Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

piter598

Jaka konsola do QHD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jeśli popełnię jakieś kardynalne błędy to przepraszam, ale to mój pierwszy wpis na forum i jestem zielony w temacie konsol. Chciałbym kupić ten monitor https://www.morele.net/monitor-aoc-ag241qx-1060690/ i do tego konsolę.(Czy te 144hz będzie widać na konsoli względem 60hz?) Nie wiem tylko czy opłaca mi się inwestować w xbox one x, czy też wystarczy spokojnie xbox one s. Które rozwiązanie jest bardziej przyszłościowe? A może play station 4 pro? Zależy mi na płynnej bezproblemowej rozgrywce, ale nie chce też niepotrzebnie przepłacić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo FHD albo UHD, nic pośredniego. Obraz najlepiej by był wyświetlany natywnie. Jak UHD to weź sobie lepszą konsolę, jak FHD, to XO S lub PS4 Slim (wersję pro rozważ wyłącznie przyszłościowo).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czemu odradzasz QHD? Oglądałem sporo recenzji monitora gdzie mówiono, że jakość jest wyraźnie lepsza niż FHD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ogóle konsole są w stanie wyświetlić więcej niż 60fps? Z tego co kojarzyłem jest blokada albo na 30, bądź na 60hz w zależności od gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

144hz nic ci nie da na konsoli, a jeśli chodzi o obsługę 1440p to xbox w najbliższym czasie ją dostanie, na dzień dzisiejszy można testować w programie xbox insider.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach