Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

dra512

Komputer do streamingu

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, chciałbym w najbliższym czasie spróbować swoich sił w tzw. streamerce i youtube.

Pytania:

1. Czy to prawda, że nie warto kupować procka innego niz i5+ do streamu ? Podobno procesory AMD nie radzą sobie z tym najlepiej.

2. Jeżeli to bujda to czy ten zestaw pociągnął by streama w min. 720p ( zestaw A ) (raczej nie, ale wolę się upewnić bo jestem laikiem) ?

3. Jeżeli nie to czy ten zestaw podołałby zadaniu ( zestaw B ) ?

 

Ewentualne porady mile widziane :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, chciałbym w najbliższym czasie spróbować swoich sił w tzw. streamerce i youtube.

Pytania:

1. Czy to prawda, że nie warto kupować procka innego niz i5+ do streamu ? Podobno procesory AMD nie radzą sobie z tym najlepiej.

2. Jeżeli to bujda to czy ten zestaw pociągnął by streama w min. 720p ( zestaw A ) (raczej nie, ale wolę się upewnić bo jestem laikiem) ?

3. Jeżeli nie to czy ten zestaw podołałby zadaniu ( zestaw B ) ?

 

Ewentualne porady mile widziane :)

 

Trochę mylny temat dałem ;/

Zapomniałem go zmienić przed dodaniem postu, a post factum chyba się nie da edytować.

https://www.gamersnexus.net/guides/2993-amd-1700-vs-intel-7700k-for-game-streaming.

 

O phenomie zapomnij, jak chesz budżetowo stream to ryzen 5 1600, 6 rdzeni 12 wątków robi swoje + grafika jak w tym drugim zestawie, cena podejrzewam, że wyjdzie w tych samych okolicach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ryzen 1600 - 770zł

Asrock ab350 gaming k4 - 380zł

DDR4 8GB 3000mhz adata/g.skill/goodram - 360zł

GTX 1050Ti 4GB - 700-800zł

HDD 1TB Toshiba - 160zł

zasilacz Chieftec iArena 500w - 140zł

obudowa Zalman Z1 - 120zł

 

razem: 2630-2730zł