Forum PCLab.pl: Przeglądarka wolno chodzi - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Przeglądarka wolno chodzi Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   Tomikos 

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7
  • Dołączył: So, 03 Lut 18

Ikona postu  Napisany 17 Maj 2018 - 16:43

Witam. Od pewnego czasu mam problem z przeglądarką Opera [Czy też Chrome]. Gdy wchodzę na jakąkolwiek stronę potrafi ona ładować się kilka minut, bądź w ogóle się nie wczytuje, Zamula tylko przeglądarkę Chrome oraz Operę, nie wiem jak jest z IE, ale Firefox na pewno dobrze działa. Z przeglądarek pliki pobieram szybko, tak jak należy, Skanowałem Komputer ADW Cleanerem, Advanced SystemCare czy tez FRST i nic to nie dało, prawdopodobnie to nie jest wina wirusa. Oczekuję na szybką pomoc. Dziękuje.

#2 Użytkownik jest niedostępny   januzi 

  • ^ patryjota, katolig, bochater
  • Ikona
  • Grupa: Moderatorzy
  • Postów: 35463
  • Dołączył: Nd, 08 Cze 03

Napisany 17 Maj 2018 - 17:24

Wrzuć logi frst (główny i additional).

#3 Użytkownik jest niedostępny   Tomikos 

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7
  • Dołączył: So, 03 Lut 18

Napisany 18 Maj 2018 - 17:41

Addition:
http://www.mediafire...a0/Addition.txt

FRST:
http://www.mediafire...5nllou/FRST.txt

#4 Użytkownik jest niedostępny   toska78 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2459
  • Dołączył: Cz, 24 Lis 11

Napisany 18 Maj 2018 - 19:22

Zainfekowany, domyślny profil:

Cytuj

CHR DefaultProfile: ChromeDefaultData
CHR Profile: C:\Users\Admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\ChromeDefaultData [2018-05-18] <==== UWAGA

Uruchom Google Chrome
> Naciśnij klawisze: lewy Alt+F i kliknij przycisk Ustawienia >
> Sekcja: OSOBY
>zaznacz (wybierz): user0
kliknij znaczek X znajdujący się po prawej stronie.

Uruchom FRST a następnie (poprzez skrót klawiszowy CTRL + Y) otwórz notatnik systemowy. Wklej w nim poniższą zawartość:

CloseProcesses:
ContextMenuHandlers1: [ContextMenuExt] -> {6ADF19E3-77A3-4395-ADB4-9FD7D351EB3E} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers1: [MEGA (Context menu)] -> {0229E5E7-09E9-45CF-9228-0228EC7D5F17} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers5: [Gadgets] -> {6B9228DA-9C15-419e-856C-19E768A13BDC} =>  -> Brak pliku
HKU\S-1-5-21-1350685459-1488500-3878962985-1000\Software\Classes\regfile: regedit.exe "%1" <==== UWAGA
Startup: C:\Users\Mateusz\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Facebook Gameroom.lnk [2018-03-19]
ShortcutTarget: Facebook Gameroom.lnk -> C:\Users\Admin\AppData\Local\Facebook\Games\FacebookGameroom.exe (Brak pliku)
FF user.js: detected! => C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\bbokvkzv.default\user.js [2018-05-09]
U3 wpcsvc; Brak ImagePath
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
Hosts:
EmptyTemp:

Poprzez skrót klawiszowy CTRL + S zapisz zmiany w notatniku a następnie w FRST kliknij na Fix (Napraw). Na zakończenie naprawy FRST poprosi o restart systemu. Napisz później czy problem znikł.

Ten post był edytowany przez toska78 dnia: 18 Maj 2018 - 19:23


#5 Użytkownik jest niedostępny   Tomikos 

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7
  • Dołączył: So, 03 Lut 18

Napisany 18 Maj 2018 - 19:45

Na innym forum pisano żebym tak zrobił i nic to nie dało, ale sprawdzę jeszcze raz


EDIT: Zrobiłem tak, nic nie pomogło

Ten post był edytowany przez Tomikos dnia: 18 Maj 2018 - 20:04


#6 Użytkownik jest niedostępny   toska78 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2459
  • Dołączył: Cz, 24 Lis 11

Napisany 18 Maj 2018 - 21:00

Zobacz postTomikos, o 18 Maj 2018 - 20:45, napisał(a):

EDIT: Zrobiłem tak, nic nie pomogło

Zrób nowe logi w FRST.

#7 Użytkownik jest niedostępny   Tomikos 

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7
  • Dołączył: So, 03 Lut 18

Napisany 18 Maj 2018 - 22:08

Zobacz posttoska78, o 18 Maj 2018 - 21:00, napisał(a):

Zrób nowe logi w FRST.


Logi:
http://www.mediafire...RST_Logi(2).rar

#8 Użytkownik jest niedostępny   toska78 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2459
  • Dołączył: Cz, 24 Lis 11

Napisany 18 Maj 2018 - 22:13

W nowych logach wszystko w porządku.

#9 Użytkownik jest niedostępny   Tomikos 

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7
  • Dołączył: So, 03 Lut 18

Napisany 18 Maj 2018 - 22:17

Zobacz posttoska78, o 18 Maj 2018 - 22:13, napisał(a):

W nowych logach wszystko w porządku.


Więc, jak mogę to inaczej naprawić?

#10 Użytkownik jest niedostępny   omkar 

  • Prawdziwy człowiek bez statusu
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4145
  • Dołączył: Wt, 14 Mar 06

Napisany 20 Maj 2018 - 12:36

Używaj Firefoxa.

Ten post był edytowany przez omkar dnia: 21 Maj 2018 - 17:44


#11 Użytkownik jest niedostępny   Tomikos 

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7
  • Dołączył: So, 03 Lut 18

Napisany 20 Maj 2018 - 13:36

Zobacz postomkar, o 20 Maj 2018 - 12:36, napisał(a):

Używaj Firefoxa. Ja Opery (Mini Beta) używam tylko na smartfonie.

Opera wdg mnie jest bardziej funkcjonalna, z resztą już można powiedzieć, że naprawiłem problem, ponieważ Opera ma darmowe VPN, które włączyłem i wszystko chodzi tak jak należy.

#12 Użytkownik jest niedostępny   omkar 

  • Prawdziwy człowiek bez statusu
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4145
  • Dołączył: Wt, 14 Mar 06

Napisany 21 Maj 2018 - 17:46

Szanuję Twoje preferencje, ale nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że Opera jest bardziej funkcjonalna od Firefoxa z odpowiednimi dodatkami, oczywiście. Uważam, że jest wręcz odwrotnie.
Poza tym, generalnie, to bez VPN, Opera powinna łączyć się lepiej, a nie gorzej.

Ten post był edytowany przez omkar dnia: 21 Maj 2018 - 17:49


Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych