Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Duke Nukem 56

Rozdzielacz ethernet

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Obecnie mam internet w komputerze przez Wi-Fi światłowód 100 Mbit/s, ale, że nie jest on po kablu to ucina mi go tak z 50% i robi się 50 Mbit/s, a nie 100.

 

 

Pytanie teraz do forumowiczów, czy taki adapter pyk rozdzieliłby mi 1 gniazdo obecnie podłączone do modemu na 2 gniazdo przez które mógłbym podłączyć normalny kabel RJ45 który z kolei podłączyłby do komputera i cieszyłbym się internetem po kablu, a nie Wi-Fi? Nie mogę kupić 10m kabla i znowu przeprowadzać go przez pokój, przedpokój i salon aż trafi do komputera, bo byłoby z tym za dużo babraniny - odsuwanie szafek.

 

Chciałbym też aby ten adapter pozwolił mi na używanie tego światłowodu 100 Mbit/s, a nie 60 czy mniej.

 

Jestem kompletnie zielony w tych sprawach, więc prosiłbym o wyrozumiałość :D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

No okej, ale nie ma czegoś takiego z jednym portem? Bo nie chciałbym wszystkiego walnąć za telewizor.

 

 

Rozumiem, że jeśli kupiłbym to http://allegro.pl/tp-link-tl-sf1005d-mini-switch-5-portow-5p-200mbps-i5964138235.html#thumb/12 to już wystarczy tylko dokupić kabel RJ45 podłączyć do tego i do komputera, a będę miał internet po kablu 100 Mbit/s?

 

 

 

c7VgLDj.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. To co Ci podrzucili obsługuje do 250mbps. Wracając do tego co podałeś na początku. Takie urządzenie nie potrafi adresować ramek tak jak switch lub hub. Jakbyś podpiął dwa urządzenia, to działało by albo jedno, albo drugie. Od takich rzeczy, których Ty potrzebujesz jest HUB, Switch lub Router. Jednak przy dzisiejszych cenach HUB wymiera oferując mniej od Switch'a (Tablica MAC, Duplex, adresowanie ramek).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi