Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

styxu

Ile mogę osiągnąć fps csgo ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam okazję kupić takie podzespoły :D

 

chciałbym się zapytać ile mogę wyciągnąć na podzespołach FPS-ów w csgo ?

+200 fps stałych wyciągnie ?????

 

Specyfikacja:

Procesor Intel Core i7-3770 3.4GHz

Pamięć Ballistix 8GB (2x4GB) DDR3 1600MHz

Płyta główna MSI B75MA-E33

Zasilacz Fortron Raider 650W

Karta graficzna Gigabyte GeForce GTX 660 2GB

Obudowa Akyga GAMER

Dysk 250gb

 

dziękuje za pomoc :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry szklana kula jeszcze w serwisie nie naprawiona. Samemu ciężko testu poszukać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzie niby mam testu poszukać ?

 

jak niby jak sprzęt osobno bede kupował

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma czegoś takiego jak stałe FPSy w cs:go. Dropy zdarzają się na najmocniejszych komputerach. Ale 200 FPS powinno byś w miarę stabilnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzie niby mam testu poszukać ?

 

jak niby jak sprzęt osobno bede kupował

 

Czyli nie ma w necie testów tego procesora i karty ? Nie możesz zobaczyć które sobie jak radzi i wyciągnąć wniosków ? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzI mi o to że stałe + 200 fps , czyli więcej niż 200 fps,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz monitor 240hz, że chcesz stałe +200fps uzyskać?

 

nie ma czegoś takiego jak stałe FPSy w cs:go. Dropy zdarzają się na najmocniejszych komputerach. Ale 200 FPS powinno byś w miarę stabilnie

Jak ustawiasz na stałe framerate pod odświeżanie Hz monitora plikiem autoexec w formacie cfg i komendą na konsoli, to FPS jest stały pod warunkiem, że sprzęt jest na tyle mocny, aby w spadkach bez ograniczonego framerate liczba FPS nie spadała poniżej ilości na którą ograniczony jest framerate.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz monitor 240hz, że chcesz stałe +200fps uzyskać?

 

Nie musi mieć monitora 240Hz ani nawet 144Hz, aby grać na +200fps'ach.

Same zwiększanie fps'ów zmniejsza automatycznie input laga i zwiększa płynność rozgrywki, nawet jak masz monitor 60Hz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzie niby mam testu poszukać ?

 

jak niby jak sprzęt osobno bede kupował

Poszukaj na yt testów karty 660 2gb z procesorem i5, czy i7 w rozdzielczości fhd, lub takiej jaki Masz monitor. Samemu liczbę FPS sprawdzisz komendą z konsoli w menu, lub ew.. programem MSI Afterburner. Ważne, żeby ograniczyć FPS plikiem autoexec w którym wpisujesz fps_max cyfra na jaką chcesz ograniczyć framerate...cyfra Hz odświeżonia Twojego monitora. Plik aktywujesz komendą na konsoli exec autoexec. Jak niestabilny FPS skacze powyżej Hz odświeżania monitora to płynność jest do bani.

 

Nie musi mieć monitora 240Hz ani nawet 144Hz, aby grać na +200fps'ach.

Same zwiększanie fps'ów zmniejsza automatycznie input laga i zwiększa płynność rozgrywki, nawet jak masz monitor 60Hz.

Jak Masz ustawiony fast sync-synchronizacja pionowa, to może i tak jest. Jak nie Masz, to absolutnie się z tobą nie zgodzę. Input lag tworzy się jak Masz ustawiony duży ping, lub coś pobierasz grając, albo jak w tle działają inne programy. Najgorsze co może być to jak FPS przekracza 3x odświeżanie monitora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak niestabilny FPS skacze powyżej Hz odświeżania monitora to płynność jest do bani.

 

Bzdura. Wszystko zależy od sytuacji, czyli ile masz fps i ile hz, a także na co dana osoba jest wrażliwa bądż niewrażliwa (motion blur, tearing, stuterring, microstuttering).

Zwiększenie fps automatycznie zmniejsza input laga, zmniejsza widoczny tearing, zmniejsza widoczny stuterring i zwiększa płynność rozgrywki.

 

Jak Masz ustawiony fast sync-synchronizacja pionowa, to może i tak jest. Jak nie Masz, to absolutnie się z tobą nie zgodzę. Input lag tworzy się jak Masz ustawiony duży ping, lub coś pobierasz grając, albo jak w tle działają inne programy. Najgorsze co może być to jak FPS przekracza 3x odświeżanie monitora.

 

Sorry, ale nie masz kompletnie pojęcia o czym piszesz i wprowadzasz ludzi w błąd, polecam dokształcenie się za pomocą serwisu blurbusters.com

Input lag zmniejsza się automatycznie, zarówno zwiększając Hz czyli np. 60Hz -> 144Hz -> 240Hz , tak samo jest w przypadku fps'ów, im więcej fps'ów tym mniejszy input lag.

Zwiększenie fps x3 odświeżanie monitora zmniejszy ci input laga, zmniejszy widoczny tearing i stuterring i zwiększy płynność rozgrywki.

Wystarczy sobie samemu sprawdzić, odpal sobie 60fps@60Hz albo 120fps@120Hz, a potem przełącz na 300-1000fps@60Hz albo 300-1000fps@120Hz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Testowałem u siebie i zapewniam Cię, że jak liczba FPS oscylowała u mnie w okolicach 250-300fps przy monitorze 144hz, to było płynnie owszem, ale po ograniczeniu framerate na 144fps dopiero zobaczyłem co to płynność. Gra po prostu pływa. Jest ogromna różnica a lag mniej odczuwalny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Testowałem u siebie i zapewniam Cię, że jak liczba FPS oscylowała u mnie w okolicach 250-300fps przy monitorze 144hz, to było płynnie owszem, ale po ograniczeniu framerate na 144fps dopiero zobaczyłem co to płynność. Gra po prostu pływa. Jest ogromna różnica a lag mniej odczuwalny.

Gdyby to jeszcze miało poparcie w wynikach - płynność może jest nieco większa, ale input lag znacząco wzrasta

Nie słyszałem jeszcze, żeby jakiś zawodowy gracz w CS blokował framerate na 120 czy 144 fps, a im przecież najbardziej zależy na jak najlepszych wynikach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gram amatorsko w gry typu fps od ponad dwudziestu lat, ale oczywiście mogę się mylić. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...