Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

dobrygosc2

Steam - jak pobrać instalki gier

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chłopaki, da się pobrać instalki tych dwóch pozycji:

CS GO

PUB G

 

Uprzedzam ew. pytania - nie chodzi o granie w te tytuły, a wyłącznie o pobranie klientów czy jak tam to się nazywa.

 

Robię kompa znajomym, wiem, że dziecko tam pogrywa w CS GO (poprzez Steama) teraz, w przyszłości planują PUB G.

Chodzi o to, by po zabraniu ich nowego kompa ode mnie można było od razu grać bez pobierania gigabajtów danych. Po prostu by stosunkowo szybko można było odpalić gry.

 

Ja czasem grywam tylko w StarCrafta II, i dotychczas nie miałem żadnego kontaktu z platformą Steam jak i Epic Games - dlatego jestem zielony i dlatego was pytam ;)

 

Dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skopiuj foldery z grami co pobierzesz u siebie na kompa znajomego.

 

Temat steama przypięty ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość RMS_84

Tak można przenieść gry ale pamiętaj że musisz skopiować tak że pliki appmanifest_XXX.acf bo bez tych plików steam nie wykryje ci gry i będzie pobierać od nowa całą grę zamiast tylko wykonać weryfikację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwa jest kopia którą wykonuje steam, wtedy nawet jest szybciej, bo nie masz tysiące plików.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy da się np. gdzieś zapisać ściągniętą grę i grać bez aplikacji Steam? Chodzi o to że kupiłem grę na Steam ale chciałbym mieć ją tak jakby w wersji płytowej/instalator żeby w ogóle nie używać tej aplikacji Steam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie da się tego zrobić, do uruchomienia gry zawsze potrzebujesz aplikacji Steam.