Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

kross01

[Zestaw]3500-5000zł Sama skrzynka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Od jakiegoś czasu przeglądam forum i różnego rodzaju artykuły bo chcę złożyć komputer stacjonarny.

Początkowo zakładałem budżet ok 3,5tyś ale czytając posty artykuły budżet rozszerzył się aż do 5tyś- taka magia...

 

Nie znam się na tym, oraz żadnym PRO playerem nie jestem ale zależy mi na tym, aby pieniądze które wydam były wydane najlepiej jak to możliwe oraz aby ten komputer był ok na kilka lat. Do tej pory używałem lapropa lenovo y700 z monitorem iiyama black hawk czy jakoś tak (ten zestaw przejmie moja przyszła małżonka) ale w grach typu PUBG pojawił się problem gdyż lenovo nie daje rady.

 

 

Przeglądając forum złożyłem coś takiego:

 

Intel Core i5-8600K /3.6GHz, 9MB, LGA1151, BOX/ Procesora nie umiem podkręcać, ale chyba możną się nauczyć jak będzie potrzeba- czy 8400 starczy na długi czas?

SilentiumPC Fera 3 HE1224 v2

Gigabyte GA-Z370-HD3 /intel Z370, LGA1151/ Udźwignie ten procesor? Nawet w razie podkręcenia?

Patriot 16GB (2x8GB) 3200MHz CL16 Viper Planowo miało być 3000Hz za ok 90zł mniej... Warto dopłacić czy wsadzić słabszy niż 3000Hz?

A-Data SU800 128GB SATA3 (560/300MB/s) 3D TLC NAND

Toshiba P300 1TB 64MB cache SATA600 7200rpm

Gigabyte GeForce GTX1060 Gaming G1 6GB DDR5 192bit (1847/8008) Niby jedno i to samo a jednak nie- jest ok? Ceny są kosmiczne ale chcę złoży raz i nie otwierać kompa

Asus DRW-24D5MT SATA (black)

TP-Link TL-WN781ND /N150, PCI-E/ Mam niestety problem z połączeniem kompa kablem....

Corsair CX550M 550W 120mm Bronze Semi-Modularny Pociągnie to?

SilentiumPC Gladius M35 Pure Black (b/z)

 

Ten zestaw został złożony na esc cena to 5080zł

 

Z takich różnic cenowych to ram na morele znajdę taniej za ok 50zł...