Forum PCLab.pl: Posiadacze C27HG70 oraz potencjalni kupcy - uwaga problemy - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

  • (3 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Posiadacze C27HG70 oraz potencjalni kupcy - uwaga problemy

#1 Użytkownik jest niedostępny   Cabalerio 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 416
  • Dołączył: Cz, 28 Lut 08

Napisany 22 Styczeń 2018 - 10:38

Witam, kupiłem w listopadzie w 2017 roku ten monitor i od tej pory cały czas wysyłam go na gwarancję z tytułu nierównomiernego podświetlenia oraz niepoprawnie wyświetlanej szarości. Z uwagi na to, iż niektórzy z Was preselekcjonowali sobie taki monitor w sklepie, chciałbym Was poprosić o zdjęcia jego czerni oraz o opinię czy macie z nim jakieś inne problemy.

Mój pierwszy egzemplarz wyglądał tak:

https://imgur.com/a/JZvkm

Drugi wyglądał tak:

https://imgur.com/UF0yuK0

i do tego mial 2 wypalone piksele, ale nie miał problemu z szarym kolorem.

Trzeci, który przyszedł z gwarancji miał problem z czarnym i szarym:
https://imgur.com/MGRSpg8
https://imgur.com/W1L5NdG

Będę wysyłał kolejny raz na gwarancje, gdyż nie da się oglądać ciemnych scen w filmach przez to podświetlenie.

Za wszelkie info będę bardzo wdzięczny.

Ten post był edytowany przez Cabalerio dnia: 22 Styczeń 2018 - 10:39


#2 Użytkownik jest niedostępny   moniek92 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2590
  • Dołączył: Pt, 10 Cze 16

Napisany 22 Styczeń 2018 - 10:54

omfg jak to wygląda
a ludzie zwracają tv philipsa :lol2: po 5 razy

#3 Użytkownik jest niedostępny   plmnb 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 727
  • Dołączył: Pt, 23 Lis 07

Napisany 22 Styczeń 2018 - 10:55

Ten trzeci nie jest taki zły. Na zdjęciu nr. 1 Widzę logo batmana :E

#4 Użytkownik jest niedostępny   Cabalerio 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 416
  • Dołączył: Cz, 28 Lut 08

Napisany 22 Styczeń 2018 - 10:57

No jak to wygląda to każdy widzi, ale ogólnie nie mam zdjęcia czerni monitora numer 1, ale tam wszystko było git, dlatego wiem, że to co mi przychodzi z serwisu to chłam.

Zobacz postplmnb, o 22 Styczeń 2018 - 11:55, napisał(a):

Ten trzeci nie jest taki zły. Na zdjęciu nr. 1 Widzę logo batmana :E


Nawet sam tak to zdjęcie nazwałem :E

Ten post był edytowany przez Cabalerio dnia: 22 Styczeń 2018 - 10:58


#5 Użytkownik jest niedostępny   Pampalini 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 221
  • Dołączył: Pn, 04 Sie 14

Napisany 22 Styczeń 2018 - 11:15

Siemanko :)Takie mamy skorumpowane prawo,że producenci mogą nas dmuchać jak chcą,
największym błędem jest reklamacja na podstawie gwarancji producenta,
najlepiej korzystać z rękojmi od sprzedawcy,wtedy są 4 możliwości
wymiana na produkt pozbawiony wad,zwrot gotówki,obniżenie ceny lub naprawa,
sprzedawcy często kombinują z naprawą lecz i tutaj jest lekarstwo mianowicie
sprzedawca nie może nas narażać na niedogodności czyli np brak sprzętu,
przerabiałem ten temat nie raz jak i znajomym w tym pomagam i zawsze idzie tak jak ma być choć czasami nie ma łatwo
ale do zrobienia :D


pozdrowionka :)

#6 Użytkownik jest niedostępny   Cabalerio 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 416
  • Dołączył: Cz, 28 Lut 08

Napisany 22 Styczeń 2018 - 11:20

Do tej pory wysyłałem na naprawę w oryginalnym serwisie, proponujesz abym załatwił sprawę przez MediaMarkt? Powiem szczerze, że obniżenie ceny mnie średnio ratuje, tak samo jak zwrot. Potencjalnie jest to jeden z najlepszych monitorów, no ale kontrola jakości słaba. Obecnie serwis wysyła monitor po około tygodniu od odebrania go ode mnie. W piątek zadzwoniłem bezpośrednio do serwisu i podobno mogę poprosić serwisanta o wdrożenie, krótkiej, własnej procedury. Czyli żeby wysłał mi zdjęcie, a ja muszę zaopiniować czy taka matryca mi odpowiada. Nie wiem czy kiedykolwiek ktoś tak zrobił?

#7 Użytkownik jest niedostępny   plmnb 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 727
  • Dołączył: Pt, 23 Lis 07

Napisany 22 Styczeń 2018 - 11:43

Te monitory są jak lootboxy :E

Nie jestem w stanie powiedzieć czy serwistant będzie kolejno odpakowywał monitory tylko po to by sprawdzić czy nie ma BLB.

#8 Użytkownik jest niedostępny   Cabalerio 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 416
  • Dołączył: Cz, 28 Lut 08

Napisany 22 Styczeń 2018 - 11:46

Zobacz postplmnb, o 22 Styczeń 2018 - 12:43, napisał(a):

Te monitory są jak lootboxy :E

Nie jestem w stanie powiedzieć czy serwistant będzie kolejno odpakowywał monitory tylko po to by sprawdzić czy nie ma BLB.


No z jednej strony brzmi to mało wiarygodnie, ale z drugiej i tak to zrobi tylko w dłuższych odstępach czasu. Takie rozwiązanie po prostu oszczędza mój czas.

A co do lootboxów to nawet ma się takie same odczucia. Teraz to już jak otwieram to wiem że będzie z****ny i już mnie to nawet nie zaskakuje.

Ten post był edytowany przez Cabalerio dnia: 22 Styczeń 2018 - 11:47


#9 Użytkownik jest niedostępny   AlienT 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 475
  • Dołączył: Pn, 29 Sty 07

Napisany 22 Styczeń 2018 - 16:50

Ja tutaj sporo napisalem o tym monitorze przeszukaj tematy tam tez wstawialem zdjecia, jak sie trafi dobra szuke co nie jest latwe obraz jest bajka

Ten post był edytowany przez AlienT dnia: 22 Styczeń 2018 - 16:53


#10 Użytkownik jest niedostępny   Isharoth 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 777
  • Dołączył: Pn, 27 Cze 16

Napisany 22 Styczeń 2018 - 20:21

Dobrze, że wstrzymałem się z kupnem monitora. Ten model był jednym z tych, nad którymi się zastanawiałem. Żeby coś takiego było dopuszczone do sprzedaży za taką cenę to jest śmiechu warte.

#11 Użytkownik jest niedostępny   Cabalerio 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 416
  • Dołączył: Cz, 28 Lut 08

Napisany 22 Styczeń 2018 - 20:26

Ja rozumiem że za pierwszym razem coś takiego się trafiło, tylko że za każdym razem mam jakiś problem. Mam wrażenie że Samsung do Polski wysyła odpad z fabryk, bo nawet serwisy maja walnięte matryce.

#12 Użytkownik jest niedostępny   AlienT 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 475
  • Dołączył: Pn, 29 Sty 07

Napisany 22 Styczeń 2018 - 20:29

Zobacz postCabalerio, o 22 Styczeń 2018 - 20:26, napisał(a):

Ja rozumiem że za pierwszym razem coś takiego się trafiło, tylko że za każdym razem mam jakiś problem. Mam wrażenie że Samsung do Polski wysyła odpad z fabryk, bo nawet serwisy maja walnięte matryce.

W calym swiecie maja to samo http://www.overclock...tor-lineup/1020 , ludzie zamawiaja i odsylaja az trafia w 10-tke :P

#13 Użytkownik jest niedostępny   Cabalerio 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 416
  • Dołączył: Cz, 28 Lut 08

Napisany 22 Styczeń 2018 - 20:32

Zobacz postAlienT, o 22 Styczeń 2018 - 21:29, napisał(a):

W calym swiecie maja to samo http://www.overclock...tor-lineup/1020 , ludzie zamawiaja i odsylaja az trafia w 10-tke :P


No to pozostaje mi napisać jakaś apke do optymalizacji procesu wysyłania.

#14 Użytkownik jest niedostępny   AlienT 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 475
  • Dołączył: Pn, 29 Sty 07

Napisany 22 Styczeń 2018 - 20:46

wyslij im na maila odcien szarosci ktory maja sprawdzic a nie przysylaja ci pewnie odzucone przez ludzi sztuki, poszukaj na forum tez dawalem linki do tych odcieniow szarosci
to moja perwsza sztuka i nie wiedzialem wtedy za bardzo co robic i zapodalem temat na oficlanej stronie samsunga
https://eu.community...ight/false#M198
aha daj im tez linka do tego tematu zeby cie czasem nie powiedzieli ze nie nadaje sie to na gwarancje skoro tamtejszy expert napisal zebym wyslal im to bo kwalifikuje sie to na wymiane

Ten post był edytowany przez AlienT dnia: 22 Styczeń 2018 - 20:50


#15 Użytkownik jest niedostępny   Cabalerio 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 416
  • Dołączył: Cz, 28 Lut 08

Napisany 22 Styczeń 2018 - 20:49

Teraz w photoshopie zrobiłem obrazek 2560x1440 w odcieniu #222. Wyśle im to tak samo jak w pełni czarny kolor (#000). Zawsze dostawałem monitory z ta tasiemka dookoła ekranu, myślisz ze inni ludzie jej nie zdejmują też?

A no to ten temat służył mi do pierwszej i obecnej reklamacji.

Ten post był edytowany przez Cabalerio dnia: 22 Styczeń 2018 - 20:50


#16 Użytkownik jest niedostępny   AlienT 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 475
  • Dołączył: Pn, 29 Sty 07

Napisany 22 Styczeń 2018 - 20:52

wrzuc gdzies ten odcien lukne go

#17 Użytkownik jest niedostępny   Cabalerio 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 416
  • Dołączył: Cz, 28 Lut 08

Napisany 22 Styczeń 2018 - 21:02

Zobacz postAlienT, o 22 Styczeń 2018 - 21:52, napisał(a):

wrzuc gdzies ten odcien lukne go


Tutaj #222
https://imgur.com/a/Fgduf

A co do wyświetlania w tym wypadku szarości na 50% czyli #888888 (jak sądzę) to jest git, nie wiem jak w poprzednich, ale zawsze wydawało mi się że już przy #555555 w każdym ginął ten efekt.

#18 Użytkownik jest niedostępny   AlienT 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 475
  • Dołączył: Pn, 29 Sty 07

Napisany 22 Styczeń 2018 - 21:03

to nie jest ten bo jest za ciemny jak poloze corke spac zrobie ci fotke z tym jak u mnie wyglada
teraz te forum chwilowo nie dziala na overclock tam masz te dwa kolory

#19 Użytkownik jest dostępny   Todis 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3395
  • Dołączył: So, 17 Lis 12

Napisany 22 Styczeń 2018 - 22:14

Szczerze podziwiam zapał autora z tym serwisem Samsunga. Przyjmij jeszcze sztukę i jak będzie to takie same gówno zwyczajnie sobie go odpuść.
Ten monitor to kolejna średnio jakościowo udana sztuka od Samsunga po serii tych pokrak FHD 144hz 23,5 / 27 cali.

Ten post był edytowany przez Todis dnia: 22 Styczeń 2018 - 22:15


#20 Użytkownik jest niedostępny   jagular 

  • I believe in Satan
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 33257
  • Dołączył: Nd, 19 Lis 06

Napisany 22 Styczeń 2018 - 23:14

Jeżeli tak wygląda ekran oglądany oczami ludzkimi, w normalnych warunkach, to się go pozbądź.
Jeżeli tak wyglądają błędy spotęgowane przez robienie zdjęcia ekranu, to podejmuj decyzję nie na podstawie zdjęć, ale raczej na podstawie tego, co widzisz w typowych warunkach.

Nie istnieje monitor LCD w cenie poniżej kilkudziesięciu tysięcy dolców, któremu nie dałoby się zrobić tego typu zdjęcia - wystarczy dobrać parametry eksponujące wady.

  • (3 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych