Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Neward1

[zestaw] pomoc! komputer gamingowy 4000/4500 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , zamierzam kupić komputer stacjonarny do grania, lecz nie znam się na tym a wiem że bardziej opłaca się składać niż kupować gotowce, mimo wielu prób samodzielnego złożenia nie ma szans aby moje propozycje ruszyły XD. Wiec szukam osoby która się zna oraz ma chęci aby pokazać swoją propozycje w cenie +/- 4000/4500 zł. z takich informacji to chciałbym aby komputer posiadał moduł wifi lub wejście na kabel, oraz w miare mozliwości dysk dvd/cd :P

Za każdą propozycje serdecznie Dziekuję :D

 

P.S: jeśli była by mozliwość prosiłbym o użycie strony morele.net

A tu coś co próbowałem sam :P ( z racji iz nie działa linka XD ):

-Procesor Intel Core I5-7600K, 3.8GHz, 6MB BOX

-Karta graficzna MSI GeForce GTX 1050 Ti GAMING X 4GB GDDR5 (128 Bit) HDMI, DP, DVI-D, BOX

-Płyta główna MSI B250M MORTAR

-Pamięć HyperX Fury DDR4, 8GB, 2133MHz, CL14 (HX421C14FB2/8)

-Zasilacz Corsair VS 550W (CP-9020097-EU)

-Obudowa SilentiumPC Gladius M35W Pure Black (SPC156)

-Dysk SSD GoodRam IRIDIUM GEN2 120GB SATA III 2.5" (IR-SSDPR-S25A-120)

-Dysk Toshiba P300 - (HDWD110UZSVA)

-System operacyjny Microsoft Windows 10 Home PL 64-bit OEM

-Napęd LG SuperMulti GH24NSD1 RBBB

-Karta sieciowa TP-LINK TG-3468

-Karta sieciowa TP-LINK TL-WN881ND

-Chłodzenie CPU Raijintek Themis (0P105255)

 

cena 4016 zł

 

Pozdrawiam :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Intel i5-8400

Inno3D GeForce GTX 1060 X2 6GB GDDR5

ASRock Z370 Pro4

GOODRAM 8GB 3000MHz IRDM X CL16 Black

GOODRAM 240GB MLC IRDM GEN2

Toshiba 1TB

SilentiumPC 500W Vero L2

SilentiumPC Regnum RG4 Pure Black

Microsoft Windows 10

TP-Link TL-WN722N

 

4426 zł, x-kom

 

8400 to wydajność Stock 7700K

więc daruj sobie starą gen.