Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Adaś97

Zestaw do gier - 15000zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

nie mam zbyt dużego doświadczenia w kwestii budowy komputera, więc chciałbym prosić o pomoc w złożeniu zestawu, który przez dobrych kilka lat pozwoli na to oby nie martwić się tym czy gra "pójdzie" czy nie. Mile widziane byłyby podzespoły pasujące do obudowy NZXT H440, ale nie jest to konieczne.

Z góry dziękuję za poświęcony czas,

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MOJA PROPOZYCJA

 

Intel i7-8700K 3.70GHz 12MB - pod gry najlepsza obecnie opcja,

ASUS ROG STRIX Z370-F GAMING - świetna płyta główna, w testach wypada bardzo dobrze, do tego design idealnie pasuje pod h440,

lub dorzucić jeszcze stówkę do ASUS ROG STRIX Z370-E GAMING - tutaj już wbudowany moduł wi-fi,

G.SKILL 16GB 3600MHz TridentZ RGB CL16 (2x8GB) - pamięci ram 3600mhz, z opóźnieniami CL16,

ASUS GeForce GTX 1080 Ti Strix ROG 11GB GDDR5X - najlepsze GPU na rynku,

Samsung 1TB 1,8'' Seria 960 Pro M.2 2280 NVMe - chyba najszybszy dysk ssd nvme na rynku,

NZXT Kraken X62 v.2 - chłodzenie all in one, idealne pod h440,

Corsair HX750 750W Platinum BOX - zasilacz 750w z certyfikatem 80+ platinum,

NZXT H440 Matowa czarna z oknem - wspomniana przez Ciebie obudowa,

ASUS ROG PG279Q - no i w 15k mieści się nam jeszcze świetny monitor 27" 2K IPS, z odświeżaniem 165hz G-Sync.

 

Maszyna kosmos na najbliższe kilka lat. Starałem się wszystko dopasować również tak, żeby ładnie się prezentowało i pasowało do siebie kolorystycznie.

Jeżeli w tych 15k mają się zmieścić jeszcze pozostałe peryferia (bo tego nie określiłeś), to proponuję SSD zmienić na Samsung 512GB 1,8'' Seria 960 Pro M.2 2280 NVMe, w przyszłości zawsze można dorzucić kolejny dysk.