Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

lokcio

Redline - mój pierwszy cutom loop

Rekomendowane odpowiedzi

f76ecb55ecc6545dmed.png

Witam serdecznie wszystkich ,

 

 

Jestem nowy na tutejszym forum i chciałem się skonsultować z wami w sprawie mojego pierwszego chłodzenia wodnego które projektuje. Jestem programista obrabiarek CNC i pracuje w firmie zajmująca się wytwarzaniem prototypów części maszyn wiec mam dostep do wielu urządzeń i technologi obróbki (tj. frezowanie, toczenie, szlifowanie, polerowanie, piaskowanie). Wstępnie planuje wyfrezować kilka elementów a kilka już zamówiłem z chin. Zamówić moge dowolne materiały, acryl, nylon, stal nierdzewna, miedź i aluminium (tylko elementy zewnetrzne ze wzgledu na korozje w polaczeniu z miedzianym blokiem i chlodnica). Caly zestaw ma mieć dwa kolory przewodnie ,czerń i czerwień, ze wzgledu tez na pasujace podświetlenie płyty głownej i karty graficznej. Na razie chlodzenie samego procesora, po roku dellidowanie i lapping procka.

 

Licze na wasza pomoc, opinie i krytykę.

 

Moja specyfikacja:

 

Procesor - Intel Core i5-6600K

Obudowa - NZXT S340 Elite

Płyta główna - Gigabyte GA-Z170-Gaming K3-EU

Karta Graficzna - MSI GeForce GTX 1060 - Gaming X - 6GB GDDR5

Pamieć Ram - Corsair Vengeance LPX - DDR4-3000 16 Gb

Dysk SSD - Samsung 750Eo

Zasilacz - Corsair CX550M

Zdjęcie całego zestawu zrobie dzień przy lepszym swietle.

bf3abfd697f72f5bmed.jpg

Części WC:

 

1. Blok procesora

 

Blok procesora projektuje sam na wzór dostępnych modeli EK Supremacy Evo.

Modele topu, jetplatu i podstawki mocującej, gotowe. Srubki, podkładki , o-ringi mam.

 

Kupuje miedzianą podstawę.

https://www.ekwb.com...evo-copper-base

lub

https://www.ekwb.com...-mx-copper-base

 

Planuje też wyfrezowanie własnej podstawy z finami 0.5mm odstep x 3mm wysokosci, ale to dopiero po skończeniu tego bloku.

 

2. Chłodnica