

Po wielu latach pracy przy unity i innych silnikach - śmiechłem jak zobaczyłem "godny rywal" i "unity" w jednym zdaniu.


proszę o merytoryczną odp.

Z mojej strony podałem przykład gry (Escape from Tarkov) która powstała na Unity Engine i wygląda a nie jest zwykłym TechDemo.

Zobacz postLypton, o 18 Styczeń 2018 - 14:23, napisał(a):

No i? Ani to ładne, ani nie działa dobrze, raczej kiepska reklama silnika.


Ale co no i? PlayerUnknown's Battlegrounds to Unreal Engine 4 a nie Unity. Szydercza i wyśmiewcza wypowiedź Puplita sugeruje że Unity nie jest godnym rywalem dla Unreala to podałem mu dwa przykłady podobnych gier (indyków) na dwóch różnych silnikach - resztę sam dopowiedziałeś :)

A dwa że taka "kiepska reklama" sinika że samo EPIC GAMES skopiowało pomysł i zrobiło własną grę na tym silniku mowa oczywiście o Fortnite Battle Royale (które co wygląda lepiej od PlayerUnknown's Battlegrounds?) :lol2:

Ten post był edytowany przez azgan dnia: 18 Styczeń 2018 - 14:38


#20 Gość_hoodedman_*

  • Grupa: Goście

Napisany 18 Styczeń 2018 - 14:27

nie wiem czy zauważyliście na screenach od azgana że wyglądają one bardzo.... komputerowo. Przyczyną jest to że paleta kolorów jest zielono-niebieska. trawa jest 100% zielona (pomijając jakieś wrzosy) drzewa są w 100% zielone. Wygląda to jak kreskówka a nie gra mająca wyglądać bądź co bądź realistycznie.

  • (8 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych